Kirjoittaja Aihe: True Blood (HBO)  (Luettu 64537 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: True Blood (HBO)
« Vastaus #125 : 19.03.2010 16:20:56 »
Nyt on eka kausi katottu. Onks tähän ekaan kauteen vaikuttanu se kässärilakko ku tuntu et loppu kursittiin kasaan YHDESSÄ jaksossa ja hirveen hätäsesti.

Iteki vähä petyin tohon loppuun, mut kokonaisuudessaan eka kausi oli tosi hyvä ja toinen viel parempi.

Mä en ees muista loppua. Ehkä ihan hyvä siis, että katon uusintana :D

Ainiin tänään tulee TB pitää pistää nauhalle, ku missasin maanantaina jakson.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #126 : 19.03.2010 20:21:36 »
Eric on hurmaava, nyt kun sitä vihdoinkin näytettiin ;-) Ja sen ääni on hunajaa!!!
Skarsgård on oikeesti TÄYDELLINEN. Täydellisen miehen prototyyppi. Et sorry vaan guys, mulle ei enää kelpaa kukaan muu ku herra Skarsgård. 8( Ulkonäkö, ääni, se miten se kävelee..............kaikki!
Ku se avaa suunsa, ni mua vaan alkaa hymyilyttää. :'D Sama ilmiö ku Josh Hollowayn kohdalla. Näytän varmaan ihan idiootilta.

Jee, en oo ainoo joka inhoo Sookieta! Tai ei tyksi siitä.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #127 : 19.03.2010 20:30:14 »
Taidan olla ainoo, jota Lafayette ärsyttää.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #128 : 19.03.2010 20:53:38 »
Mä taas taidan olla ainoa joka tykkää Sookiesta. :D

Kyl tuo Lafayette ärsytti aika tavalla viime jaksossa. Jokin vika hänessä kyllä on!
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #129 : 19.03.2010 20:55:30 »
Mä taas taidan olla ainoa joka tykkää Sookiesta. :D

Et oo. Mäkin oon vastarannan kiiski ;)
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #130 : 19.03.2010 21:09:09 »
et voi olla ainoa, jos mä en kerta vihaa ketään :'D
"Taylor, you'll be fine...""

Ellu87

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #131 : 21.03.2010 22:51:09 »
Mäkin tykkään Sookiesta. ;D Ja Sam ja Tara on kans ihania! Oikeestaan kaikki hahmot on aika... mehukkaita. ;D Oon kattonu tokan jakson loppuun asti, jatkoa odotellessa...

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #132 : 22.03.2010 09:01:12 »
Nyt ku oon kattonu kakkoskautta ni täytyy kyl antaa vähän kredittiä Sookielle, se on onneks kehittynyt vähän parempaa suuntaan.

Jolanne

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #133 : 22.03.2010 19:55:39 »
Noniin, kakkoskausi katottu. Ihan mielenkiintoinen loppu kaudelle.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #134 : 22.03.2010 20:14:45 »

Oot ihan supernopee kattoon noita kausii!

Jolanne

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #135 : 22.03.2010 20:25:38 »

Nii.. tänäänhän en tehnyt mitään muuta ku kattonu True Bloodia :D

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #136 : 22.03.2010 20:27:29 »

Nii.. tänäänhän en tehnyt mitään muuta ku kattonu True Bloodia :D

Hihi. :D Mä en nykyään pysty enää kattoon ku jonku 3 tuntii telkkarii putkeen.

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #137 : 22.03.2010 22:42:32 »
Ei voi ärsyttää näin paljo. MUA VOI ! Antenni ei sit suostu toimii enkä nää True Bloodia. Ärsyttää niin vietävästi. Kunnanvirasto.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #138 : 22.03.2010 23:23:14 »
Skarsgård oli aika mielenkiintoinen tyyppi. Sookie on edelleen ihan mahtis ja mä vaan tykkään hänestä! Taitaa Sookie olla mun lempparini tällä hetkellä. Jason erektiojutulle tuli ihan revettyä :DDD. Miksi ihmeessä hän meni juomaan sen veren. Ihmettelenpä vaan. Se loppu oli aika outo!
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #139 : 22.03.2010 23:25:59 »
Hoyt on oikeesti supernuppu. Vaik sitä ei kauheesti ollakaan vielä näytetty mut se on aivan ihana hahmo =)
We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are.

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #140 : 27.03.2010 11:14:45 »
Huh. Sain eilen katottua True Bloodin. ALEXANDER SKARSGÅRD ♥__________________♥

En ees tienny että se on noin komea :'D Ei se kuvissa oo näyttäny.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #141 : 29.03.2010 20:36:54 »
ihanaa, nyt voin katsoa tätä areenasta :D Se paikka missä vahtasin, tyssäs jotenkin mulle.
"Taylor, you'll be fine...""

I-Dolly

• Rivilauluissa säteillyt
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
« Vastaus #142 : 04.04.2010 13:31:50 »
Skarsgård oli aika mielenkiintoinen tyyppi. Sookie on edelleen ihan mahtis ja mä vaan tykkään hänestä! Taitaa Sookie olla mun lempparini tällä hetkellä. Jason erektiojutulle tuli ihan revettyä :DDD. Miksi ihmeessä hän meni juomaan sen veren. Ihmettelenpä vaan. Se loppu oli aika outo!

Todellakin Eric aka Skarsgård on ihan huippu! Cool and Hot!

