Äänestys

Kuka voittaa BB:n 2009??

Kätlin
6 (33.3%)
Aso
5 (27.8%)
Esa A
7 (38.9%)
Antti
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 17

Kirjoittaja Aihe: Big Brother 2009  (Luettu 440168 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: Big Brother
« Vastaus #925 : 01.10.2009 19:34:57 »
Tässä nimeämispisteet ja -perustelut.

http://www.bigbrother.fi/nimeamiset.shtml

Eli jos ois menty viime viikon mukaisesti, ni äänestyksessä pitäis olla vain Esa A ja Marko. Olisko se ollu vähän liian selvä peli ja tylsä häätöäänestys (vrt. Kätlin ja Ragnar)? Siksi otettiin kolmantena olevat (tasapisteissä neljä).

No just joo. :o Ei tää oo reiluu. :'<
Nyt oon tosi katkera, olis tehny Raksun ja Kätsyn tapauksessa samalla lailla ja ottanu lisää tyyppejä mukaa. :< Tottakai just ne piti saada kahestaa. >:(

Tän kauden systeemi on siks tosi huono et ne laittaa äänestyksee kuinka monta sattuu millonki huvittamaa ja tuotanto voi sillee pelata sen tyypin ulos jonka haluu tai sit vastaavasti säästää talossa sen tyypin jonka haluu pitää. -.-
« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 19:37:46 kirjoittanut -Rosaline- »

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #926 : 01.10.2009 19:35:42 »
^ Mikäpä tässä pelissä reilua ois. : D

Fuga.

• Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
« Vastaus #927 : 01.10.2009 19:37:17 »
Oli aika jännä ku tuli vaan lisää ja lisää ja lisää nimiä ketkä on häätöäänestyksessä :D Toivottavasti Esa A ja Marko ainaki tippuu.

// tai Esa J !
« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 19:40:34 kirjoittanut Fuga. »
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #928 : 01.10.2009 19:38:07 »
^^Kyse on vähän siitä, että mikä äänestys tuottaa eniten rahaa/jännitystä/viihdettä.

//Ai ni ja piti viä sanoa, että jos äänestän, ni äänestän pelkästään plussaa, ja ainoastaan Esa A:lle. Mutta enpä tuhlaa rahoja viä tähän äänestykseen, koska en usko Esa A:lla olevan mitään hätää. Jos näyttäis huonolta, ni sit vois äänestää. BB-plazan varjoäänestyksen perusteella putoamassa ois Marko, Sampo ja Esa J. Tossa järjestyksessä.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 19:40:11 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #929 : 01.10.2009 19:40:12 »
^ Mikäpä tässä pelissä reilua ois. : D

No ei mikää sen jälkee ku ne hommas Raksun ulos. :<

En pääse siitä ikinä yli. :'D

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #930 : 01.10.2009 19:48:43 »
2 pistettä: Sampo
– Muutamat hänen toimintansa päällikkönä eivät lämmittäneet mieltäni. Suurimpana Tuijan heitto Slummiin ja toinen oli Kätlinin heittö Slummin puolelle, kun molemmat olivat häätöäänestyksessä. En tosin tiedä, oliko hänellä valinnan varaa.

Mä jotenkin tykkäsin tästä Esa A:n nimeämisperustelusta. Siitä näkee niin hyvin millainen Esa A on luonteeltaan. Sampohan ei paljon säästellyt Tuijaa silloin kun tämä oli häädössä. (Olisi silloinkin voinut aivan hyvin viskata jonku toisen slummiin.) Toisaalta Esa A ei tässä kuitenkaan niinkään kritisoinut Sampon luonnetta vaan tämän muutamia tekoja. (Kukin voi noista olla mitä mieltä tahansa, mutta itse olen samaa mieltä kuin Esa A.)
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Fuga.

• Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
« Vastaus #931 : 01.10.2009 19:51:30 »

Sami

– Olen huomannut, että hän on aika suosittu tyyppi talossa, joten pidän häntä tällä hetkellä pahimpana kilpailijana tässä kilpailussa, joten haluan eliminoida tämän uhkan olemassaolon. Ja Sampon käytös on välillä tuolla toisella puolella ollut vähän semmoista ylimielistä ja ylenkatsovaa. Lisäksi siirsi minut Slummin puolelle.

