Kirjoittaja Aihe: So You Think You Can Dance (jenkkitahtiin)  (Luettu 4943 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Katsooko kukaan muu tätä mahtavaa realitysarjaa?

Uusin viides tuotantokausi on käynnistynyt koe-esiintymisillä ja jälleen etsitään 20 finalistia.

Mun mielestä tää on jopa paljon viihdyttävämpi kuin AI, varsinkin näiden koetanssien osalta, koska turhat löpinät on karsittu, näytetään paljon hyviä esityksiä (ja huonotkin on ihan viihdyttäviä). Mä oon oppinut arvostaan tanssimista ihan eri tasolla tän ohjelman myötä. Oikeesti jotkut talentit täs kisas on aivan käsittämättömiä. En tajua, miten jotkut pystyy liikkumaan niin keveän näköisesti.

Ensimmäisen jakson katsoin juuri, ja siinä oli kyllä jo niin monta potentiaalista voittajaehdokasta jopa, että jännäksi menee. Tietysti kisa muuttuu totaalisesti, kun pitää tanssia monia eri tyylejä, tulee parit ja koreografiat. Parasta täs on se, että jotkut esitykset on oikeasti liikuttavia. Tuomarit on kohtalaisen hyviä, vaikka mua Mary ärsyttääkin, mutta toisaalta se on vähän kuin AI:n Paula (se pakollinen paha :D)

//Kuudes kausi käynnistyy ihan heti pian eli 2.9.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2009 07:23:40 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Ihana mainos!
Mä varmaan odotan että tämä joskus näytetään neloselta. Ne parhaat on kyllä niin loistavia tanssijoita, että ihmettelen kuinka ne pystyy niihin suorituksiinsa.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Ihanan näköinen mainos  :D. Mäkin varmaan odotan kunnes tämä tulee sitten Neloselta joskus ensi vuonna varmaan jollei jo tänä vuonna loppuvuodesta. Mun pitää sanoo sen verran että mä en kestä sen Maryn ääntä yhtään  >:(, kun se on niin kimittävä.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Maryn kirkuminen on jo niin klassikko ja ne sen hottisjunat. ;D
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

peikkis

• ruusuillatanssija
  • i
  • *
    • Profiili
Aivan mahtava sarja. :j
Tosin jenkkiyleisön äänestysmetodit on välillä aika kukkasesta. :D
why every poem I write
every sketch I paint
every word I say

turn meaningless when exhaling it?

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Maryn kirkuminen on jo niin klassikko ja ne sen hottisjunat. ;D
No on kyllä jo niin legendaarisia! : D

Mua harmittaa, et oon kattonu vaan 1. ja 2.kaudet. Into lopahti ku nelonen alko pätkii jaksoja ja niitä tuli joka arkipäivä, enkä ehtinyt seuraamaan. Ja olen liian laiska etenemään jenkki tahtiin ku en jaksa latailla. Tää on oikeesti todella viihdyttävä reality kisa. Hulluista tyypeistä on parhaiten jääny mieleen Sex.  ;D Voi herran jestas miten paljon joku ihminen voi naurattaa mua.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

• i
  • *
    • Profiili
Kahden paikkakunnan koekarsinnat vielä ja päästään Las Vegas -vaiheeseen. Tosi mielenkiintoisia tyyppejä on jo löytynyt, vaikka ei niiden nimet tässä vaiheessa päähän jää. Parasta on ollut nyt se, että huonotkin tanssijat on ollut suht hauskoja. Kovin paljon ei ole tarvinnut myötähäpeää kokea. Ja joidenkin kilpailijoiden tarinat ovat olleet oikeasti jopa koskettavia. On tanssi vaan niin mahtavaa!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Odi

• i
  • *
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Tietty katon... sit ku tulee joskus neloselta  :-\
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

capri

• i
  • *
    • Profiili
Se on muuten ärsyttävää, kun nelonen jaksottaa noita jaksoja aivan ihmeellisesti... ei sellaisia puolentunnin pätkiä jaksa kukaan yhden mainostauon kera katsoa.

Sitten asiaan:

Koelaulut meni mukavasti, vaikka eihän näissä alkujaksoissa sitä todellista tanssia vielä näytetä niin, että jäisi hyvät tanssijat todella mieleen. Moniahan ei näytetä kuin vasta liveshown alkaessa. Seattlen koetanssit olivat surkeimmat, muut kaupungit ihan jees. David "Sex" Stokes (vai mikä hänen nimensä oli) palasi jälleen kuvoihin. Tämä vanha tylsä tarina on jo niin kulunut vitsi, ettei se enää naurata. Mutta toisaalta SYTYD:ssa näitä turhia osia on sen verran vähän, että annetaan anteeksi.

