Jospa muutaman sanasen minäkin eilisestä semifinaalista...
STINAN esitys oli upea. Tykkään tosi paljon Stinan soundista ja jollain tapaa pehmeästä lauluäänestä. Stina itse olemuksellaan jää tosin jokseenkin etäiseksi, hänellä on vähän kuin kuori ympärillään. Stina on kuitenkin yksi suosikkini ainakin vielä tässä vaiheessa!
ANNA ei sytyttänyt minua oikein, mikä johtui ehkä biisivalinnasta. Kaunis ääni kyllä tytöllä on ja hyvin esiintyi, mutta jokin siinä vaan ei natsannut. Laulullisesti ansaitsi kyllä jatkopaikkansa!
LAURA oli mielestäni illan huonoin, joten oikea putosi. Laurakin laulaa hyvin ja esiintyi varmasti, mutta jotenkin hänestä ei välittynyt ainakaan tv-ruudun kautta oikein minkaanlaista tunnetta. Jossain kohdin laulu meni mielestäni huutamisen puolelle.
LOTTA yllätti positiivisesti! Lotan laulun suhteen olen ollut vähän kiikun kaakun, mutta nyt lauloi kauniisti ja esiintyminen oli upeaa! Lotta on aina niin iloisen ja positiivisen oloinen ja tuntuu ottavan kontaktia yleisöön ihan luonnostaan. Tykkään Lotasta, mutta vähän mietityttää, riittääkö laulutaidot jatkossa...
HENNARIIKKA esiintyi hyvin ja varmasti, yllätyin hänestäkin positiivisesti! Stailaus oli mielestäni vähän epäonnistunut, olisi sopinut vähän vanhemmalle ihmiselle, mutta toisaalta sopi kyllä hyvin biisiin. Hennariikalla on kaunis ääni.
FATIMA oli ihan loistava, mielestäni Stinan lisäksi onnistui parhaiten. Ehkä tiettyä pientä löysyyttä tms. oli hänen laulussaan, mutta pidän kovasti hänen äänestään ja siitä että hän tosiaan tuntuu olevan ihan vaan oma, iloinen itsensä.
Kaiken kaikkiaan mielestäni huima taso semeissä ainakin tyttöjen osalta

! Jännäksi menee. Tänä vuonna ei ainakaan mulla ole ketään inhokkia, joten tiukka taisto on edessä vielä!