Kivan kaksnaamanen 8D itehän se sano sillon että ymmärtää täysin jos Sampo laittaa sen slummiin.
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #932 : 01.10.2009 19:53:13 »
^Tuo Samin perustelu oli jotenkin paljon ilkeempi kuin Esa A:n. Tosin tuo pelaamisosuus ihan ok, mutta tuo haukkuminen ylimieliseksi...

1 piste: Toni
– Uusilla asukkailla on kivempi testauttaa kansan suosiota. Tietää sitten, missä seisoo. Olen ehtinyt kiintyä muihin asukkaisiin enemmän. Mielestäni Marko poikkeaa enemmän muiden asukkaiden suhteen kuin Toni, joten valinta heilahtaa Toniin.

Tästä Esa A:n toisesta nimeämisestä näkee, että Esa A tiesi olevansa häädössä ;D

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #933 : 01.10.2009 19:55:56 »
Sami on huomannu et Sampo on uhka. :P Esa A taas taktikoi hyvin.
We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are.

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #934 : 01.10.2009 20:01:02 »

Sami

– Olen huomannut, että hän on aika suosittu tyyppi talossa, joten pidän häntä tällä hetkellä pahimpana kilpailijana tässä kilpailussa, joten haluan eliminoida tämän uhkan olemassaolon. Ja Sampon käytös on välillä tuolla toisella puolella ollut vähän semmoista ylimielistä ja ylenkatsovaa. Lisäksi siirsi minut Slummin puolelle.

Kivan kaksnaamanen 8D itehän se sano sillon että ymmärtää täysin jos Sampo laittaa sen slummiin.

Ahhahhaa ei voi olla totta, vähä tyhmä 8'DD

Toi Esa A:n perustelu on oikeesti hyvä! Tykkään yleensäkki enemmän sellasista joilla on hyvät perustelut eikä ne oo vaa kauheen ilkeitä niinku esim. kaikki Raksun nimenneet oli tyylii pelkästää haukkunu sitä. -.- (Siis eikä tää koske vaa Raksuu vaik se on mun suosikki vaa yleisesti. ;D)
« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 20:04:30 kirjoittanut -Rosaline- »

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #935 : 01.10.2009 20:03:43 »
Esa A:n perustelut on usein järkevii (:
Samilla oli kyl vähä.. :'D

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #936 : 01.10.2009 20:17:33 »
Oikeesti ku yks nyt kerta lähtee (todnäk) ni mä oon vahvasti sitä mieltä, että Toni ulos. Noista varjoäänestyksistäkin huomaa, kuinka turha ja mitäänsanomaton se on tuolla talossa... se ei saa yhtään plussaa eikä yhtään miinusta (no marginaalisesti). Jossain vaiheessa ku Toni (aika varmasti) jää kuitenki taloon, ni se tulee tiputtamaan viä jonku hyvän tyypin. Jos äänestyksessä on suositut X ja Y sekä Toni, joka ei herätä mitään tunteita, ni X tai Y lähtee.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #937 : 01.10.2009 21:23:37 »
Kävinpä hieman katselemassa tuolla BBPlazan sivuilla ja siellä moni haluaisi Sampon putoavan.. Itse en usko Sampo putoavan vielä ainakaan..

Mä oon kyllä caprin kanssa samaa mieltä Toni pois, koska hän on niin tapetti ja eikä ole saanut mitään aikaiseksi. Markon ja Jesan voisi kanssa pudottaa pois.. No sunnuntaina sitten nähdään kuinka käy.. Itse en nää sunnuntaina Talk Showta, kun siihen aikaan olen vielä matkalla Hämeenlinnasta kotiin..
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #938 : 01.10.2009 23:06:34 »
Toni todellakin kotiin. Pelkkä tapettikäärö eikä hänestä ole kerta kaikkiaan muuhun.

