Kirjoittaja Aihe: TOP 15 Ratkaisu  (Luettu 20254 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: TOP 15 Ratkaisu
« Vastaus #50 : 26.02.2012 21:06:25 »
Unohdin Heikin!  :D

Eli luulen että oululaiset olisivat saaneet Johannan TOP-10:een ellei ryhmä suorastaan kuhissut oululaisia tuolla tavalla.

Rahallisessa mielessäkin oli kannattavaa laittaa TOP-10:een korkeintaan kaksi oululaista. Nyt tulee äänestyksistä enemmän rahaa.

jensky

• i
  • *
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
« Vastaus #51 : 26.02.2012 21:09:55 »
Torstenin paikka on ihan ansaittu, Artun jatkopaikkaa ennemminkin hämmästelen ja jopa Heikin. Mieluummin oisin Johannan nähnyt jatkossa kuin Artun/Heikin :( Mut tää on pelin henki ja ihan ansioilla Tiina sen vikan jatkopaikan otti.

Johannaaaaaaa  :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

unpajaro

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #52 : 26.02.2012 21:45:06 »
Olen ERITTÄIN tyytyväinen. Varsinkin siihen, että tuomarit oikeasti valitsivat laulutaidon mukaan. Ihmettelen kyllä silti suuresti Artun, Torstenin ja Tiinan suosiota. Artun laulu on karaokelaulua, englannin ääntäminen surkeaa. Torsten taas ei yhtään vakuuttanut ja Tiina on jotenkin väritön, hänen äänessään ei ole sellaista voimaa ja persoonallisuutta mitä pitäisi olla pärjätäkseen...........

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #53 : 26.02.2012 21:48:49 »
Tiina on jotenkin väritön, hänen äänessään ei ole sellaista voimaa ja persoonallisuutta mitä pitäisi olla pärjätäkseen...........

Toivon hartaasti että olet väärässä mutta pelkään että on mahdollista, että olet oikeassa! Tiinan vahvuus on ollut esittäminen. Tiina olisi valtavan hyvä keikka-artisti. Mutta tässä vaiheessa Johannan ja Emelin äänet olivat paljon mielenkiintoisempia.

Toivottavasti Tiina tekee jatkossa hyvät kappalevalinnat, jotta hän pääsee esittelemään äänensä parhaita puolia.

Ellu87

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #54 : 26.02.2012 22:08:46 »
Lyhyesti ja ytimekkäästi: olen tyytyväinen jatkoon menijöihin. Muutama oli vähän ihan-sama, mut pääsääntöisesti oikeat valinnat!

leena

• *
    • Profiili
« Vastaus #55 : 26.02.2012 22:28:07 »
Ihan pikkiriikkisen harmitti Johannan karsiutuminen, ja toisaalta kummastutti Artun suuri yleisösuosio (varmaan vaan kasvaa tuosta tunteiden näyttämisestä tuloksen kuultuaan... No, symppis tyyppi ja ehkä hyvä laulajakin, kunhan älyää laulaa suomeksi).

Artur-Alek-tilanne oli aika herkullisen ilkeästi junailtu, kun tietenkin oletti, että toinen jatkaa toinen ei - näki taustalta miten jo valitut finalistit oli jo aplodeeraamassa Alekin jatkoonpääsyä. Alekin karsiutuminen oli ihan oikein, mut ei hän sellaista bluffi-pettymystä ois ansainnut (varmasti luuli itsekin hetken olevansa jatkossa).

Tietenkin Torstenin piti olla jatkossa - teini-idoli tai ei, niin kuitenkin pojista yks potentiaalisimmista. Sinin läpimeno oli ihan kiva ylläri - yksi viehättävimmistä äänistä, vaikka esiintyminen epävarmaa. Ehkä noista vielä jonkunsortin finaalit saadaan, vaikkei porukka varsinaista innostusta herätäkään.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #56 : 26.02.2012 22:44:56 »
Mä olen ihan kohtalaisen tyytyväinen valintoihin. Itse olisin kuitenkin vaihtanut Petrin Johannaan, Sinin Emeliin & Artun Arturiin. Aika tavalla yllätyin, kun Arttu pääsi katsojien äänin turvin finaaliin. Mirella & Alek joutuivatkin pudota, kun eivät laulaneet kovinkaan kaksisesti viime viikolla. Sinissä edelleen mättää vaan jokin.. Petri & Arttu taas ovat aika värittömiä tyyppejä.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #57 : 26.02.2012 22:47:22 »
Ehkä noista vielä jonkunsortin finaalit saadaan, vaikkei porukka varsinaista innostusta herätäkään.

