Idolslandia löytänyt uuden kodin
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Mena Suvari on ilmeisesti jatkossakin muutamassa osassa Samassa jaksossa oli myös Sprague Grayden, mutta hän lienee vähän tuntemattomampi näyttelijä (ellei oo kattonu Jerichoo ja 24).
Hyi mikä jakso. Pelkäsin Davidin puolesta.
Mä olin jo varma, että nyt tulee lähtö.
Mustaki toi oli hyvä, koska poikkes muista jaksoista.Pakko viel todeta, et Brendan äiti möläytti ruokapöydässä sellasen jutun, et meinasin taas tukehtua juomaani. :'D Ehkä yks sekopäisimmistä henkilöistä ikinä. Kamalaa jos olis tollanen äiti.
Mitäs se nyt? %D....Brendan äiti on kyllä välillä niin paras kun se on niin ennalta arvaamaton ;Phttp://www.youtube.com/watch?v=50GTCGLgwZk(mun uppaama video 8D)
Mua risoo toi typerä juonikuvio! Rico pyörällä päästään stripparista.
Kuka se siinä sit on ? (P.S. MÄ en koskaan tunnista ketään... tai vain silleen, että onpas tutunnäköinen, missähän toi on ollut.)
Six Feet Underin jakso itketti. Ja lopussa soi vielä Nirvanan All Apologies. :< Se oli viimenen niitti. 8(
Ei tätä pysty selittämään sellaiselle ihmiselle, joka ei ole sarjaa katsonu. Tuntuu siltä, et mun silmät olis vasta avautunu ekan kerran tänään. Tai sitten mun mielenterveys on just menny.