Kirjoittaja Aihe: Stefan Andersénin esitys hämäännytti tuomarit (Tampere)  (Luettu 2016 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Stefan Andersén (28) oli ehkä tähän mennessä käsittämättömin jatkoonpääsijä. Ainakin minun korviini hänen laulunsa kuulosti kauhealta, ja siitä huolimatta hän sai tuomariston suitsutusta. Ovatko tuomarit kuuroja?

« Viimeksi muokattu: 06.11.2017 12:42:38 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Olen aika lailla Anteaterin linjoilla. En paljoakaan pitänyt Stefanin esityksestä enkä nähnyt siinä sitä suurta eläytymista, mitä tuomarit suitsuttivat. Muutenkaan en tajunnut tuomareiden innostusta. Stefanin äänen värikään ei ollut niin erikoinen. Hyvinhän Stefan sinänsä lauloi ja taisi lausua englantiakin hyvin.

Kisa tietysti tarvitsee lähes kolmikymppisiä miehiä ja naisiakin. Siitä Stefan sai vähäsen etua.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Stefan Andersén (28) oli ehkä tähän mennessä käsittämättömin jatkoonpääsijä. Ainakin minun korviini hänen laulunsa kuulosti kauhealta, ja siitä huolimatta hän sai tuomariston suitsutusta. Ovatko tuomarit kuuroja?

Ainakin teatterin rivilaulun perusteella Anteaterin analyysi oli osuva. Stefanin rivilaulu oli susihuono. Aivan kuin Stefan olisi ollut yhden hitin ihme (koelaulu) - koska koelaulu oli kuitenkin suht. koht. OK.