Minä olen sen havainnut, että kun Leena on innostunut, finaalit ovat minusta tylsät ja kun Leena ei ole innostunut, finaalit ovat supermielenkiintoiset. Lupaavalta siis vaikuttaa!  ;D

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #58 : 26.02.2012 22:51:26 »
Jostain syystä mä arvasin Artun olevan finaalissa. Olisin itsekin äänestänyt häntä, jos olisin äänestänyt ylipäätään. :) Jotenkin vaan tykkään Artusta, hänen äänestään ja olemuksesta, vaikka se englannin lausuminen tosi huonoa kyllä olikin. Nyt sitten jatkossa enkuntunneille ja/tai laulamaan pelkästään suomeksi, niin hyvä tulee!

Ja mä arvasin myös, että sekä Artur että Alek putoavat. En nyt ihan heti, mutta pian kun heidät oli otettu lavalle.

(Kylläpä kuulostan minäpä tiesin-besserwisseriltä! ;D )

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #59 : 26.02.2012 23:04:21 »
Nyt sitten jatkossa enkuntunneille ja/tai laulamaan pelkästään suomeksi, niin hyvä tulee!

Suosittelen sitä englannin opiskelua. Kappaleissa on vaan niin eri poljento, jos ne lauletaan suomeksi kuin jos lauletaan englanniksi.

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #60 : 26.02.2012 23:09:24 »
Ainoa asia, mikä vähän harmittaa, on Johannan putoaminen. Mutta Tiinan mukana pysyminen vie senkin harmituksen pois.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #61 : 26.02.2012 23:16:25 »
Johannan putoamisen syy taisi olla se, että kaikesta taidokkuudestaan huolimatta hän jätti esityksellään vähän kylmäksi.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #62 : 26.02.2012 23:21:09 »
^Ei Johanna jättänyt ketään kylmäksi, joka halusi vain kuunnella.

Taso oli vain kova ja naisille varattuja paikkoja 6. Lisäksi Sini, Johanna ja Emel taistelivat varmaan samojen äänestäjienj suosiosta ja äänet jakaantuivat.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #63 : 26.02.2012 23:23:19 »
^Nyt Etsku epäilee, etten halunnut kuunnella.  :P Mulle vain ei jotenkin tullut siitä laulusta ihan huikeaa fiilistä, vaikka se toki hyvää laulua olikin.

sepe

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #64 : 26.02.2012 23:25:22 »
^ Kaunis ääni Johannalla on, mutta silti mulle tuli hänestä koko ajan enemmän mieleen tangokuningatar kuin idoli.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #65 : 26.02.2012 23:26:30 »
^Nyt Etsku epäilee, etten halunnut kuunnella.  :P Mulle vain ei jotenkin tullut siitä laulusta ihan huikeaa fiilistä, vaikka se toki hyvää laulua olikin.

Nyt ei puhutakaan siitä, mitä sinä tunsit Johannan laulusta vaan siitä, mitä me arvelemme äänestäjäkunnan ajatelleen!

Minä olen siis sitä mieltä, että Johannan esitys oli lämmin ja hieno ja monet pitivät siitä. Mutta Johanna ei vaan noussut kolmikon Sini/Emel/Johanna ykköseksi suosiossa.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #66 : 26.02.2012 23:29:35 »
^Mä luulen äänestäjäkunnan ajatelleen kuten mäkin eli että Johannan laulussa ei ollut sellaista erityisyyttä, joka olisi saanut aivan erityisen innokkaasti äänestäjät soittamaan juuri Johannan numeroon. Tuomarien uskon olleen samoilla jäljillä. En mä mikään tunnevammainen sentään ole (ainakaan kovin pahasti 8))

unpajaro

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #67 : 26.02.2012 23:40:48 »
Pääasia on kuitenkin, että Sini, Ina, Diandra, Susanna ja Niina ovat jatkossa.....

