Kirjoittaja Aihe: Mullan Alla (Six Feet Under)  (Luettu 19026 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: Mullan Alla (Six Feet Under)
« Vastaus #50 : 12.06.2010 13:29:23 »
Lopun tunnelmallinen väläyskokoelma hahmojen tulevaisuudesta Sian Breathe Me:n soidessa taustalla oli kyllä jotain niin kaunista ja liikuttavaa, surullista, mutta kuitenkin omalla tavalla toivorikasta ja iloista että jakso ja koko sarja jätti todella tyhjän olon (hyvälläkin tavalla). Muistan kun itse näin sarjan lopun ensimmäistä kertaa en voinut katsoa mitään muuta telkkarista enää samana päivänä... Six Feet Underin loppu vaan pyöri päässä. Sitä tuli vain oltua hiljaa omissa oloissa ja mietittyä sarjan loppua ja niitä tapahtumia ja samalla omaa elämäänsä. Todella "life changin" sarja jossa uskomattoman vaikuttava lopetus.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #51 : 18.06.2010 21:34:54 »
Lopun tunnelmallinen väläyskokoelma hahmojen tulevaisuudesta Sian Breathe Me:n soidessa taustalla oli kyllä jotain niin kaunista ja liikuttavaa, surullista, mutta kuitenkin omalla tavalla toivorikasta ja iloista että jakso ja koko sarja jätti todella tyhjän olon (hyvälläkin tavalla). Muistan kun itse näin sarjan lopun ensimmäistä kertaa en voinut katsoa mitään muuta telkkarista enää samana päivänä... Six Feet Underin loppu vaan pyöri päässä. Sitä tuli vain oltua hiljaa omissa oloissa ja mietittyä sarjan loppua ja niitä tapahtumia ja samalla omaa elämäänsä. Todella "life changin" sarja jossa uskomattoman vaikuttava lopetus.

Voisin niin allekirjoittaa kaikki tämän. Erityisesti viimeiset 6 minuuttia ihan uskomattomia. En ole koskaan itkenyt näin PALJON! Oudointa oli se, etten oikein tiennyt, mille olisin itkenyt. Se oli vain jotain NIIN vaikuttavaa. Ja itsehän olin nähnyt tuon lopun ennemmin. Siksi ehkä ihan alku finaalista meni vähän silleen odotellessa, ku vain odotin huippuhetkeä. (Toki sitä muutama kyynel vierähti jo ennen loppua.) Mutta en tajunnut, että spoilaantuminen ei kyllä pilannut mitään. Silloin kun ekan kerran katoin, ni olin vain, että cool, hieno loppu. Ei se silleen koskettanut. Nyt oli ihan eri juttu, kun tiesi henkilöhahmot ja koko sarjan kaaren. HIENO SARJA! Onneksi aloin katsoa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #52 : 19.06.2010 18:18:37 »
Mä en tiedä oikeestaan, et mille itkin. : DDDDDDDDDDD Oon tämmöne sekopää jo muutenki. : D Toki tiesin, et tuun joka tapauksessa vääntämään itkua, koska kyseessä oli päätösjakso. Mut sit olin aidosti huolissani (joo siis elän välillä niin sarjan mukana, et vois melkeen kuvitella, et luulen sen olevan todellista) Brendan vauvasta, et mun kyynelkanavat aukes aivan välittömästi. :D D: Ehkä mua järkytti vaan sekin, et ei missään sarjassa oo ikinä viety noin pitkälle loppua, et näytetään miten ne henkilöt tulee vanhenemaan ja kuolemaan. Tavallaan ihan ku oisin vasta tajunnu, et iteki tuun kuolemaan, vaikka totta kai sen nyt aina oon tienny.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #53 : 19.06.2010 21:23:50 »
Ehkä mua järkytti vaan sekin, et ei missään sarjassa oo ikinä viety noin pitkälle loppua, et näytetään miten ne henkilöt tulee vanhenemaan ja kuolemaan. Tavallaan ihan ku oisin vasta tajunnu, et iteki tuun kuolemaan, vaikka totta kai sen nyt aina oon tienny.
Ehkä toi on osa sitä.. Sit toisaalta oppi arvostamaan hetkeä ja miettimään omaa onnellisuuttaan elämässä. David oli läpi koko sarjan melko ahdistunut, Naten kuolema vielä syvensi hänen kriisiään, silti hän lopussa onnistui löytämään onnen. Ruth pääsi Bettinan kanssa pitämään Kenneliä ja teki sovinnon Brendan kanssa, Diazit palasivat yhteen yms. Vaikka kaikki lopulta kuolikin, sarjan loppu omalla tavallaan oli toivoa antava loppu.

