Olin jo ehtiny unohtaa miten tyhjäpäistä pumpulia tää sarja on, mutta olin myös ehtiny unohtaa miten viihdyttävä tää sarja on. Äkkiähän se tunti tuon tauoltapaluujakson kanssa vierähti.
Viimekaudesta ei muista mitään, hahmoja on kauheasti ja kaikki puuhaa jotain omaansa. Paikasta pompittiin toiseen kahden minuutin välein, joten juoni ei ehtinyt liikkua jakson aikana yhtään. Voi olla taas parempi odottaa taas koko kausi pihalle ennenkuin katsoo jaksot.
Muutama irtohuomio kauden avauksesta:
- Eipä päässyt loppu juuri yllättämään kun Rutina Wesleyn nimi oli alkuteksteissä (eikö siitä Tarasta nyt päästy millään eroon, oli kyllä niin laimea cop-out viimekauden cliffhangerlopetukselle)
- Eric on ruvennut nössöilemään liikaa. Ennen hahmo oli karismaattinen kun siinä oli ennalta-arvaamaton vaaran tuntu, nyt on lässähtänyt yksiulotteiselle linjalle ja Billkin on uhkaavampi
- Ihmissusimutsia ei voinut ottaa tosissaan kun näyttelijästä tuli vain mieleen "Patty the daytime hooker" My Name is Earlista
- Pastorin paluu oli ihan hauskaa, harmi että eipä tuosta kakkoskaudestakaan muista yhtään mitään, Jasonin ja Jessican kohtaukset muuten oli aika hohhoijaa tavaraa...
- .. joskin Jessica vois kyllä tulla rokkaamaan mun kartanoon anytime...
- Russel Edgintonia kehiin niinkuin olisi jo!
- Scott Foley on kyllä hyvä ja Terryn juoni kiinnostaa kauden avauksen perusteella eniten
- Saataisiinkohan Samin tarina pitkästä aikaa sidottua jotenkin pääjuoneen tuon ihmissusihäsmäkän avulla (ainakin Gavankar oli merkitty päähenkilöihin eli todennäköisesti) ollut vähän irrallista menoa aiemmilla kausilla
- mikähän tämän uuden tuomarihahmon rooli on, oli varsin alleviivaavan oloinen tämän kohtaus Andyn kanssa