Mielenkiintoista kuulla tuo Susannan esitys. Etsin youtubesta Like a prayer -covereita, ja tuntuu olevan enemmän mieslaulajien suosima biisi. Naisen laulamana löytyi Portugalin Idolsista
versio, joka saisi Madonnan pyörimään haudassaan, jos hän olisi kuollut.

Mä jotenkin epäilen, että ei tule varsinaisesti kivaa kuultavaa. Madonna laulaa tämän lähes kimittäen pehmeällä äänellä. Susannalla on varsin kirkas ääni, jolloin biisi ei ole niin koskettava.
Diandralla hyvä Idols-biisi, koska on vauhdikas, vaihteleva ja taitoa vaativa. Kunhan ei innostu riehumaan lavalla liikaa äänen kustannuksella.
Sini ei varmaan vielä tipu seuraavalla kierroksella. Tuollainen balladi tuo Sinin parhaat puolet esiin, kun riittää että laulaa sievästi ja näyttää nätiltä.
Samaa mieltä muiden kanssa Artusta ja pinkeistä puhelimista, tuo lienee loistava biisi äänien heruttamiseen.

Torstenilla mahkut kyllä parantaa mahdollisuuksiaan jos menee hyvin.
Niinan osalta luulen että tulee uskottavuusongelmia ainakin mun silmissä, Niina-faneista en tiedä. Tosin jos nuo korkeat kiekaisut luonnistuvat, niin niillä voi kyllä paikata paljon.
Heikin pitää kyllä petrata äänenkäytön kanssa aika paljon jos meinaa saada tuon biisinsä kunnialla läpi. Toivottavasti viime kerran heikko ääni oli
flunssan syytä.
Veikkaan että Niina tai Susanna tippuu.

Heikilläkin riskiä, mutta toisaalta miehiä on enää kolme jäljellä. Niinjoo, ja jos tippuja on joku muu kuin Sini, niin tulee varmasti yhtä pöyristyneitä kommentteja kuin Inan tippumisen jälkeen.