Ai
.. Tälläiset jaot mä tekisin: Slummiin Nino, Dana, Esa J, Ragnar, Justiina & Sami.. Paratiisiin Kätlin, Minna, Marko, Toni, Esa A, Aso & Sampo.
Kyl mä ymmärrän, että sä nyt sanot, että tekisit tollaset jaot ja onhan se ymmärrettävää, koska me halutaan nähdä draamaa. Mut laitappa ittes tonne taloon sampon tilanteeseen, kamy. Sä et todellakaan tekis jakoja noin, vaikka syvällä sisimmässäs haluaisitkin. Vaikkei moni oo ehkä tonne tullu rahoja tavottelee, ni ne haluaa silti pysyä talossa mahdollisimman kauan. Suututtamalla ihmiset ja viemällä niiltä rakkaat ihmiset pois niitten luota sä et todellakaan pysyis kauaa talossa. Ja kun mietit sitäkin, että joillekin voi henkisesti olla OIKEASTI rankkaa olla tuolla slummin puolella, niin se, että sä veisit niiltä niiden rakkaat toiselle puolelle, kosketusetäisyyden ulottumattomiin, ois varmaan niille loppu.
Esa J:kin kestää slummissa ja on sentään vähän inhimillinen ihan vaan Minnan takia, joka todellakin on "suhteen" vahvempi puoli. Mua pelottais, että Esa J tyyliin löis jotakuta (siltä se on joskus vaikuttanu), jos sillä ei ois minnaa siellä tukena.
Etkä sä haluais talossa ollessas sinne draamaa. Saattaisit sä jonkinlaista haluta, muttet todellakaan negatiivista draamaa, etkä tolla tavalla. Etkä sitä, että noi ihmiset tuolla vihais sua.
Sori kun sanoin näin, mut kannattaa asettaa ittensä noitten asemaan tonne. : )