Mulle päätösjaksosta jostain syystä todella elävänä on jäänyt loppumontaasin lisäksi mieleen kohtaus jossa Brenda ja Ruth viimeinkin korjaavat välinsä. Vaikken kumpaakaan noista hahmoista pidä henkilökohtaisina suosikkeinani, joku siinä oli taas niin elämänmakuista ja liikuttavaa että se jäi mieleen.

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #54 : 25.12.2010 23:42:35 »
Katsoin taas joulun kunniaksi joulujakson eli 2.08 Most Wonderful Time of the Year... On se vaan vaikuttava sarja kertakaikkiaan, taas veti hiljaiseks.

http://www.youtube.com/watch?v=FHvBSgM9LYY

"If he were more careful man, he might have lived longer but... would he have enjoyed his life as much?"

"Jesse always said you gotta live everyday like you might die tomorrow... Because you know what. You just might"
« Viimeksi muokattu: 25.12.2010 23:44:42 kirjoittanut Federico »

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #55 : 25.05.2011 10:37:39 »
Mullan Alla alkaa taas teemalta, tosin tällä kertaa astetta surkeemmalla esityspaikalla (no uusinta kyseessä, mut tuleehan niitä uusintoja ihan primetimenakin). Ma 30.5 klo 00.15. Tiistaina klo 00.50. Keskiviikkona jakso tulee jo 23.15. Torstaina klo 00.15 ja perjantaina klo 23.45. Eli uusinnat näyttää tulevan joka arkipäivä, vähän vaihtelevaan aikaan.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2011 19:32:48 kirjoittanut Negativ »

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #56 : 25.05.2011 10:52:00 »
:oo Siis alkaa koko sarja ihan alusta? No nyt kyllä katon tai ainaki pistän nauhotuksee : D
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #57 : 25.05.2011 10:52:34 »
Ihmiset jotka ovat nähneet sarjan:
No nyt se sarja päätty enkä pysty lopettamaan itkemistä. Itkin jakson alusta loppuun ja itken vieläki. Oli kamalaa kattoa sitä olkkarissa ja pidätellä ääntä. Räkä valu pitkin poskee, koska en pystyny ees liikkumaan, et olisin saanu nenäliinän.
Voisin niin allekirjoittaa kaikki tämän. Erityisesti viimeiset 6 minuuttia ihan uskomattomia. En ole koskaan itkenyt näin PALJON! Oudointa oli se, etten oikein tiennyt, mille olisin itkenyt. Se oli vain jotain NIIN vaikuttavaa.
Muistan kun itse näin sarjan lopun ensimmäistä kertaa en voinut katsoa mitään muuta telkkarista enää samana päivänä... Six Feet Underin loppu vaan pyöri päässä. Sitä tuli vain oltua hiljaa omissa oloissa ja mietittyä sarjan loppua ja niitä tapahtumia ja samalla omaa elämäänsä. Todella "life changin" sarja jossa uskomattoman vaikuttava lopetus.

Ihmiset jotka eivät ole nähneet sarjaa:

Mitä v*ttua vielä odotatte!?!?!!? Tallentavat boksit vaan vinkumaan jossei jaksa valvoa ;D

//hyvä Iita =D

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #58 : 25.05.2011 11:01:05 »
:oo Siis alkaa koko sarja ihan alusta? No nyt kyllä katon tai ainaki pistän nauhotuksee : D
Joo, iiiiiihan alusta asti. :>

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #59 : 25.05.2011 11:04:01 »
Heitän mun boxin ikkunasta ulos jos se ei suostu tallentaa ylen kanavii ! Ku antenni on jotenki sökö ni ylen kanavat aina pätkii. Mut ei auta ku kokeilla. Tää sarja on vaan pakko nähä, melkein nolottaa etten oo ikinä kattonu : D

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #60 : 26.05.2011 19:30:49 »
Pistin tänne vahingos väärän päivämäärän, eli sarja alkaa alusta maanantaina 30.5 klo 00.15 @ teema.

