Kirjoittaja Aihe: Riittääkö Mikaela Stoorin suomen kielen taito? (Vaasa)  (Luettu 2525 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Mikaela Stoor (17) oli todella hyvä laulaja ja hän pääsi ansaitusti teatteriin. Hänen suomen kielen taitonsa oli kuitenkin melko puutteellinen. Kuinka paljon Suomen idolin ja Suomessa artistin uraa tekevän laulajan pitää osata suomea?

« Viimeksi muokattu: 06.11.2017 20:18:27 kirjoittanut Etsku-Etana »

jensky

• i
  • *
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
No artistin uraa täällä tekevän ei tarvitse osata suomea välttämättä pätkääkään, mutta Idolsissa toki joutunee jossain välissä suomeksi laulamaan niin se pitäisi pystyä tekemään. Uskon kyllä, että Mikaelalla taito siihen riittäisi, kunhan valitsee valmiiksi tutun biisin. Aksentti ei minua ainakaan häiritse, jos laulu muuten sujuu ja siitä saa edes jotenkin selvää :D
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Mikaela oli viehättävä persoona. Hänen laulustaan en päässyt parilla kuulemalla vielä ihan käsitykseen, koska laulukin oli ihan outo. Olihan se Mikaelan itse tekemä! Hieno juttu että Mikaela tekee jo omia kappaleitakin.

Sama toive kuin muutamien muidenkin kohdalla: toivottavasti saamme myöhemmin kuulla Mikaelan laulua enemmänkin, jotta osaisi muodostaa paremmin mielipiteen.

McKenzie

• kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
En näkisi kielikysymystä minään ongelmana; englannilla pärjää aina niillä alueilla, missä ruotsilla ei, ja jos aikoo joka tapauksessa laulaa englanniksi, niin eihän sitä suomen kieltä sitten tarvitse kuin välispiikkeihin ehkä vähän, ja jossain Idols-jaksossa varmaan kaikki pakotetaan laulamaan suomeksi. Vaan selvisipä esim. Koop Arponenkin siitä aikanaan ihan kunnialla. ;)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
^Koop Arponen kuitenkin kykeni kommunikoimaan hyvin suomen kielellä. Mä oon itte vähän fennomaani, ja en välttämättä kauheasti ilahdu, jos seuraava Idols-voittajamme antaa kaikki haastattelunsa på svenska.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Tässä sitten Mikaelan rivilaulu:

http://www.youtube.com/watch?v=ozmJqLGqwBo

Mikaela meni jatkoon. Rivilaulu meni teknisesti hyvin varmaankin mutta ei oikein sykähdyttänyt.

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
Kannatan Mikaelaa alitajusesti jo pelkästään sen takia, että mulla on tuollainen samanlainen kaulahuivi, mitä Mikaela käytti seka koelauluissa että teatterissa.. :")
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Mikaela antoi itsestään iloisen kuvan ryhmälaulussaan. Stailaus oli tosi onnistunut ja Mikaela viihtyi lavalla ja lauloi hyvin. Koelauluissa Mikaela oli ehkä antanut aavistuksen verran harmaan trubaduuri-kuvan itsestään mutta nyt meno oli toinen.

http://www.youtube.com/watch?v=ki88EwiaY2g

Tähän taisi kuitenkin katketa Mikaelan tie.