Olin tosi iloinen, kun Blake sai ruusun ryhmätreffeillä

. Hieman Blake ehkä epäili, että Ashleyllä ei olisi tunteita häntä kohtaan, mutta ruusun saaminen osoitti tämän vääräksi. Suht kivat oli ryhmätreffit, vaikka Amesille kävi vähän huonosti thainyrkkeilyssä & hän joutui käymään sairaalassa. Ryan ei oikein mieleeni ollut taaskaan..
Ben F on kyllä tosi kiva tyyppi & tuntuu siltä, että hänellä ja Ashleyllä on kemiaa välillään. Ben F:stä tulee edelleen kovasti mieleen Rafael Nadal

Pelätyillä kahden miehen treffeillä oli mukana Ben C & William. Nämä treffit loppuivat suht lyhyeen Ben C:n pudottua Williamin niin sanotun paljastuksen jälkeen. Myöhemmin William sai lähteä myös kotiin, kun Ashleyllä ei enää ollut vahvoja tunteita häntä kohtaan. Jokseenkin olin iloinen, että mies putosi.
Ashley se vaan tuntuu haikailevan edelleen Bentleyn perään & se ottaa päähän aika paljon. Miksi hän ei vaan nyt voi unohtaa häntä lopullisesti!

. Ashleyn pitäisi keskittyä muihin miehiin eikä vaivata mieltään Bentleystä. Joku päätös tälle pitää kyllä saada & pian.
Nick tipahti sitten vielä viikon päätteeksi joukosta, joka kutistui kahdeksaan. Ei oikein tainnut Nickillä & Ashleyllä synkätä missään vaiheessa. Itse en ainakaan huomannut, että parilla olisi ollut minkäänlaista kemiaa välillään.
Viikon päästä toivottavasti Bentley -saaga saa päätöksensä tai muuten tämä kausi lässähtää lopullisesti.. Tällä hetkellä epäilen, että Ashley ei löydä rakkautta.