Kirjoittaja Aihe: Idols LIVE 2, ryhmä Lande, 24.10.  (Luettu 31731 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: Idols LIVE, ryhmä Lande, 24.10.
« Vastaus #25 : 24.10.2013 20:35:22 »
^ Olen samaa mieltä! Ilkka esitti sen todella hyvin!

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #26 : 24.10.2013 20:39:46 »
Jotenki ärsytti se, että Joseph yritti hirveesti kikkailla äänensä kanssa.... Viihdyttävä esitys mutta tää on laulukilpailu. En tajuu miks noi tuomarit nyt niin paljo kehu.

En voi sille mitää et Satuprinsessast tulee Ilkan versio mielee aina kun sen kuulee, ihan hyvinhän se Niko laulo mut kyl Ilkka sai siihen sen tunteen paremmin ;)

Ajattelin ihan samaa!:D
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #27 : 24.10.2013 20:46:16 »
Joseph meni tosiaan äärirajoille siinä, miten paljon kannattaa kikkailla äänen kanssa. Mutta hän halusi selvästikin tehdä reilusti oman version karaoken sijaan. Hänen äänensä ei vaan kuulostanut tarpeeksi hyvältä. Iso plussa kuitenkin yrittämiselle! Hänkin halusi viihdyttää. En sitten tiedä, antoiko juuri tämä kappale riittävästi mahdollisuuksia siihen.

« Viimeksi muokattu: 29.10.2017 00:11:10 kirjoittanut Etsku-Etana »

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #28 : 24.10.2013 20:47:34 »
Olipas Erika stailattu nätiks! Ja itse esitys, ihan törkeen hyvä! Yllätyin jopa, koska en oikee oo tykänny Erikasta aiemmin. Mun mielestä paras tähän asti jos otetaan Team Stadikin mukaan! Jeeeee.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #29 : 24.10.2013 20:52:02 »
Erika ilman muuta paras ainakin Team Landessa tähän asti. Hieno esitys! Vähän  olin eri mieltä Erika kanssa kun hän perusteli kappalevalintaa sanoituksen perusteella. Tämähän on laulukilpailu eikä runonlausuntaa! Onneksi kappaleessa on riittävästi melodiaa, jotta sitä pystyy laulamaankin.

« Viimeksi muokattu: 29.10.2017 00:11:28 kirjoittanut Etsku-Etana »

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #30 : 24.10.2013 21:01:58 »
No en kyllä tykännyt Villestä. Kertsissä laulu meni vielä ihan ok, mutta säkeistöt meni kyl ihan penkin alle. Tosi huono biisivalinta. Eikä saanu kyllä yhtään tunnetta mukaan tohon biisiin. Oon tuomareiden kanssa ihan samaa mieltä.

Toi Kaunis rietas onnellinen on kyl oikeesti vähä sellanen biisi mitä monet valitsee varmasti vaan sen sanotuksen takia, koska tyyliin kaikki ajattelee että se kuvastaa itseään.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #31 : 24.10.2013 21:02:54 »
Ihan kivasti Ville lauloi mutta olisi hänestä vaan pitänyt löytyä tehoja enemmän. Kappale olisi antanut mahdollisuuksia paljon enempäänkin. Hyvin sympaattisesti Ville sinänsä esintyi.

« Viimeksi muokattu: 29.10.2017 00:11:47 kirjoittanut Etsku-Etana »

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #32 : 24.10.2013 21:09:37 »
Maailma on sun on niiiin hieno biisi! Mut ku ei se sovi muille ku alkuperäisesittäjälle! Tehis <3

Ei Mitra kyllä säväyttäny ihan niin paljo ku mitä tuomarit kehuu. Tykkään kyllä äänestä, mutta ehkä vähän tylsä esitys noin kokonaisuudessaan. Oli se silti Erikan jälkeen illan toisiks paras :'D

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #33 : 24.10.2013 21:13:02 »
Mitra lauloi kauniisti! Riittävän luonnollisesti myös, kun ainakin minä aina pelkään, että hän laulaa liian opetellun oloisesti. Ja ei hattua! Jippii!!! Kyllä Mitra on ilman muuta tiukasti kiinni voittopokaalissa. Samaa mieltä kuin Iita tosin. Ihan niin paljoa ei säväyttänyt kuin toivoin. Mutta muu olisi vaatinut toisen kappalevalinnan. Ei Tehistä, ei Happoradiota, ei Uniklubia.

