Kirjoittaja Aihe: Roosa Herranen sai viisi sekuntia - ei nimikylttiä (Rovaniemi)  (Luettu 3226 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Jäi harmittamaan, että Roosa Herrasen (17) laulua näytettiin viisi sekuntia ruudussa (mittasin), nimeä ei näytetty kuvaruudussa eikä tuomareiden kommentteja. Sen sijaan näytettiin pitkät pätkät Jone Nikulan tyhjää lässytystä.

Sääliksi kävi Roosan kohtalo. Niiden muutamankin sekunnin perusteella hän osasi laulaa - edelleenkin.

« Viimeksi muokattu: 19.11.2017 17:04:52 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: Roosa Herranen sai viisi sekuntia - ei nimikylttiä
« Vastaus #1 : 06.02.2011 10:25:00 »
Eikun näytettiinhän siinä jotakin Ninan opettajamaista höpötystä siitä, miten "ääni jää eteen".  >:(

Roosa

• Koelaulaja
    • Profiili
Hei!

Kiitos kovasti ajatuksistasi. :---) Olen ihan suunnattoman iloinen, jos joku todella on samaa mieltä kanssasi. Arvostan!
Rakastan laulamista, eikä minun taipaleeni tähän jäänyt. Jännityksensietokykyä on parannettava ja ääntä toki hiottava - mutta eteenpäin myös porskutettava!

Halit,
Roosa :)

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Kiitos yllätysvierailustasi Roosa!

Kiitos sanoistasikin!  :D

Tässä muuten vastaava keskustelu X-Factorin ajalta:

http://www.idolslandia.fi/index.php?topic=874.0

Eipä sinua silloinkaan kohdeltu hyvin.  :'(

Onnea ja menestystä laulun harrastuksellesi ja yritä ihmeessä uudelleen Idols 2013:ssa (veikkaus), ellei sinulla sitten ole silloin jo levytyssopimusta.  :D
« Viimeksi muokattu: 04.12.2017 12:11:42 kirjoittanut Etsku-Etana »

Roosa

• Koelaulaja
    • Profiili
:)

Tuon keskustelun huomasinkin jo X-Factorin aikoihin.

Niin - sielläkin kisataipale loppui valitettavan lyhyeen. Sen olen tässä kohtaa ehkä huomannut, että nämä kisat eivät taida olla minua varten.

Kiitos kovasti! Saa nähdä mitkä mietteeni ovat tuolloin. :---)

P.S. Jos kiinnostaa, niin minulla on lauluvideoita YouTubessa nimimerkillä Roosamusic. Siis,

www.youtube.com/roosamusic

Anna siellä toki kommentia! Tarkoitukseni on ladata pian jotain uutta, parempaa materiaalia. Videoita on tuonne tullut nauhoteltua vähän kipeänä tai muuten vain puoliksi hutasten, mutta katsos ne silti ihmeessä.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
^Kiitos vihjeestä! Käväisin jo Roosamusicissa mutta vielä en ehtinyt enempään.

Käykää muutkin Roosamusicissa! Onhan Roosa nyt forkkalainen.  :D