Idolslandia löytänyt uuden kodin
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kylläpä Tuomolla ja Jerkalla meni huonosti.
Kylläpä Tuomolla ja Jerkalla meni huonosti. Stina veti kans tosi hyvin!
Olipas Lassi jälleen kerran aika pettymys. Lassi unohteli taas sanoja.Stina on ollut tähän mennessä ylivoimaisesti paras!
Minä en kyllä saanut Fatimasta taaskaan mitään irti. Suomeksi laulettu "puhelaulu" ei vaan kuulosta kovin loistokkaalta. Se on liian arkista minun korvilleni.
Lainaus käyttäjältä: Etsku-Etana - 03.03.2011 09:27:47Minä en kyllä saanut Fatimasta taaskaan mitään irti. Suomeksi laulettu "puhelaulu" ei vaan kuulosta kovin loistokkaalta. Se on liian arkista minun korvilleni.Fatima on naisista minun suosikkini, tuo soundi on vaan ihan älyttömän upea! Minä olen kyllästynyt näihin pienellä ja ohuella äänellä piipittäviin kristiinabraskeihin ja annapuustjärviin joita Suomen Idols on ihan täynnä joten Fatima on aika piristävä poikkeus tuohon.
Hmm...en minä ole toistaiseksi kuullut Fatimalta yhtäkään vahvalla äänellä laulettua esitystä. Mutta ehkäpä hän näyttää finaaleissa.
Emmaa EI ois saanut pudottaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lainaus käyttäjältä: Ellu87 - 03.03.2011 09:39:14Emmaa EI ois saanut pudottaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mut tuskin ne nyt miehen tilalle ottaa naista
Onneksi tuomarit eivät langettaneet X-Factor-karmaa Idolsiin laittamalla 3-4 kolmikymppistä miestä semifinaaleihin! Vain Martti selvisi tästä ryhmästä ja ansaitusti.