Mitrahan oli vähän kuin Britney Spears:

« Viimeksi muokattu: 29.10.2017 00:12:08 kirjoittanut Etsku-Etana »

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #34 : 24.10.2013 21:21:49 »
Sara on niiiiiiiiin symppis! Niin ihana että haluisin vaan tykätä siitä ihan älyttömästi ja sanoa awwwwwwwwww <3

Ihanaa että yritti revitellä! Awww! Mutkuuu. En mä tiiä. En oikeesti osaa sanoa mitään tähän. Tuntu vähä että joka toinen hetki Sara yritti heittäytyä ja sit ku se tajus mitä on tehny ni se pelästy ja peräänty ja rupes taas laulamaan kauniisti ja epävarmasti.

Kyllä tuomareiden kommenteissa jotain perää oli. Epävarmuus paistoi. Toivon kuitenki ettei Sara tipu.

AnsQ

• Anna The Idoli
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #35 : 24.10.2013 21:25:57 »
Josephista en oikee osaa muodostaa mielipidettä, toisaalta tykkäsin toisaalta en. Ihan omaperänen veto mutmut..

Erika veti kyllä hyvin. Paras veto siltä tähän mennessä.

Ville ei onnistunu ollenkaa, mikä oli kyl jo odotettavissa ku sai kuulla et se laulaa sen biisin..

Mitra laulo hyvän biisin todella hyvin. Tykkäsin! Illan paras :)

Sara laulo kans hyvin mut ei kyl paras veto siltä. En oo kyl Laurin kaa samaa mieltä siitä ettei Sara ois suurien balladien tulkitsija mut muuten kyl ymmärsin mitä Jussi ja Sini tarkotti sil 10 oppilas jutulla.

Ville kotio tänää.

Aaah koht Cheek ;)

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #36 : 24.10.2013 21:29:53 »
Tuntu vähä että joka toinen hetki Sara yritti heittäytyä ja sit ku se tajus mitä on tehny ni se pelästy ja peräänty ja rupes taas laulamaan kauniisti ja epävarmasti.

Näin se vähän oli. Sara on balladien laulaja ihan varmasti mutta eihän hänelle sovi rokkibändin kappale, joka perustuu joka tapauksessa ei-kauniiseen huutamiseen. Kappalevalinta oli kauhea! Miksi ihmeessä naiset ottavat laulettavakseen ajasta ikuisuuteen rokkibändien kappaleita? 

Saralla on kuitenkin niin paljon annettavaa, että hänen on ehdottomasti jatkettava ja kyllähän hän varmaan jatkaakin.

« Viimeksi muokattu: 29.10.2017 00:10:42 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #37 : 24.10.2013 21:32:22 »
Kyllä BOTTOM-2 on ihan oikea eli Joseph ja Ville vaikka ei Nikokaan loistanut.

Hienoa että äänestäjfät luottivat Saraan vaikka hän ei ollut tänään ihan parhaimmillaan. Jos Sara jatkossa laulaa suomeksi, hänen on laulettava jotain kaunista!

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #38 : 24.10.2013 21:40:50 »
Kyllä minä Josephin pudottaisin vaikka kummatkin kakkosesitykset olivat laulullisesti vähän yhdentekeviä,. Joseph toki heittäytyi esitykseen kunnolla.

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #39 : 24.10.2013 21:41:27 »
Kyllä molemmilla oli vähä paremmat biisit nyt mutta kumpikaan ei silti loistanu. Laulun perusteella Ville vois jatkaa, mut viihdyttävyyden perusteella Joseph. Eli ihan sama kumpi putoo mut veikkaan et se on Ville.

