Anna Karlsson vs. Cassandra Lindholm – Anna oli mielestäni heti paljon vahvempi kuin Cassandra, Annalla oli läpi biisin enemmän tunnetta ja tulkintaa mukana. Cassandra jotenkin vain lauleskeli läpi, ei myöskään kuulostanut niin hyvältä laulu muutenkaan. Annan äänessä on kivaa sävyä ja soundia, tykkään kovasti edelleen hänestä.
Anna oikeutetusti jatkoon.
Lilja Tzoulas vs. Mikko Töyssy – Mun mielestä biisivalinta oli Ollilta huono. Kummatkin olivat kyllä hyviä, kallistuin kuitenkin enemmän Liljan puoleen, vaikka biisi ei hänelle(kään) ollut se parhain mahdollinen. Eli aika tasavahva pari. Mikon kohdalla enemmän mietin sitä, et millaista musiikkia tekis, tuntuu suuremmalta kysymysmerkiltä laulajana ja persoonana verrattuna Liljaan.
Ei lopulta yllättänyt Ollin valinta.
Alex Ikonen vs. Raimo Junnikkala – Alex vakuutti mut koelauluissa, joten alusta asti tiesin, kumpaa kannatan. Alexilla on hyvin miellyttävä ääni. Raimolla on toki hyvä ääni myös, mut kyllä mä näen Alexissa paljon enemmän potentiaalia ja hän kehittyy koko ajan. Biisivalinta oli jokseenkin vaisu…vei vähän intoa tästä kaksintaistelusta.
Onneksi Mike ei lähtenyt sekoilemaan ja valitsi Alexin.
Kerttu Suonpää vs. Mitra Matouf – Nyt oli paha pari, oli aika tasavahva. Mut Kertulla meni kyllä selkeästi paremmin. Kerttu handlasi tosi ammattimaiseen tyyliin vaikeimmatkin kohdat. Harmittaa kyllä putosi sitten kumpi tahansa (ellei kukaan kaappaa).
Tarja valitsi Kertun, olin siitä valinnasta aika varma. Ja tyytyväinen olen. Ihan mukava juttu, et Mitra kaapattiin, saa vielä tilaisuuden petrata!
Jotenkin rasitti nää turhat jaarittelut jakson alussa ja mielestäni näytetään liikaa harjoituksia ja muuta löpinää. Sais leikata reilusti näitä, niin ehdittäis enemmän nähdä taistoja yhdessä jaksossa.