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #61 : 26.05.2011 20:00:35 »
No alkaahan se periaatteessa 31.pv kun on jo tiistain puolta :D

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #62 : 26.05.2011 20:10:22 »
Haha, no joo. ;D

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #63 : 02.06.2011 10:58:57 »
Noniin, kolme ekaa jaksoo katottu... Hmm. Mitähän mä nyt voisin tästä sanoa ;D Eka jakso ei viel ihan vakuuttanu, mutta harvemmin pilotti-jakso ees on hyvä. Aattelin eka, et tää on tosi ahdistava sarja, ja ekassa jaksossa tää oliki sitä, mut nää kaks seuraavaa jaksoo on ollu kyl niin loistavia. Vaikka tässä käsitelläänki kuolemaa, ni tässä on myös vastapainoksi ihan älyttömän hauskoja juttuja! Nauroin ihan hervottomasti, ku Claire varasti sen jalan :'DDDD

Davidin näyttelijä pelotti mua ensin ihan sikana ( :'DD ), mut sit tajusin et se esittää Dexteriäki, ni siks se näytti vähä scaryltä. :'DDD

Ehdottomasti kyl seuraan jatkossaki !

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #64 : 25.06.2011 14:00:28 »
Olin ihan yllättyny et nyt ollaa jo kakkoskaudessa :ooo Luulin et kaudet olis pidempii, mut ny ollaaki jo tokan kauden seiskajaksossa. Huippusarja kyl, ei käy kieltäminen!

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #65 : 27.06.2011 09:38:58 »
Kakkoskauden kasijakso eli "joulujakso" mulla on tapana kattoa aina jouluisin 8D.. Loistava jakso ja yks suosikkejani sarjassa.

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #66 : 27.06.2011 10:05:30 »
^ JES se tuleeki tänää ;D

Mä tykkäsin ykköskaudella erityisesti siitä jalkajaksosta :'D Kakkoskaudelta tähän mennessä lemppari on ollu ehkä se, missä se yksinäinen nainen kuoli.

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #67 : 30.06.2011 03:12:31 »
Mitäs Iita digautti motskarihautajaisjaksosta? =D

Sisältää kyl ihan parhaita kohtauksia ja taas yksinkertaisen mahtavaa elämänfilosofiaa. Diggasin tosipaljon siitä motskarivaimo-hahmosta tommoseks yhden jakson randomiks.
Katsoin taas joulun kunniaksi joulujakson eli 2.08 Most Wonderful Time of the Year... On se vaan vaikuttava sarja kertakaikkiaan, taas veti hiljaiseks.

http://www.youtube.com/watch?v=FHvBSgM9LYY

"If he were more careful man, he might have lived longer but... would he have enjoyed his life as much?"

"Jesse always said you gotta live everyday like you might die tomorrow... Because you know what. You just might"

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #68 : 30.06.2011 11:19:22 »
No muhun se joulujakso ei ihan erityisesti iskeny. Se oli aika semmonen keskiverto. Mut pakko kyl myöntää, et toi oli kyl huikee, minkä linkitit. Et ihan kyllä parhaita kohtauksia tähän mennessä. Toi lopun biisi on ihan tajuton : D

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #69 : 30.06.2011 13:45:12 »
No muhun se joulujakso ei ihan erityisesti iskeny. Se oli aika semmonen keskiverto. Mut pakko kyl myöntää, et toi oli kyl huikee, minkä linkitit. Et ihan kyllä parhaita kohtauksia tähän mennessä. Toi lopun biisi on ihan tajuton : D
Henk. koht. mua kyl ärsyttää tos jaksossa siellä väleissä ne Brendan seksisekoilut 8D... Menee joulutunnelma aina pilalle. Mut noi motskarijengin kohtaukset on kaikki hyviä... "Big ass christmas day funeral it is" ;D.

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #70 : 09.07.2011 17:47:03 »
Sain eilen discshopilta paketin ja mietin ihan älyttömän kauan et mitä siel on, koska en oo tilannu sieltä vähää aikaa yhtää mitää. No kappas, siellä oli se Mullan alla eka kausi, jonka tilasin ehkä joskus ööö tammikuussa ?