Kirjoittaja Aihe: True Blood (HBO)  (Luettu 64536 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PhineasMcClintock

• Vieras
Vs: True Blood (HBO)
« Vastaus #175 : 15.06.2010 20:51:24 »
Ai niin tämäkin herkku alkaa taas. Ärsyttää kun on niin malttamaton että tulee ladattua jaksot, vaikka ne tulevat öbaut viikon viiveellä Canaliltakin.. 8) Kakkoskausi jäi varsin mielenkiintoiseen kohtaan.

//Jahas käsitin että sarja jatkuu vasta heinäkuussa, mutta eilen tullutkin eka jakso Jenkeissä. Lähti samantien lataukseen. Voisi opetella päivittämään tietojaan.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2010 20:56:35 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #176 : 15.06.2010 20:56:32 »
Ai niin tää alkoi.. täytyypä ehtiä kattomaan avaus jossain vaiheessa.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #177 : 15.06.2010 20:56:47 »
Itse katon canalin tahtiin.

//canal aloittaa onneks vasta syksyllä näyttämään... niin paljon muitakin sarjoja..
« Viimeksi muokattu: 15.06.2010 21:00:33 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #178 : 16.06.2010 22:23:23 »
No nyt on kolmannen kauden ensimmäinen jakso väijytty.

En spoilaile mitään vaikka mieli tekisi 8). Entuudestaan tuttu kaava rullaa kuitenkin hyvin. Sookie on täydellinen turhake ja Lafayette varastaa vähemmälläkin ruutuajalla shown täysin. Lafayette on kertakaikkisen mainio ;D

Kakkoskaudellakin jo vilahtanut Sophie-Anne(Evan Rachel Wood) on istutettu loistavasti rooliinsa. Odotan tykkiä kautta kokonaisuudessaan.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2010 23:29:22 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #179 : 16.06.2010 23:19:29 »
Ihan HBO:n tahtiin voi keskustella täällä elikkä näytetyistä jaksoista voi keskustella ilman pelkoa että pilaisi kenenkään katseluilon <:

Oli aika mitäänsanomaton kauden avaus. Muutamaa Lafayetten sutkautusta lukuunottamatta oli taas sellaista melodramaattista saippuaa. Jessica taas tosin oli ihan käsittämättömän hot <3 jopa hotimpi kuin viimekaudella.

Ainiin ja jotain ihmissusia %P jeee.... |:

No toisaalta onhan se jo aikakin alkaa hieman syventymään sarjan fantasiamaailmaan kun kolmas kausi jo starttailee..

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #180 : 16.06.2010 23:24:08 »
Niin no oma hehkutukseni perustuukin juuri tuolle seikalle, että mentäisiin syvemmälle tuohon fantasiamaailmaan. Ja odotan luovuutta kirjoittajilta sen suhteen, mitä ihmissusi -kuvio tulee olemaan.

Taran hahmo on jotenkin vähän epäloogisen oloinen sen suhteen, miten hän asioihin suhtautuu. Tosin enpä hänestä muutenkaan allekirjoita.

Andy Bellefleurin showta odottelen myös 8)

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #181 : 19.06.2010 18:23:19 »
Mulla lähti vasta pari tunti sitten jakso lataukseen. 8( No saanpahan sitten kattella maanantaina 2 jaksoa putkeen.

Jos jossain on vampyyreja, ni toki paikalle ilmaantuu jossain vaiheessa ihmissusiakin. Perus...........Oon nyt lukenu ekaa TB-kirjaa, alku meni aika lailla samalla tavalla ku sarjassa, mut muuten kyl heittelehtii jonku verran. Koska sarjaa alotin ensin kattomaan, ni kyl mä sarjasta enemmän tykkään. Kirjassa ei esimerkiksi ole Taraa ollenkaan. Lafayettekin on jääny viel kovin vaisuksi. Andy taas ei ole ollenkaan hupaisa, vaan itse asiassa melko fiksu henkilö kirjassa. Jopa ilkee ainaki aluksi. Bill on myös satakertaa tunteettomampi tapaus. Eric on......Eric. 8'D

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #182 : 21.06.2010 23:08:48 »
"A fourth season of True Blood is confirmed. Production begins early next year with 12 new episodes slated for debut Summer 2011."

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #183 : 21.06.2010 23:12:28 »
JEI!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #184 : 21.06.2010 23:18:04 »
Katsojaluvut on sen verran hyvii, et totta kai ne nyt puskee noita kausia. :p

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #185 : 21.06.2010 23:20:04 »
Rupee tietyllä tapaa äsryttään ylihypetys tätä sarjaa kohtaan. Ei tää nyt ole niin hyvä : D

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #186 : 21.06.2010 23:22:05 »
Alexander Skarsgård. 8')

Anteeks. :'DDDD No ainaki saan ihailla sitä, vaikka taso ois aivan v*tun p*ska jatkossa. 8D

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #187 : 22.06.2010 11:10:16 »
Ei tää nyt ole niin hyvä : D

Nii, oon kyllä huomannu ettei mua oo huvittanu kattoo uusimpia jaksoja yhtään, enkä oo siis edes ladannu niitä.. Eli ei sit kuitenkaa vakuuttanu mua niin paljon kun kuvittelin.

