Ai tää tehdään tälleen pudottamalla. Tuntuu pahalta pudottaa ihmisiä ulkonäön takia

Mut kirjotan tähän silti arvostelun noista koska leikkihän tää on (anteeks asianosaiset jos luette tätä!)
Alek on komee. Ei tossa kuvassa tosin kovin edustava. Mut ei niin komee et jaksaisin tuijotella sen kuvia huvikseni.
Topista en paljoa muista, mut näyttää tossa kuvassa liikaa mun yheltä eks-ihastukselta ilmeen puolesta

Ei kyllä vikaa sinänsä, aika neutraali.
Artturi on aivan sairaan komee. Ei mun mielestä niiku mitään vikaa ulkoisessa olemuksessa. Ehdoton ykkönen näistä, nam

Akusti on ihan jepa. Silleen aika neutraali, mut silti vähän parempi ku neutraali. Ok.
Juho on söpö, mutta vähän liian pikkupoika mun makuun, ku oon ite jo aika vanha. Mut oisin digannu joskus 10 vuotta sitte varmaan kuolat poskilla.
Janne on aika neutraali. Ei mitään pahaa sanottavaa, mut ei kauheesti sytytäkään.
Dennis on jännällä tavalla komea/söpö. Silleen rokkaritavalla, ei samalla tavalla kuin esim. Artturi.
Jussi on ihan jepa. Neutraalista korkeemmalle menee, mut ei mitenkää sykähdyttävän paljo. Sellanen ihan kiva.
Heikki on varsin neutraali, tosin muuttui paremman näköiseksi viiksien poistamisen jälkeen. Ei kuitenkaan erityisesti mun miesmakuun iske.
Sergiu on nätti poika. Ei oo pahan näkönen, ymmärrän kyllä miks jotkut tykkää, mut ite diggaan enemmän kotimaisen näkösistä (ja tää ei siis ollut missään nimessä rasistinen kommentti!).
Äänestän näin ollen Sergiun pois.