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #40 : 24.10.2013 22:13:10 »
Kyllä minä Josephin pudottaisin vaikka kummatkin kakkosesitykset olivat laulullisesti vähän yhdentekeviä,. Joseph toki heittäytyi esitykseen kunnolla.
Mua ärsytti Joseph molemmissa vedoissaan. Kauhean teennäistä laulamista. Hyvä esiintyjä, mutta se ei yksinään riitä. Luulen, että tippuu aika pian.

Niko oli pojista paras, vai pitäisikö sanoa vähiten huono. Ei mennyt kyllä ihan putkeen lauluteknisesti, mutta riittää tässä vaiheessa. Esiintyjänä hän on kyllä loistava.

Erikan kohdalla mietitytti biisivalinta. Juicen biisistä tuli nyt iskelmää. Hyvin laulettu sinänsä, mutta meni vähän tangokuningatarmeiningiksi.

Villen eka esitys oli kyllä varmaan mitäänsanomattomin teknisesti hyvä laulu ikinä. Mä en ole missään vaiheessa oikein innostunut Villestä, mutta nyt kyllä ampui itseään jalkaan biisivalinnalla ja pahasti. Toinen biisi meni paljon paremmin, mutta se ei riittänyt jatkoon.  Ville on kyllä fyysisiltä avuiltaan sen sorttinen, että yleensä tällaiset tiputetaan aika nopeasti livelähetyksissä, ellei laulu ole jumalaisen hyvää. Nyt ei ollut.

Mitra oli ihan hemmetin hyvä. Ihmettelen, jos hän ei voita koko Idols-kisaa.

Sara oli aika hyvä, mutta ehkä kokemattomuus näkyy hiukan. Petraa varmaan kisan edetessä.

Memek

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #41 : 24.10.2013 22:53:24 »
Kokonaisuutena tämä lähetys oli paljon parempi kuin ensimmäinen. Pitää muuten sanoa, että ne väliklipit sieltä talosta ja haastattelut on olleet ihan mukavaa katsottavaa tähän asti, eikä tee vaan mieli kelata yli. :) Hieno kämppä niillä!

En olisi oikein halunnut tiputtaa ketään. Varsinaisissa lauluissa Ville onnistui kyllä huonoiten johtuen lähinnä siitä kappaleesta. Pitäisiköhän ihan oikeasti varoittaa kaikkia, että ei kannata laulaa Kaija Koota? Mikähän niistä biiseistä tekee niin haastavia?

Ihan pinnallisiin asioihin puuttuakseni, minun oli jotenkin vaikea sulattaa Mitran uutta lookia, mutta tämä oli varmaan ihan henkilökohtainen ongelma :D, ja ehkä olen kuullut sen laulunkin liian monta kertaa kun ei oikein koskettanut vaikka hyvä onkin. Sen sijaan pidin jotenkin yllättävän paljon Sarasta, vaikka hän saikin vähän kuraa niskaansa.

Vähän vaikea valita sitten noista Josephista ja Villestä. Sinällään ihmettelin, että suurin osa tuomareista kehui Josephia kun mielestäni ei laulanut kovin hyvin toista lauluaan toisin kuin Ville. Josephissa toisaalta näen potentiaalia nuorisoidoliksi paljon enemmän kuin Villessä. Eihän se oikeastaan edes hirveästi haittaa, että ei ole paras laulaja, jos osaa viihdyttää ja tehdä mielenkiintoisia valintoja.

Mutta pidän Villen äänestä, ja kyllä hän minusta näyttääkin ihan tarpeeksi hyvältä voidakseen menestyä, mutta varmaan vähän vanhemman yleisön parissa. Joku Voice voisi olla parempi kisa hänelle, ja vaikka lauloi minusta sen viimeisen laulun todella hyvin ja vakuuttavasti, niin olihan se aika iskelmää. Oikeastaan ajattelin, että Ville olisi kiva nähdä Euroviisuissa.  :)

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #42 : 24.10.2013 23:09:19 »
Katon nyt näin jälkijunassa ja kommentoinnnn

En voi sille mitää et Satuprinsessast tulee Ilkan versio mielee aina kun sen kuulee, ihan hyvinhän se Niko laulo mut kyl Ilkka sai siihen sen tunteen paremmin ;)

Mulle tuli kanssa hyvin vahvat Ilkka-flashbackit. Säkeistössä Niko jopa kuulosti hämmentävästi Ilkalta.
Niko ei kyllä ollut nyt parhaimmillaan, kertsit ja revittely ei tosiaan ihan lähteny.

