Kirjoittaja Aihe: The Ellen DeGeneres Show  (Luettu 3492 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Odi

• i
  • *
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
The Ellen DeGeneres Show
« : 21.05.2009 20:06:03 »

Katsooko kukaan muu tätä mainiota showta? Tulee joka arkipäivä Liv kanavalta. Uusi jakso klo 22.00. Uusinnat seuraavana päivänä klo 7, 12 ja 17. Musta show on kerrassaan mahtava. Siitä tulee hyvälle tuulelle. Ellen ei koskaan hauku/pilkkaa ketään toisin kuin muut talkshow -juontajat, joiden vitsi perustavat toisten ihmisten kustannuksella nauramiselle (en väitä ettenkä itsekin välillä nauraisi mukana). Ellenillä on hyvä huumorintaju ja hän osaa nauraa itselleen ja tehdä itsestään vitsiä :) Shown kisat on hauskoja, vieraat ajankohtaisia eikä yleensä vieraan kanssa pälistä turhia eikä varsinkaan yritetä nolata vierasta mitenkään ellei tämä halua itse hassutella. Suosittelen! Naura, tanssi ja katso Elleniä ;)
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: The Ellen DeGeneres Show
« Vastaus #1 : 21.05.2009 20:10:59 »
Meillä näkyy liv kanava vaan arkisin klo 10-14... :S Mut ehtiihän sieltä se Ellen Show sentään näkyä. Joskus oon vilkaissut jos on ollut mielenkiintoisia vieraita. Ellenin show on aika rento ja hyväntuulinen, mutta vitsit ei aina kolahda mulle. Myös se seikka, että joskus tässä lahjoitetaan yleisölle kauheat kasat tavaraa ärsyttää kun sit sieltä tulee just sellasta niin amerikkalaista OMG!! kiljumista. : D Mut on ne jotkut katsokisat olleet ihan hauskoja. Ellenin tanssi on aina mahtavaa. ;D

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Odi

• i
  • *
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
« Vastaus #2 : 21.05.2009 20:19:13 »
Joo, se on totta että kiljuminen on rasittavaa. Varsinkin, kun Ellen soittaa jollekin rahapulassa olevalle tyypille ja jakaa Ellen's Big Stimulus Packagen niin voi jestas sitä kiljumista sinne luuriin. Ellen ei saa ikinä edes sanaa sanottua väliin :D Kulttuuriero selvästi. Suomessa vaikka kuka voittaisi mitä tahansa niin hyvä että uskalletaan hengittää tai saati edes sanotaan mitään, eikä varsinkaan ruveta kiljumaan.. pelätään vissii, että jos näyttää ilon niin se ilo viedään ;) ?
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

kreacherr

• Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : 21.05.2009 20:19:30 »
mä tykkään täst ohjelmast : D vieraat on kivoja, erilaisii jaksoi.. juontaja on tosi helmi ja humoristine 8----)

mut komppaan kans negsua - vitsit ei aina kolahda ja sit tosiaan noi rahajutut ja kiljumiset alkaa vähä.. : D

Wild nothing.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #4 : 21.05.2009 22:58:43 »
Kulttuuriero selvästi. Suomessa vaikka kuka voittaisi mitä tahansa niin hyvä että uskalletaan hengittää tai saati edes sanotaan mitään, eikä varsinkaan ruveta kiljumaan.. pelätään vissii, että jos näyttää ilon niin se ilo viedään ;) ?

Heh, selkeästi on kyllä joku kulttuuriero kyseessä. Aika useestihan sitä tuntuu ihmiset lamaantuvan kun kuulee että on voittanut jotain tai onnistunut jossain, ehkä suomalaiset ei usko omiin mahdollisuuksiinsa? : D

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #5 : 29.04.2010 23:11:41 »
Pakko nostaa ylös! Vuoden aikana mun mielipide on muuttunu paljon ja nykyään Liv näkyy meillä kokonaan, ku joskus tosiaan vaan klo 10-14! Harmi vaan etten ehi tätä tarpeeks usein kattomaan. Ja sit kaiken lisäks Conan O'Brien sai potkut, ni tästä tuli mulle entistä tärkeempi show. (No onneks Conankin palailee sitten syksyllä töihin, ni näkee taas häntäki). :] Parhaita on ne valokuvaosiot, ne "mitä vikaa näissä kuvissa on". :D

Nykyään ei enää noi kirkuvat naisetkään häiritte. 8')

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #6 : 30.04.2010 07:00:04 »
Tää on kyl loistava ohjelma ! 8)

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #7 : 17.08.2010 16:38:47 »
Mä sain kauheen shokin äsken!
Onks Ellen TOSIAAN 52-vuotias??!
Vanhempi kun mun äiti! :ooooooo
Mä oon nyt totaalisne järkyttynyt!

(Mutta Ellen on ihan mahtava, katon sen show'ta aina kun oon sopivasti telkan ääressä (: )
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"