Idolslandia löytänyt uuden kodin
Äänestäjiä yhteensä: 17
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Vaikka tää on vähän OT, niin pitää viä sanoa, että haukkuminen ilman syytä on kyllä järjettömin teko. Enkä jaksa uskoa, että sä olisit tehnyt tietämättäs jotain sellaista, mikä oikeuttais haukkumaan (jos mikään oikeuttaa). Ton takia mulla ei oo oikeastaan kuin kourallinen naispuolisia läheisiä ystäviä, suurin osa niistä puukottaa selkään joskus jossain vaiheessa kuitenkin. Ja puukottamista ei kestä, jos on läheinen.
Toisaalta toivois SIKS, että raksu tippuu, ku jos tippuu yhtään enempää naisia, ni niitä ei kohta oo siellä nimekskään :/Mutta en kyl haluais kummankaan lähtevän, toisin sanoen ihan sama kumpi lähtee, niin raadolliselta kuin se kuulostaakin. :/
Oli aika pettymys, että Dana antoi taas pisteet Kätlinille vaikka juuri oli päässyt kaakattamasta kuinka ihana Kätlin on ja kuinka väärässä hän olikaan ollut Kätlinin suhteen.
Mä oon jo niin kyllästäny tähän paratiisi-slummi jaotteluun.
Mua ottaa niin tuo Sampo päähän, kun se ei voi millää rikkoa noita pareja.. Toivottavasti ensi viikolla saadaan kunnon päällikkö.. Nää nykyiset jaot on niin so boring. Miksi hitossa Sampo on noin saakelin kiltti eikä tee mitään radikaalia muutoksia paratiisin ja slummin välillä... ARGH