Joseph kuulosti yrittävän vähän liikaa. Ihme reggae-viboja yritti luoda. Vähän meinas irvistys karata kun kuuntelin ja kattelin. Lauloi tosin ihan hyvin, siltä osin pysy homma ihan kivasti lapasessa.

Erika oli loisto! Ihanaa laulua nätillä stailauksella. Ehdottomasti pohjat koko livevedoille, kummassakin lähetyksessä.

Villen ääni ei ensin meinannu kuulua mihinkään. Kertsi lähti oikeastaan aika hyvin, siitä ja Villen äänestä mä kyllä tykkäsin. Säkeistöt ei vaan oikein toiminu ja kokonaisuus oli vähän vaisu.

Mä oon niin kyllästyny siihen, että Maailma on sun on aina jonkun biisivalinta näissä kisoissa, tykkään alkuperäisestä liikaa. Mitran versio oli kyllä paras mitä mä muistan kuulleeni. Ihana ääni, ihana! Mitra tekee niin älykkäästi pieniä jippoja niin, ettei laulu jää liian pelkistetyks muttei myöskään mee överiks.

Sara oli myös aika hyvä. Huomaa, että heti kun biisivalintaa jollain tapaa rajoitetaan niin ei toimi ihan yhtä hyvin. Sara on ollu parhaimmillaan kun on saanu ite vapaasti valita mitä laulaa.

Mitra ja Erika oli ehdottomasti illan parhaat. Ja kyllä tää Landeporukka pesi stadilaiset muutenkin mennen tullen. Biisivalinnat ja esitykset oli kaikkiaan parempia. Josephin esitys hämmensi mua ja se on aiemman pohjaltakin jääny mulle vähän hämäräks niin ehkä mä Josephin pudottaisin. Ville jotenkin kolahtaa muhun kuitenkin enemmän.

Joseph ja Ville siis pudotuksessa. Ei kyllä yllättänyt.
Okei. Josephin ei ilmeisesti vaan pitäis ikinä laulaa englanniks, taas (kuten rivilaulussa) kuulosti siltä kun Joseph olis vaan lennosta keksiny ja lallattanu jotain. Ei kyllä ollu mikään osakkeita nostava suoritus mun kirjoissa..
Ville laulo taas ihan hyvin, mutta oli toi vähän plaah. En jaksanu kauheesti innostua.
Sano nyt sitten kumpi näistä oli parempi.... Josephin mä varmaan laittaisin kotiin.

Yhh, Cheek. Ei vaan putoo mulle....

Jaha, Ville ulkona. Ei kyllä yllätä, suomalaisten päätökset on aika helppo ennakoida.. Ei kyllä ihan hirveesti harmita tämäkään, tytöt on tän kauden timanttia.
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

sepe

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #43 : 24.10.2013 23:16:19 »
Tää Team Lande oli kokonaisuutena paljon parempi kuin Team Stadi. Epäreilua, että tästä nyt tippuu parempia laulajia kuin mitä siinä toisessa jengissä on. Ois voineet arpoa näiden tiimien sisällöt eikä jakaa tuolla tavalla stadi-lande.  :(