Ellu87

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #188 : 22.06.2010 15:54:35 »
Mä oon kattonu ton ekan True bloodin kolmannen kauden jakson, ja olihan se ihan hyvä, mut jotenkin oon silti pettyny. En osaa selittää. :)

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #189 : 22.06.2010 19:27:07 »
Katoin just 1. ja 2.jakson. Oon edelleen koukussa. TB täyttää mun tyhjiön (=The L Word & Lost). Musta tää on niin hyvä sarja.

Ja ai että... Skarsgård alastomana. 8D Huh huh, onneks olin yksin kotona, koska taisin ihan pikkusen kiljahtaa. Ja kaupan päälle vielä Evan Rachel Woodia. :p

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #190 : 22.06.2010 20:19:48 »
Itse sain juuri katsottua 302 jakson. Omasta mielestäni tämä on hyvä sarja lähinnä sen takia koska parempaakaan ei nyt tarjolla ole 8) Onhan tässä alaspäin menty kuitenkin koko ajan. 302 petti nyt omat odotukseni melko pahasti.

Taas vähän uutta jengiä esiteltiin. Nämä vähän "hienommat" whatever vampyyrit kenen luona Bill on, olivat järjettömän rasittavia. Toivottavasti heistä EI tule vakiokalustoa sarjaan. Ja nämä koiranpennut mitä susiksi nimitetään. Mikähän virka heillä tulee tässä olemaan? Luultavasti se, että vampyyrit saavat repiä jalkoja tai muita ruumiinosia irti heiltä. Pointsit kuitenkin siitä, ettei susista ole yritetty tehdä Twilightin tyylisiä steroideilla ja hormooneilla doupatun näköisiä susikoiria.

Kakkosjakson ainoa hyvä asia oli se, että Tara saanee nyt itselleen siitä vampyyrista frendin ja petikaverin niin loppuu tuo jonninjoutava itkupotku tapan itseni -meininki. Ja sitä kautta Lafayettekin pääsisi omalle tasolleen jälleen.

Sookien voisi joku niistä puudeleista syödä ensi jaksossa..
« Viimeksi muokattu: 22.06.2010 20:26:45 kirjoittanut PhineasMcClintock »

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #191 : 27.06.2010 22:59:59 »
Huomenna saakin ladaukseen kolmannen jakson. Tuon kolmannen jakson jälkeen onkin sitten varsin "yllättävä" kahden viikon tauko.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #192 : 27.06.2010 23:01:03 »
No voi kyssäkaali. Ei mitään taukoja. 8(

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #193 : 27.06.2010 23:02:32 »
No voi kyssäkaali.

mä repsahtelen tänään negsun viesteille ihan taukoamatta %D

:(

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #194 : 27.06.2010 23:04:45 »

Tauot on just mukavia. Itsehän odotin sellaista kahden kuukauden taukoa mikä sekin olisi varsin normaalia. Onhan kolmannelta kaudelta kuitenkin ensi yön jälkeen jo kolme jaksoa tullut 8)

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #195 : 27.06.2010 23:06:11 »

Tauot on just mukavia. Itsehän odotin sellaista kahden kuukauden taukoa mikä sekin olisi varsin normaalia. Onhan kolmannelta kaudelta kuitenkin ensi yön jälkeen jo kolme jaksoa tullut 8)
Haha. :p Musta ei oo aiemmin True Blood ollut kuin korkeintaan viikon tauolla. Tai ehkä muistan väärin. No joo, ei toi 2 viikkoo oikeesti oo paha...mutta ku oon koukussa.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #196 : 28.06.2010 00:49:13 »
Ehkä sinällään vähän harmillinen tämä kolmas kausi, koska juonikuvio on vähän liiankin selvä jo etukäteen.

Minut yllättäisi edelleen positiivisesti sellainen tapahtuma, että joku niistä ihmispuudeleista nauttisi Sookien päivälliseksi ensi jaksossa. Sitä odotellessa!

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #197 : 28.06.2010 00:54:59 »
Minut yllättäisi edelleen positiivisesti sellainen tapahtuma, että joku niistä ihmispuudeleista nauttisi Sookien päivälliseksi ensi jaksossa. Sitä odotellessa!
Ois aika unelma... tosin nythän taitaa käydä niin, et Sookie & Eric ovat toistensa kimpussa. Ei Eric, eiiiiiiii!

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #198 : 28.06.2010 00:59:00 »
Joo vähän siihen suuntaanhan se Eric viime jaksossa vihjaili, että Sookie voisi toimia Ericin patjana.

Ja TOIVOTTOVASTI Tara saa petikaverin siitä viime jakson vampyyrista. En nimittäin siedä enää jaksoakaan sitä sen elämä on penaalista draamakuningatar-meininkiä!

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #199 : 28.06.2010 01:04:14 »
Mitä oon kirjoista saanu käsitystä (no eihän noi ihan kirjojen mukaan mee), ni Ericillä ja Sookiella tosiaan taitaa jtn juttua olla jossakin vaiheessa. En kyllä tykkää tästä ajatuksesta yhtään Sookien rasittavuuden takia.