Jostain syystä suoralinkitys ImageShackista ei toiminut. Kopsasin kuvasi forkan Photobucketiin!
Otit esille tärkeän asian, joka silti on hyvin vaikea ratkaista. Jatkoon päässeitä kilpailijoita on vaan niin paljon, että ohjaaja ei millään voi antaa kaikille ruutuaikaa. Se olisi mahdollista,jos paljon hehkutettujen osuutta vähennettäisiin rajusti. Mutta se olisi taas vaarallista, koska ohjelma tarvitsee yleisön tuntemia persoonia ja niitä on pakko tehdä vaikka väkisin. Vain sillä tavalla saadaan suuren yleisön mielenkiinto pysymään hereillä. Siihen tarvitaan taas hehkuttamista ja ruutuaikaa. Vaikka itse olen kiinnostunut ihan jokaisesta laulajasta, en osaa vaatia tuotannolta kaikkien näyttämistä, koska kyseessä on lopulta business. Ohjelmalle pitää saada katsojia.
Ensimmäisessä kuvassa on näemmä Jasmin Helmi (19), jota sentään näytettiin teatterin ryhmälaulussa:

Toisessa kuvassa olleen tytön kohtalo oli joutua unohduksiin, ellei sitten ollut vielä ryhmälauluissa mukana. En itse ole niistä ehtinyt katsoa kuin vasta kolme, joten en tiedä.
Itse ymärrän kyllä niiden pettymyksen, jotka pääsivät teatteriin asti mutta joita ei näytetty koelauluissa eikä teatterissakaan.