Anyway, oikea tippui silti. Ville oli näistä selkeästi se heikoin lenkki, muut olivat oikeastaan jokainen hyviä.
Nikolta odotin aika paljon, ja hän täyttikin odotukset. Biisi ehkä vähän tylsä, mutta esiintyminen hyvää ja mielenkiintoista. Josephista en kauheasti tiennyt etukäteen, enkä sitä Erinin biisiäkään ole koskaan ennen kuullut, mutta tykkäsin hänestäkin kovasti. Toinen esityskin oli hyvä. Toivottavasti ei tipu kovin pian kisasta.
Erika ei ollut ennakkosuosikkejani, mutta pidin hänenkin esityksestään ja odotan innolla lisää. Hänen biisivalintansa oli tämänpäiväisistä itselleni tutuin ja mieluisin, sikäli odotin puoliksi kauhulla, ettei Erika vaan pilaa biisiä. Mutta ei pilannut, hyvä! :)
Mitra on mun suosikki tässä kisassa ehdottomasti. Oli sitä jo ennen tätä lähetystä ja nyt suosikkius vain lisääntyi. Kuuntelisin tätä versiota jopa mieluummin kuin alkuperäistä. Meikit muuten muuttivat Mitran ihan toisennäköiseksi, mikä vähän hämmensi, mutta mitäs siitä. Mitra voittanee tämän kisan.
Sara oli ihan jees, mutta edelleen vähän häiritsee se kiltin tytön kuva. Näkisin Saran mieluummin iskelmä- tai tangolaulajana kuin idolina. Esitys oli odotuksiini nähden vähän epävarma, ja saa parantaa tästä, jotta alan uskoa häneen enemmän.
Ja Ville oli...anteeksi vaan, mutta aika huono. Toinen esitys vähän parempi kuin se Kaija Koon biisi. Kaija Koon biisissä eivät Villen äänen hyvät puolet päässeet ollenkaan kuuluviin toisin kuin jälkimmäisessä vedossa.

jokerface

• Koelaulaja
    • Profiili
« Vastaus #44 : 24.10.2013 23:42:05 »
Josephin kanssa oli vähän niin ja näin kohdallani, en ollut varma tykkäänkö hänestä vai en, mutta ehkä taidan kallistua silti tykkäämiseen. Vähän on omahyväisen oloinen... Erikan kohdalla sanoisin myös, että liian itsetietoinen ja omahyväinen, kuten oli Aamulehden haastattelussakin. Niko ja Mitra ovat tämän poppoon suosikkini, karismaattisia ja hyvä-äänisiä kummatkin. 
« Viimeksi muokattu: 24.10.2013 23:45:47 kirjoittanut jokerface »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #45 : 24.10.2013 23:55:17 »
Saran esityksessä minua taisi hämätä se, että hän oli toisaalta koko olemukseltaan erittäin naisellinen, feminiininen. Mutta sitten kappale oli sellainen, että Saran pitikin olla kovanpuoleinen, maskuliininen. Ei vaan tuntunut hyvältä, että Sara lauloi rokkimaisesti eräällä tavalla.

No, pitää kuunnella ja katsoa uudelleen. Ehkä sainkin väärän käsityksen!

leena

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #46 : 25.10.2013 08:32:32 »
Nikon esityksen noin ekan puolen minuutin ajan aattelin, että tosi hyvä on, varmaan voittaa... mut tunne meni ohi. Ehkä ne oli ne pari omituisen kuuloista epävirepätkää, ehkä se, että se esiintymisasenne ei sit lopulta tuntunutkaan täysin luonnolliselta. Ilkan Idols-vetoa en kovin hyvin muista (pitääpä kaivaa joskus esiin, kai se kauden DVD:llä on?), mut levyversiota tuli kuunneltua jonkun verran, ja kyllä tää hänen biisiksi jäi - Niko ei ottanu nimiinsä.

Josephin biisi periaatteessa kiva, ja ainakin omanlainen, mut en tykänny siitä kummallisesta reggae-aksentista ("jönkyn vähän päremmän..."). Pudotusbiisistäkään en liiemmin innostunut, esiintyminen liian hymytöntä (yritti olla rock-uskottava, tai jotain?).

Erika - hieno veto komeesta biisistä.

Ville, voi Ville... Oli vähän aranpuoleisen rietas, mut pudotusbiisistä tykkäsin paljon enemmän (ehkä ihana biisin takia, mut kauniisti laulettukin), ja päädyin toivomaan, että Ville ois saanu jatkaa Josephin sijaan.

