Kirjoittaja Aihe: Jaksoissa vain vähän esillä olleet kilpailijat  (Luettu 3537 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

gali

• Koelaulaja
    • Profiili
Tuli mieleen tuosta Miia Junes ei päässyt televisioon -topicista, että mahtoiko hehkutettujen ja korokkeelle nostettujen kilpailijoiden varjoon jäädä useampia muitakin laulajia? Viimeisintä jaksoa katsoessa pisti silmään rivilauluista selvinneistä ainakin pari tyttöä..

Ellen ole missannut jotain, niin kummankaan laulua ei ainakaan kovin paljoa ole telkkarissa nähty, enkä itse saanut nimiäkään ylös... Miksiköhän osaa kilpailijoista ei olla näytetty ollenkaan, vievätkö ennakkohehkutetut tyypit sitten niin paljon tilaa..?? ??? Minusta olisi mukava nähdä tasapuolisesti kaikkien kilpailijoiden suorituksia ja päästä itse valitsemaan suosikkini eikä tuotantoyhtiön ennakkoon valitsemia tyyppejä...

edit: en saanut jostain syystä kuvia toimimaan, voisikohan joku korjata nuo..??
« Viimeksi muokattu: 19.11.2017 09:26:34 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: Jaksoissa vain vähän esillä olleet kilpailijat
« Vastaus #1 : 24.02.2011 20:40:25 »
Jostain syystä suoralinkitys ImageShackista ei toiminut. Kopsasin kuvasi forkan Photobucketiin!

Otit esille tärkeän asian, joka silti on hyvin vaikea ratkaista. Jatkoon päässeitä kilpailijoita on vaan niin paljon, että ohjaaja ei millään voi antaa kaikille ruutuaikaa. Se olisi mahdollista,jos paljon hehkutettujen osuutta vähennettäisiin rajusti. Mutta se olisi taas vaarallista, koska ohjelma tarvitsee yleisön tuntemia persoonia ja niitä on pakko tehdä vaikka väkisin. Vain sillä tavalla saadaan suuren yleisön mielenkiinto pysymään hereillä. Siihen tarvitaan taas hehkuttamista ja ruutuaikaa. Vaikka itse olen kiinnostunut ihan jokaisesta laulajasta, en osaa vaatia tuotannolta kaikkien näyttämistä, koska kyseessä on lopulta business. Ohjelmalle pitää saada katsojia.

Ensimmäisessä kuvassa on näemmä Jasmin Helmi (19), jota sentään näytettiin teatterin ryhmälaulussa:

Toisessa kuvassa olleen tytön kohtalo oli joutua unohduksiin, ellei sitten ollut vielä ryhmälauluissa mukana. En itse ole niistä ehtinyt katsoa kuin vasta kolme, joten en tiedä.

Itse ymärrän kyllä niiden pettymyksen, jotka pääsivät teatteriin asti mutta joita ei näytetty koelauluissa eikä teatterissakaan.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2017 09:27:29 kirjoittanut Etsku-Etana »

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : 25.02.2011 00:00:36 »
^ Oli toi toka ryhmälauluis vielä, Maaria, laulo Ilpon ja Alexisin kaa ryhmä Fusionissa ;) katoin niiden videon just!

gali

• Koelaulaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 25.02.2011 01:41:01 »
Vaikka itse olen kiinnostunut ihan jokaisesta laulajasta, en osaa vaatia tuotannolta kaikkien näyttämistä, koska kyseessä on lopulta business. Ohjelmalle pitää saada katsojia.

Olet oikeassa. Huomasin kuitenkin, että esim. ryhmälaulut ovat ylemmästäkin viestistä päätellen ilmeisesti kaikki nähtävillä netissä? Tämä pistää miettimään, miksei muita koelauluja saa nähdä kokonaisuudessaan ??? Ihan kuin osaa laulajista haluttaisiin tahallaan sysätä syrjään, ja se on harmi. Katsoin molempien lauluja nyt tuolta ryhmälauluista ja kuulostivat ainakin kumpikin heistä siltä, että mielellään olisi kuullut enemmänkin. :(

Lainaus
Ensimmäisessä kuvassa on näemmä Jasmin Helmi (19), jota sentään näytettiin teatterin ryhmälaulussa:

Kappas vaan, lukihan se etunimi jopa kuvan nimilapussakin... ;D

Lainaus
Toisessa kuvassa olleen tytön kohtalo oli joutua unohduksiin, ellei sitten ollut vielä ryhmälauluissa mukana. En itse ole niistä ehtinyt katsoa kuin vasta kolme, joten en tiedä.

Tuo kuvahan on hotellista, joten väkisinkin oli kuvassa esiintynyt kilpailijakin ryhmälauluissa ;) Mutta se selvisikin jo ylempänä.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2011 02:11:17 kirjoittanut gali »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #4 : 25.02.2011 10:24:21 »
Tämä pistää miettimään, miksei muita koelauluja saa nähdä kokonaisuudessaan ??? Ihan kuin osaa laulajista haluttaisiin tahallaan sysätä syrjään, ja se on harmi.

Tämä on todellakin surkeaa. Eli kyllä netissä pitäisi olla jokaisen teatteriin selvinneen laulajan koelaulu. Teatterista sitten jokaisen rivilaulu. Onneksi ryhmälaulut sentään olivat.

Ei homma ollut täydellistä maksullisenkaan netti-TV:n aikana mutta ei ainakaa parantunut, kun netti-TV tuli ilmaiseksi.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #5 : 25.02.2011 10:26:45 »
Yksi vähän näytetty on Saara "Antinkadun tyttö" Elo. Hän lauloi ryhmätehtävässä Annetten ja Mariaman kanssa eikä jäänyt laulukumppaniensa jalkoihin tuossa kovatasoisessa ryhmässä.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #6 : 02.03.2011 12:13:06 »
Hennariikka Syvänne on muuten ainoa jäljellä oleva, jonka koelaulua ei näytetty.