Omat arvioni:
Tiina Puska: Tykkäsin kyllä, mutta jotenkin heikko tuo ääni, eikkä oikein mitään persoonallisuutta äänessä. pitäisi olla vahvempi ääni, että pääsisi mun listalla jatkoon....
Mirella Korhonen: Epävireisyyttä aikalailla, en muutenkaan oikein tykännyt esityksestä. Selvä putoaja mun listalla.
Arttu Kettunen: Ei iskenyt yhtään. Huono kappalevalinta ja se englanti.
Ina Forsman: Ihan huikean hyvä ja persoonallinen ääni, mahtava karisma ja niin nuoreksi on kyllä tosi hyvä laulaja, ehdottomasti finaaliin ja yksi voittajasuosikeistani.
Petri Piippo: Pidän Petristä ihmisenä ja hänen äänestään paljon. Viime esitys ei oikein ilmeisesti mennyt niin kuin piti ja Petri pystyy varmasti parempaan. Toivon että pääsee finaaliin.
Johanna Takalo: Ihan hyvä laulu sinänsä, mutta oon siitä Tommin kanssa samaa mieltä että vähän liian tasaista, ei mitään säröä, eikä oikein oo sellasta persoonallisuutta hänessä että jäisoikein mieleen... Ehkä mun listalla finaaliin silti.
Niina Kähönen: Tosi hyvä esitys, toivon todella että on finaalissa.. Nähtäväksi jää jatkaako sitten samaan malliin vai lässähtääkö..
Alek Hautanen: Joo, selkeä tippuja, paljon epävireisyyttä.. Pitää vielä harjotella tota aika paljon tota laulamista niin siitä voi kyllä tulla hyvä.
Diandra Flores: Finaalissa ja TOP-3:ssa
Artur Rassmann: Pidän Arturin äänestä. Ansaitsisi finaalipaikan.. En oikein pidä esiintymisestä lavalla, vaikuttaa liian ylimielisesltä (varsinkin se naurahdus lalun keskellä), mutta Artur ei ole ylimielinen, sen kyllä hänestä huomaa.
Emel Naif: Ihan hyvä soritus, mutta valitettavasti lähes kaikki muut olivat parempia. Laittaisin kyllä ehkä silti finaaliin, koska uskon todella että pystyy parempaan.
Susanna Erkinheimo: Vau, yllätti täysin. Ei oikein erottunut joukosta teatteriviikonlopulla, mutta nyt kyllä erottui ja melkeinpä paras esitys. Pidän paljon Susannan äänestä
Heikki Tuomi: Pidin paljon. Hyvin veti falsetit. Finaaliin.
Sini Tuominen: Myös yksi parhaista. Aivan upea persoonallinen ääni ja ihminen. VAU. Ehdottomasti finaaliin ja voisipa vaikka voittaakin.
Torsten Borg: Olin pettynyt tuohon esitykseen, mutta tidän että on kova laulaja joten finaaliin kuuluu.
Eli putoajat olisivat:
Tiina,
Mirella,
Arttu,
Johanna (tai Emel)
Alek