Mitra - selkeesti illan paras. Kuvittelen tunteneeni hitusen jotain kylmä-väre-tyylistä. Tiedä sitten fanitinko samalla vähän Sakaran Lassea, joka soitti siinä vieressä ("tuttu" Koopin ex-bändistä, Tuiskun keikoilta jne). Tyyli muuten töksähti vähän minuunkin - turhan "ladyksi" muunnettu se hattutyttö.

Sara meni multa ohi, näpyttelin FB-viestiä samalla ;) eikä ehkä kiinnosta tarpeeks, että jaksaisin jälkitsekata. Seuraava esitys sitten tarkemmin.

Kokonaisuudessaan parempi ryhmä, mut en tiedä oisko sitä voinu ennakkoon päätellä/arvata??

Lapua1

• Koelaulaja
    • Profiili
« Vastaus #47 : 25.10.2013 13:17:58 »
Erikan mummohuora-look oli onneksi saatu poistettua, näytti nyt paljon paremmalta kun ei ole itse meikannut itseään  :D Esitys oli ihan kivan rauhallinen mutta ei mielestäni parhaimmistoa, toki omista esityksistään paras. Mutta jos otetaan kaikki esitykset mukaan niin olisi TOP12:ssa sijalla 6 tai 7. Ääni ei miellytä yhtään ja muutenkin hän on olevinaan tosi dramaattinen, sopisi paremmin johonkin tangokisoihin ym. mutta ei Idolsiin. Esiintyjänä hän on mielestäni kilpailun epämiellyttävimpiä.

Sara oli vähän pettymys, myöskin liian dramaattisuutensa vuoksi. Heikko ääni. Pystyy paljon parempaan, mukava luonne.

Villen kakkoslaulu oli hyvä mutta laulava lihapulla joka käppäilee ympäriinsä kuin karaokessa ei oikein säväytä. Sori vain mutta oikea tippui.

Joseph vaikutti hyvältä, tykkäsin! Ennen en tykännyt yhtään, nyt oli loistava esitys.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #48 : 25.10.2013 14:40:01 »
Mä en taas tykännyt Mitran laulusta yhtään. Siinä kuului lähinnä se, ettei Mitrasta tule koskaan mitään huippulaulajaa. Hän oli viimeisen päälle koulutettu laulaja, hänestä ei saa paljoakaan parempaa laulajaa. En kuullut oikein kehityspotentiaalia.

Sen sijaan esimerkiksi Sarassa, joka lauloi hieman epävarmasti, oli kuultavissa paljonkin potentiaalia. Hän oli paljon Mitraa staramaisempi.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #49 : 25.10.2013 20:35:27 »
Katsoin vasta tänään nauhalta:

Niko - Mun  mielestä on hyvä esiintyjä ja viihdyttäjä. Äänikin on ihan ok. Ei ehkä paras mahdollinen veto, mutta parempi mielestäni kuin useammalla viime viikolla.

Joseph - Mielestäni piristävän erilainen. Ei paras laulaja, mutta tosi hyvä esiintyjä.

Erika - Mielestäni hyvä laulaja ja aika hyvä esiintyjä. Vähän ehkä jännitti, ja silmistä näkyi se. Mikä ehkä aavistuksen häiritsi.

Ville - Ihan ok laulaja, mutta äänensävy ei ole miellyttänyt vielä kertaakaan. Ei erikoinen esityskään.

Mitra - Mahtavan rauhallinen veto ja tosi hyvä biisikin :) Paras tähän astisista. Varma ja artistimainen.

Sara - Hyvä laulaja, mutta esiintyjänä ihan pökkelö :D Mutta uskon, että on potentiaalia paljon kehittyä.

Ihan ehkä oikeat oli lopulta tuolla kaksinkamppailussa. Mielestäni Josephin loppuesitys oli parempi, vaikka Ville lauloi hyvin myös. Toivottavasti Joseph jatkaa. Jaksan sitä katsella enemmän.

En siis ole vielä katsonut jaksoa loppuun. :D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.