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #68 : 26.02.2012 23:41:21 »
Niin, Johannan esitys oli sellainen, että piti olla erityisen kiinnostunut kuuntelemaan kaikki esitykset, jotta hänet olisi osannut bongata.

Mutta en minä osaa sanoa, kenen tilalle Johannan olisi sitten pitänyt mennä, koska taitaville naisille oli varattu vain kuusi paikkaa. Olen siinä mielessä ihan sekaisin koska minä pidin jokaisesta naisten esityksestä! Myös Mirellan esityksestä.

leena

• *
    • Profiili
« Vastaus #69 : 27.02.2012 00:19:35 »
Ehkä noista vielä jonkunsortin finaalit saadaan, vaikkei porukka varsinaista innostusta herätäkään.

Minä olen sen havainnut, että kun Leena on innostunut, finaalit ovat minusta tylsät ja kun Leena ei ole innostunut, finaalit ovat supermielenkiintoiset. Lupaavalta siis vaikuttaa!  ;D

Hm... eli viimevuotinen Martti-Ali-finaali oli aivan huikea, kun oli eka, mistä en innostunut juuri ollenkaan? ;). No okei, ehkä kakkos- ja neloskauden hehkutus yli kolmosen tekee musta tollasen "käänteisennustajan". Että ole hyvä vaan ennakko-odotusten kohotusavusta ;)

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #70 : 27.02.2012 00:37:34 »

Hm... eli viimevuotinen Martti-Ali-finaali oli aivan huikea, kun oli eka, mistä en innostunut juuri ollenkaan? ;). No okei, ehkä kakkos- ja neloskauden hehkutus yli kolmosen tekee musta tollasen "käänteisennustajan". Että ole hyvä vaan ennakko-odotusten kohotusavusta ;)

No otin kyllä X-Factorinkin mukaan tähän. ;D

leena

• *
    • Profiili
« Vastaus #71 : 27.02.2012 09:49:42 »
No otin kyllä X-Factorinkin mukaan tähän. ;D

Ja mie tarkotuksella jätin sen sotkematta tähän ;). En tiedä olinko NIIN innostunut X factorista, mutta Eliaksesta kyllä, ja oon edelleen siinä määrin, että nimenomaan se taitaa estää innostumasta näistä uusista (ainakin noi miehet kuulostaa kaikki "ihan samalta", eli laimeelta Eliakseen verrattuna). Mut siitä ehkä myöhemmin lisää tuolla omassa aiheessaan :)

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #72 : 27.02.2012 14:47:38 »
Jone on antanut jotain perusteluita http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/uutiset_top_15?1502029
Eipä tuosta oikein mitään irtoa. Nikulan puheet vaikuttavat yhtä mielenkiintoisilta kuin vanhojen tanssien selostus.
« Viimeksi muokattu: 27.02.2012 14:51:50 kirjoittanut Anteater »

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #73 : 27.02.2012 15:34:43 »
Suurin yllätys oli Artun yleisöäänisaalis. Torsten nyt oli ihan selkee finalisti, vaikka jotain soraääniä on täältä kuulunutkin. Vähän yllätyin ettei Ina ollut suoraan jatkossa, koska musta se on kisan naisista yks mielenkiintoisimmista laulajista.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

unpajaro

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #74 : 27.02.2012 20:32:13 »
^ Samoin, olen todella yllättynyt, että Ina ei ole suuremmassa suosiossa.. Harmittaa:( Ihmiset eivät ehkä vielä ole huomannut sitä ainutlaatuisuutta mikä hänessä on. Mutta ehkä se vielä tulee sieltä, kun kisa etenee.......... Ina on yksi suosikeistani, toivon että on jopa kärkikolmikossa, saisi mielellään vaikka voittaakin.