Las Vegas -viikko menee aina niin vauhdilla, että ei siinä meinaa pysyä mukana. Toisaalta se on ihan jees, ettei tuohon LV-viikkoon ole tuhlattu kuin kaksi jaksoa (joista toisessa siis paljastettiin top20). Monia lupaavia tanssijoita putosi matkalla, toisaalta joitain tyyppejä ei näytetty lainkaan ja monia top20 päässeitäkin näytettiin kovin minimaalisesti tai ei ollenkaan.

Top20-julkistamisjakso on aina yhtä ennalta-arvattava. Oikeastaan yllätyin vain siitä, että se yksi miesehdokas, joka oli tosi hyvä, ei sitten lopulta voinutkaan osallistua. Veljesten laittaminen kahdelle viimeiselle sijalle ei yllättänyt ollenkaan, eikä sekään, kumpi heistä lopulta pääsi jatkoon. Asakan valinta top20 oli kiva juttu, pidin hänestä jo viime vuonna. Harmittavasti kuulen hänen nimensä äännettävän aina "oscarina" :D Mutta todellinen kilpa käynnistyy vasta nyt. Suosikkeja ei todellakaan vielä ole, kun ei heidän tanssejaan ole kunnolla nähty.

capri

• i
  • *
    • Profiili
On ollut kyllä tunteikas ja loistava kausi tähän mennessä. Aivan ehdottomasti paras top20 ja koreografiat ja tanssijat on parantunut mitä lähemmäs top10 on menty. Top12 jakso tuli viimeksi ja kaksi hyvää tanssijaa joutu kotimatkalle. Nyt kisa muuttuu niin, että tuomarit ei enää päätä mitään, vaan kaikki on amerikkalaisten käsissä. Sen verran monta hyvää on mukana, että voittajaa on mahdoton ennustaa. Toki muutamat tyypit ehkä on yleisön lemmikkejä, mutta monet aluksi syrjässä olleet on noussu aivan mielettömän hyviksi. Tätä kannattaa kyllä ehdottomasti alkaa seuraamaan, jos yhtään välittää tanssista.

capri

• i
  • *
    • Profiili
Yksinpuheluni tässä thriidissä jatkuu. Vitoskausi päättyi juuri, ja finaali oli tosi upea! Voittaja oli minun suosikkini loppunelikosta, joten olen tyytyväinen myös lopputuloksiin, vaikka suosikkini tipahtikin jo ennen finaalia. Mutta todella loistava tanssija oli hän! En viitsi paljastaa nimeä, vaikka tässä thriidissä onkin spoilivaroitus otsikossa.

Kuudes kausi alkaa 2.9. Ei tarvitse kauaa oottaa.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Kauheen tihee tahti tällä sarjalla. Voi kunpa nelonen näyttäis tätä sarjaa ilman leikkaamista ja liimaamista. :< Ei niitä 30 min jaksoja ehdi joka päivä katsoa.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

• i
  • *
    • Profiili
Vs: So You Think You Can Dance (jenkkitahtiin)
« Vastaus #12 : 26.09.2009 14:29:12 »
Kuudes kausi on alkanut loistavasti! Monia hyviä tanssijoita jälleen mukana. Mukavan vähän on näytetty myös koetansseissa niitä tosi huonoja, kaikki vähän huonommatkin on ollut melkein (yhtä poikkeusta lukuun ottamatta) jopa hauskoja.

Tässä makupala viime kaudesta (eli vitosesta)... tämä oli mielestäni yksi parhaista.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #13 : 07.10.2009 15:33:12 »
Vaikka tää ketju onki mun yksinpuhelua, ni pakko hehkuttaa! Aivan loistava tää kuudes kausi.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #14 : 07.11.2009 18:52:05 »
Kuudes kausi on edennyt jo siihen vaiheeseen, että jäljellä on 16 kilpailijaa. Viime jaksossa oli yksi aivan ihana esitys.

Pistänpäs siitä linkkiä, jos joku haluaa spoilata itteään: http://www.youtube.com/watch?v=e1EO62bX7os

Tietty esityksen ihanuuteen vaikuttaa paljolti se, kun tietää kilpailijoiden taustat.

poppari

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #15 : 26.05.2012 17:23:06 »
Suomen Dancea odotellessa kesällä voi seurata juuri alkanutta jenkkien 9-kautta!
Eka jakso juuri näkynyt. Muutoksia formaatissa, "tulosjaksoja" ei tällä kaudella enää tule.
Ainiin, ja lisäksi valitaan 2 voittajaa, mies- ja naisvoittaja.

Pakko sanoa: onko Cat Deeley kenenkään muun mielestä ärsyttävä? Vai meneekö niin, että siihen tottuu ajan myötä?
« Viimeksi muokattu: 26.05.2012 18:48:02 kirjoittanut poppari »