Kirjoittaja Aihe: Emma Eteläaho oli tosiaan aika kaunis - ja lauloikin hyvin (Helsinki)  (Luettu 4697 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Emma Eteläaho (24) on halunnut lähteä mukaan Idolsin alusta alkaen. Hän olisi kai sitten ollut 16 ensimmäisessä Idolsissa?

Hän lauloi kyllä kauniista ja falsetit ja kaikki! Vaikea laulu eikä mtään voimapoppia.

Saapas nähdä, miten Emma laulaa sitten muita lauluja.

« Viimeksi muokattu: 06.11.2017 20:47:35 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Kyllä Emmasta toinenkin kuva pitää laittaa!

« Viimeksi muokattu: 06.11.2017 20:47:55 kirjoittanut Etsku-Etana »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Onkohan mua koskaan Idolsin historiassa kukaan ärsyttänyt yhtä paljon? ;D Mutta ärsyttävyys on poptähden hyve, joten siitä pisteet Emmalle.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
btw tää on jo kolmas Emma tällä kaudella, joka on päässyt jatkoon.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Pesintä on onnistunut Emmoilla hyvin tänä vuonna!

jensky

• i
  • *
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Hävettää muuten huomata, miten helposti lähden kannattamaan kauniita naisia :D Nyt Emma on jäänyt erittäin positiivisena mieleeni, vaikkei laululahjoiltaan huipputasoa ollutkaan. (Hetero oon kyllä ihan). Muutenkin helposti kannatan tyttöjä/naisia kykykilpailuissa huomattavasti enemmän kuin miehiä ja toivon heille menestystä. :P Jopa Antti Tuiskun aikoihin oma suosikkini oli Hanna Pakarinen vaikka Antti oli jopa Rovaniemeltäkin.

Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili

Vesqdaa

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
Hyvin Emman oloinen tyttö on minulle ehkä 4v sitten baarin karaokessa tokaissut, ettei voisi Idolsit vähempää kiinnostaa, ja että mieluummin laulaisi jatsia savuisessa kapakassa ;). Ikä lie tuonut järkeä, onnea kisaan! Etsku oliko tää nyt siis Helsingissä vai Tampereella (kuten olet youtubeen kirjoittanut)?
« Viimeksi muokattu: 09.02.2012 21:56:02 kirjoittanut Vesqdaa »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Emmaakin kohdeltiin surkeaa, jos tuomarit puhuivat vain hänen kauneudestaan.

Emmahan oli hyvä ja erottuva teatterin viimeisessä esityksessään. Nimenomaan erottuva! Pidin kovasti Emman laulusta ja erityisesti hänen äänestään!

http://www.youtube.com/watch?v=9FL62ok0Cz8

Ellu87

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
Mun mielestä Emma ois ansainnut sen jatkopaikan Inan puolesta. Mua jäi harmittamaan Emman putoaminen. Hyvä laulaja ja tosi kaunis tyttö!

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
^ Samaa mieltä! Mehän emme tiedä, millaisiin loistosuorituksiin Ina yltää jatkossa. Pitää pohtia vain menneen valossa.

Suomalaiset tuomarit pyrkivät aina osoittamaan suuren epäpinnallisuutensa, kun hylkäävät erityisesti naiset, jotka tuovat ulkonäköään esiin ihan positiivisellakin tavalla. Tämän saivat kokea tällä kertaa Emma jaTaru.

Muissa maissa ei varmasti ole tällaista "minä näytän epäpinnallisuuteni"-kulttuuria.