Markoa ei saa vielä tiputtaa, koska haluaisin nähdä hänet puhkumassa slummin puolella.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #939 : 02.10.2009 09:42:29 »
Aika outoo, et noin paljon on äänestyksessä. :O Ois aika jees, jos kerran nyt monta putoo, et ne tylsät asukkaat lähtis veke, esim. Marko/Toni (mieluummin Toni) ja sit vaikka Esa J. Osa Ninon faneista on melko katkeria ja nyt on kauhee "äänestäkää Sampo ulos talosta" kampanja menossa, mikä on typerää, koska ei Ninon poistaminen talosta ollut Sampon vika. Ninon käytös oli aika riskialtista ja poistamiseen vaikutti monen osan summa.
Jos Esa A ja Sampo putoais, niin mun ei enää tätä ohjelmaa tarviskaa kattoo. Suoraan sanottuna, siinä on kaks mielenkiintosinta ihmistä talossa.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #940 : 02.10.2009 13:37:57 »
Mä en tajua. Kaikki aina puhuu meidän luokalla sillee 'Esa A pois, se on hirvee, toivottavasti Toni ei lähe, se on niin hyvä!' Öh :''D Esa A tuo paljo enemmän väriä taloo.. Ite toivon et joko Esa J tai Toni tippuu.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #941 : 02.10.2009 13:40:19 »
Aika moni vierastaa Esa A:ta varmaan  sen takii ku se on vaan niin erilainen ku muut. Ei juo ja riehu, on rauhallinen ja fiksu. Mut osaa se oikeesti heittää hyvää läppää ja muuta juttuu. Harmi jos ihmiset ei tajuu sitä. :s

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #942 : 02.10.2009 14:24:56 »
Aika moni vierastaa Esa A:ta varmaan  sen takii ku se on vaan niin erilainen ku muut. Ei juo ja riehu, on rauhallinen ja fiksu. Mut osaa se oikeesti heittää hyvää läppää ja muuta juttuu. Harmi jos ihmiset ei tajuu sitä. :s

Juuuri näin. Esa A onkii mun voittajasuosikki ainakin tällä hetkellä.
We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #943 : 02.10.2009 15:06:50 »
Justiina tehnyt uusjaon  :) :) :) :) :).. Hyvä Justiina  8).

Paratiisi: Justiina, Kätlin, Sami, Esa J, Esa A & Minna
Slummi: Dana, Aso, Sampo, Toni & Marko

// Listapäivitys....

1. [1] Kätlin
2. [2] Esa A
3. [4] Sami
4. [8] Minna
5. [6] Aso
6. [5] Sampo
7. [7] Toni
8. [10] Justiina
9. [9] Marko
10. [11] Esa J
11. [12] Dana
« Viimeksi muokattu: 02.10.2009 15:30:39 kirjoittanut KaMy »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #944 : 02.10.2009 15:09:48 »
Oikeestaan paratiisis ei oo ketään kiinnostavaa...

...eli slummin puoli on nyt tarkemmassa seurannassa nyt (:
"Taylor, you'll be fine...""

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #945 : 02.10.2009 15:55:31 »
Esa Antero on paras! :DD

Kaikki ei ymmärrä Esa A:n päälle, mutta onneksi hällä on myös paljon kannattajia. En ymmärrä, ku Esa A:ta haukutaan tapetiksi. Mieshän on kuitenkin puheenaiheena tosi paljon. Ei kaikkien kiinnostavien persoonien tartte ryypätä ja rällästää. Toni on tapettien tapetti. Jos miehestä pitäis tehdä lähtöpätkä Tonin parhaat hetket, ni ei olis paljon kiinnostavaa nähtävää.

Justiinan uusjako oli aikas naurettava, koska eihän se ollu mikään Justiinan jako. BB päätti ketkä on missäkin. Slummit piti siirtää paratiisiin, ja slummiin 5 tyyppii (eli oikeastaan Justiina päätti vain sen, että Minna jäi paratiisin - vaihtoehtoisesti ois voinu jäädä joku slummiin joutuneista). Jos Justiina ois saanu oikeesti päättää, ni Kätlin ja Esa A ois jääny slummiin. Se ois ollu Kätlinille kova paikka, tyttö oli tosi lyyhistynyt slummissa, ei mitään kiinnostavaa tehnyt siä, ja olis varmaan jo harkinnu kotiin lähtöä.

