Kirjoittaja Aihe: Jenni Karjalainen sanoi 10 kielellä kiitos mutta ei jatkoon (Rovaniemi)  (Luettu 5152 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Jenni Karjalainen (16) oli opetellut laulamaan laulunsa pikkusievästi, mutta esityksestä tuli mieleen jonkin koulujuhlan esitys.

Ei jatkoon! Ehkä Jenni on sitten parempi metsästäjänä.

« Viimeksi muokattu: 16.11.2017 14:28:33 kirjoittanut Etsku-Etana »

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
.
Ei jatkoon! Ehkä Jenni on sitten parempi metsästäjänä.

Ainakin onnistui idolinsa metsästyksessä!
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

leveleelola

• Koelaulaja
  • Ilman hauskaakin voi olla viinaa.
    • Profiili
    • evvknoob
Play World of Warcraft. It's not a game, It's a world.

McKenzie

• kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Onkohan tällä laululla ikinä menty jatkoon? Sävel on sen verran monotoninen, että tätä laulua laulaessa voi olla vaikea näyttää taitojaan.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

leveleelola

• Koelaulaja
    • Profiili
    • evvknoob
Onkohan tällä laululla ikinä menty jatkoon? Sävel on sen verran monotoninen, että tätä laulua laulaessa voi olla vaikea näyttää taitojaan.

Joo tuo laulu on vaikea varsinkin jännittäessä. (Huomasin sen lopulta itsekkin) Ilman jännitystä jne mennee paljo paremmi.
Pittää ens kerralla miettii tarkemmi toi kappalevalinta.

McKenzie

• i
  • *
    • Profiili
^Suosittelen! Aikaisempina vuosina tosi hyviäkin laulajia on tippunut pois väärän kappalevalinnan vuoksi, eikä tämä biisi ole muistaakseni koskaan ollut oikea kappalevalinta. Joku aikaisempi kausi näytettiin oikein kooste kaikista, jotka tippuivat tätä biisiä laulaessaan. Muistaakohan Idols-gurumme Anteater tätä?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili

Joo tuo laulu on vaikea varsinkin jännittäessä. (Huomasin sen lopulta itsekkin) Ilman jännitystä jne mennee paljo paremmi.

Nyt tuli edeltävä "Hmmhmm ... "-kommentti ymmärrettäksi!  :D

Sorry, ei ollut tarkoitus masentaa "koulujuhlakommentilla". Hauskaa että tulit kommentoimaan tänne kokemuksistasi! Kommentoi lisääkin!

leveleelola

• Koelaulaja
    • Profiili
    • evvknoob

Nyt tuli edeltävä "Hmmhmm ... "-kommentti ymmärrettäksi!  :D

Sorry, ei ollut tarkoitus masentaa "koulujuhlakommentilla". Hauskaa että tulit kommentoimaan tänne kokemuksistasi! Kommentoi lisääkin!

En masentunutkaan :) Ja toi 'Hmmhmm' kommentin laitoin vaa siksi, kun en vaa keksinyt mtn muutakaan :D
Tässä oon ny kokoaja yrittäny miettii, että miten saisin ääntäni vahvemmaksi (Jone sanoi minulle tuosta) jaaa sit kans tietenkin muutenkin harjoittelen ahkerasti ja etsin sitä parempaa biisiä mun äänelle ;) Mutta on se jännä miten ihminen muuttuu kameran eteen astuessa. Jos joku kuuntelisisi mun ääntä&laulua irl niin saattas vaihtaa mielipidettään.(Btw laulunum. 10) Mitäpä sitä muuta.. Ei tuu nyt ihan heti mieleen :D  ^^

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
En masentunutkaan :) Ja toi 'Hmmhmm' kommentin laitoin vaa siksi, kun en vaa keksinyt mtn muutakaan :D

Hyvä sitten! Näin jälkeenpäin tulkittuna ehdin jo pelästyä, että "Hmmhmm" tarkoitti oikeastaan "krhmm-möm-möm-grrrrrr".  :D

On aina suuri kunnia saada forkalle pistäytymään ihan oikeita Idols-laulajia, joten kovasti tervetuloa vaan!

Selvää on, että moni hylätty laulaja kuulostaa paremmalta IRL jo pelkän tuomarien edessä koetun jännityksenkin vuoksi.

leveleelola

• Koelaulaja
    • Profiili
    • evvknoob
Ei nyt sentäs :D
Ite löysin tämän forkan kaverin laittaman linkin perusteella(linkkas minulle tämän topikin)
Alkuun olin, et WTF, mut sit olin et nojaah... :D
Joku olisi voinut toki pahemminkin kommentoida suoritustani (kuten täällä Kuusamossa paikkakuntalaiset) Ja silleesä

Se jännitys, mikä minulle iski just sillo siin ovel oli kauhea.. Ääni tärisi, käet tärisi, pyörrytti ja kaikkee mahollista ni laulappa siinä sit :'D Koomista joo.. Ensi kertaa odotellessa ;D

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Joku olisi voinut toki pahemminkin kommentoida suoritustani (kuten täällä Kuusamossa paikkakuntalaiset) Ja silleesä

Idolslandia on erittäin korkeakulttuurisesti sivistynyt paikka.  8)

Voi kyllä kuvitella (tai ei voi!) kuinka kauhealta tuntuu astua ovesta sisään tuomarien eteen laulaa kajauttamaan.

McKenzie

• i
  • *
    • Profiili
Täällä kommentointi ei ole onneksi samaa tasoa kuin esim. iltapäivälehtien nimettömillä 'keskustelu'palstoilla.  ;D