1.
SusannaHyvä avaus. Tyylillisesti uskottava ja laulullisesti puhdas. Minä kuitenkin kaipaisin Susannalta välillä vähän positiivisempaa menoa ja meininkiä; nytkin nähtiin hymyä vasta esityksen päätyttyä. 4/5
2.
TorstenJälleen kerran aivan umpitylsä suoritus. "Läpilaulettu", kuten Jonne Aaron totesi. Muutenkin tuo Torstenin enkun lausuminen alkaa jo kyllästyttää, voisi vähän terävöittää sitäkin. Torsten on musikaalinen ja täyttää popparin kriteerit, joten on sääli, jos hän menee hukkaan tällaisiin unetusbiiseihin. 2½/5
3.
ArttuTaattua Arttua. Ihan kiva, laulullisesti jees ja energiaa riitti. Mutta ei se oikein ole tästä mihinkään muuttunut, ei nämä Artun esityksen aiheuta mitään suuria tunteita. 1½/5
4.
NiinaTykkäsin tästä esityksestä. Nyt päästiin Niinan omalle vahvuusalueelle ja pois siitä hieman vaivannuttavasta "rajusta meiningistä". Vielä olisin kaivannut hieman lisää revittelyä äänen kanssa, kun Niinalla siihen kapasiteettia riittäisi. Tällaista tyyliä Niinalta lisää jatkossakin. 3½/5
5.
DiandraOlihan se. 5/5
6.
HeikkiVähän epäpuhdasta ja huutamiseksi meni. Heikin valtti taitaa olla näissä kisoissa se hieman maanisen oloinen esiintyminen, ja nyt kun sekin karsittiin pois, eipä jäänyt paljoa jäljelle. 2/5
7.
TiinaOikein hyvä päätös illalle. Tykkään Tiinan tyylistä, äänestä ja olemuksesta. Voisi tosiaankin kokeilla jotain muutakin tyyliä, mutta kyllä minä juuri tämäntyyppistä musiikkia näkisin Tiinan esittävän mahdollisella artistiurallaan. 3/5
Illan kolmen kärki minun osaltani: Diandra, Susanna, Niina.
Illan pohjat: Arttu, Heikki
Tiina ja Torsten vähän sellaisia "väliinputoajia".