Huh. Olipa tullu viestejä, ku ei pariin päivään kerinny kattoo tätä ohjelmaa lainkaan.
Esa A on edelleen oma suosikkini. Toivoin, että Terttu ois jääny taloon viä aiheuttaan vähä draamaa, mutta toisaalta Terttu ahdisti mua jotenki, ni en jäänyt kaipaamaan. Aso taas säälittää mua jotenki, kunpa se pääsis pian kotiin.
Toi seksikohu on niin huoh. Siis ymmärrän kyllä, että TV:ssä on tietyt säännöt, ja jos on K-15 merkintä ohjelmassa, ni K-18 kamaa ei saa näyttää (tosin en tiä, miten tää nyt sit toimii ku kyseessä oli maksullinen 24/7 palvelu, missä se kait vain näky) Toi keskustelu tosta on niin eilistä päivää. (Jos seksiä halutaan kuvata tarkoituksella, ni periaatteessa mitään ihmeellistä ei oo siinä, että ihmiset harrastaa sitä alasti.)
Muista bb-tyypeistä Tuija on noussut positiivisesti mun listoilla. Aivan loistava!
Lotta on myös hyvin mielenkiintoinen tyyppi. Nino rasittavuudellaan alkaa kyllä jo rasittaa, vaikka ehdottomasti täytyy hänet talossa pitääkin.
Ragnar on yllättänyt mut positiivisuudellaan - toivottavasti pysyy pitkään talossa.
Kätlin on aavistuksen hiipunut, koska en ota selvää onko hän lintu vai kala.
Minna on loistavan suorapuheinen ja -tekoinen. Sampo on vaan Lotan nättipoika, eli ei toimis ilman Lottaa.
Danasta en oo saanu irti viäkää oikein mitään. Jelena alkaa olla hermoja raastava, joten nousee kohisten.
Sami, Esa J ja Aso edelleen tooosi tylsii.