Mun lista:

1. Esa A
2. Aso
3. Minna (vaikka onki välillä vähän huithapeli)
4. Sami (vaikka se onki välillä tosi itsekäs ja epäreilu)
5. Sampo (vaikka onki välillä tosi mitäänsanomaton)
6. Kätlin (vaikka onki välillä tosi tylsä)
7. Esa J
8. Marko
9. Justiina
10. Dana
11. Toni!
« Viimeksi muokattu: 02.10.2009 16:45:10 kirjoittanut capri »

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #946 : 02.10.2009 16:17:18 »
Esa Antero on paras! :DD

Kaikki ei ymmärrä Esa A:n päälle, mutta onneksi hällä on myös paljon kannattajia. En ymmärrä, ku Esa A:ta haukutaan tapetiksi. Mieshän on kuitenkin puheenaiheena tosi paljon. Ei kaikkien kiinnostavien persoonien tartte ryypätä ja rällästää. Toni on tapettien tapetti. Jos miehestä pitäis tehdä lähtöpätkä Tonin parhaat hetket, ni ei olis paljon kiinnostavaa nähtävää.

Nii no se vähä riippuu et kenetä kysyy, kyllä Raksuuki usein kuuli tapetiks haukuttavan vaikka mun mielestä ainaki se oli kaikkee muuta. :'DD
Mun mielestä Esa A on aika tylsä, mutta ehkä se johtuu siitä ettei mua kauheesti sen jutut kiinnosta enkä sit hirveesti kiinnitä tyyppiin sillee huomiota, sen kannattajat taas varmasti on eri mieltä. ^^

Koosteista muutenki saattaa saada hyvinki erilaisen kuvan asukkaista ku 24/7 kattomalla, niistä tulee useinki sellane olo ku joitai tyyppejä jätettäis tahaltee näyttämättä. :o

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #947 : 02.10.2009 16:47:16 »
^No Ragnar oli kyllä välillä tylsä (varsinki koosteissa), mutta ei todellakaan niin tylsä ja mitäänsanomaton kuin Toni, josta mä en hyvällä tahdollakaan keksi mitään mielenkiintoista sanottavaa. Toki oot oikeessa, että voi olla, että se on 24/7 superhauska, mutta ei pääse vain koosteisiin (joita mä siis katon uutisten lukemisen lisäksi), mutta ku ei Tonista oo oikein uutisissakaan tai 24/7 seuraavien keskustelupalstallakaan mitään kiinnostavaa sanottavaa.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #948 : 02.10.2009 16:49:49 »
Mun mielestä Esa A on aika tylsä, mutta ehkä se johtuu siitä ettei mua kauheesti sen jutut kiinnosta enkä sit hirveesti kiinnitä tyyppiin sillee huomiota.

No siis eihän Esa A mikään superviihdyttäjä olekaan. Ei esim. sellainen kuin Nino oli. Mutta Esa A olikin vähän Ninon täydellinen vastakohta. Mun mielestä noi monet muut taas on sitä yhtä ja samaa semiepäkiinnostavaa massaa. Esa A on siis erilainen kuin ne muut - tästä syystä se on kiinnostava. Sen lisäksi se on ihmisenä mun mielestä tosi miellyttävä (mitä nyt voi oppia ihmistä tuntemaan jonku ohjelman välityksellä).

//Mutta jos oikeesti mietitään, ni kyllä koko BB-historian tapettien tapetti oli BB-Jaakko! Ko. tyyppi oli parhaalla kaudella tähän astisista, eli kaudella nro 2.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2009 17:20:01 kirjoittanut capri »

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #949 : 02.10.2009 17:19:18 »
^ Nii no eri ihmiset tykkää erilaisista ihmisistä. :)
Mustaki Raksu vaikutti tosi ihanalta ja ihan loistotyypiltä vaikken mitenkää ihmistä tunnekkaa, mut kyl telkkarista voi aika hyvän kuvan kuitenki saada. x)

^No Ragnar oli kyllä välillä tylsä (varsinki koosteissa), mutta ei todellakaan niin tylsä ja mitäänsanomaton kuin Toni, josta mä en hyvällä tahdollakaan keksi mitään mielenkiintoista sanottavaa. Toki oot oikeessa, että voi olla, että se on 24/7 superhauska, mutta ei pääse vain koosteisiin (joita mä siis katon uutisten lukemisen lisäksi), mutta ku ei Tonista oo oikein uutisissakaan tai 24/7 seuraavien keskustelupalstallakaan mitään kiinnostavaa sanottavaa.

No ei se kyllä superhauska missää nimessä oo :'''D Mut ei se mun mielestä silti niin tylsä ja mitäänsanomaton sentää oo ku mitä koosteet antaa ymmärtää. :>
JA Raksu ei ollu yhtää tylsä. ;)

(okei asiasta on turha väitellä koska olemme selvästi erimieltä. ;D)