Jäin ihan ekasta kerrasta koukkuun tähän ohjelmaan, tai siis eka jakso jonka näin oli se baarijakso, missä Eric debytoi. Joskus kannattaa kärsiä unettomuudesta ja ikävystymisestä, en yleensä nimittäin pahemmin tsiigaile kakkoskanavaa. Nyt olen niin koukussa TB:iin ja varsinkin Ericiin, että taidan tänäänkin jättää X-Factorin ja jopa AI:n väliin ja sen sijaan luukuttaa Youtubesta Eric-videoita  :-*

Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

I-Dolly

• Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
« Vastaus #143 : 05.04.2010 14:53:05 »
Hei Apua! Tietääkö kukaan missä jaksoissa Eric esiintyy? Edellisessä jaksossa ei ainakaan. Menossa on ilmeisesti vasta eka kausi. Olen ymmärtänyt että 2. jaksossa Eric on enemmän mukana. Mikä ihme on saanut tuotannon valitsemaan Billin pääosaan vaikka kirjoissa Ericillä on päärooli, näin olen ymmärtänyt.

IMDB:n mukaan Eric esiintyy 23 jaksossa ja Bill 26, eli kaikissa 1- ja 2 -kauden jaksoissa vai mitä. Voisin muuten yrittää selvittää itsekin tätä suurta ongelmaa  ;D mutta nettini ja koko tietokoneeni lagailee koko ajan, mikä on erittäin ärsyttävää  :'(

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #144 : 05.04.2010 15:40:49 »
En yhtään muista, missä kaikissa jaksoissa Eric ei olisi ollut, mutta uskon, että ne on aika lailla nähty jo. Eric taitaa ainakin vilahtaa kaikissa tulevissa jaksoissa, ja tosiaan tyypin rooli kasvaa kakkoskaudella huomattavasti.

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #145 : 05.04.2010 18:40:04 »
Hei Apua! Tietääkö kukaan missä jaksoissa Eric esiintyy? Edellisessä jaksossa ei ainakaan. Menossa on ilmeisesti vasta eka kausi. Olen ymmärtänyt että 2. jaksossa Eric on enemmän mukana. Mikä ihme on saanut tuotannon valitsemaan Billin pääosaan vaikka kirjoissa Ericillä on päärooli, näin olen ymmärtänyt.

IMDB:n mukaan Eric esiintyy 23 jaksossa ja Bill 26, eli kaikissa 1- ja 2 -kauden jaksoissa vai mitä. Voisin muuten yrittää selvittää itsekin tätä suurta ongelmaa  ;D mutta nettini ja koko tietokoneeni lagailee koko ajan, mikä on erittäin ärsyttävää  :'(
Pitäisköhä tälle perustaa suomen tahtiin muuten oma aihe kun tässä näitä spoilereita löytyy. Kesällä alkaa jenkeissä kolmas kausi ja tässä thriidissä varmaan aletaan keskustelemaan siitä.

Ykköskaudellahan Erkki tulee sarjaan mukaan nelosjaksossa ja senjälkeen hänet nähdään muistaakseni lähes poikkeuksetta joka jaksossa. Kakkoskaudella Skarsgård on kiinnitetty yhdeksi pääesiintyjistä, eli hänet nähdään jokaisessa jaksossa.

I-Dolly

• Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
« Vastaus #146 : 06.04.2010 11:24:01 »
Pitäisköhä tälle perustaa suomen tahtiin muuten oma aihe kun tässä näitä spoilereita löytyy. Kesällä alkaa jenkeissä kolmas kausi ja tässä thriidissä varmaan aletaan keskustelemaan siitä.

Ykköskaudellahan Erkki tulee sarjaan mukaan nelosjaksossa ja senjälkeen hänet nähdään muistaakseni lähes poikkeuksetta joka jaksossa. Kakkoskaudella Skarsgård on kiinnitetty yhdeksi pääesiintyjistä, eli hänet nähdään jokaisessa jaksossa.
[/quote]

Kiitos kaikille informaatiosta ja sry Federico, tarkoitus ei ollut spoilata mitään. Eilinen jakso oli muuten hyvä, mutta täytyy myöntää että pettymys oli suuri kun Ericiä ei näkynyt. En nähnyt edes unta hänestä  :D

True Bloodissa on jänskä, ihan omanlainen tunnelmansa, vähän niinkuin Twin Peaksissa mutta ei sinne päinkään ;D

Meitsille toimii toi southern comfort eiku romantiikka sekoitettuna fantasiaan ja huumoriin. Pidän siitä, kun tätä sarjaa ei ole tehty niin tosissaan. Onko täällä muuten ketään, joka on lukenut True Blood kirjoja tai peräti koko sarjan?

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #147 : 09.04.2010 18:31:46 »
En ole kyllä yhtään tutustunut noihin Sookie Stackhouse- kirjoihin. Lähinnä sarjan katselu tuli aloitettua siltä pohjalta, että True Bloodin tekijä Alan Ball on taituroinut myös kaikkien aikojen suosikkisarjani Mullan Alla.

Välillä sarjan hömppätyyli kyllä vähän oudoksuttaa kun on tottunut siihen että HBO:lta tulee ne kaikki realistisimmat ja tasokkaimmat draamasarjat. Mainioissa hahmoissahan tämänkin sarjan vetovoima on. Hoyt & Jessica hoitaa söpöilyn, Tara ja Sam draaman ja Lafayette Jasonin kanssa hoitaa huumoripuolen pääosapariskunnan lähinnä ärsyttäessä %P.

I-Dolly

• Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
« Vastaus #148 : 10.04.2010 11:03:38 »
Välillä sarjan hömppätyyli kyllä vähän oudoksuttaa kun on tottunut siihen että HBO:lta tulee ne kaikki realistisimmat ja tasokkaimmat draamasarjat. Mainioissa hahmoissahan tämänkin sarjan vetovoima on. Hoyt & Jessica hoitaa söpöilyn, Tara ja Sam draaman ja Lafayette Jasonin kanssa hoitaa huumoripuolen pääosapariskunnan lähinnä ärsyttäessä %P.

Jep. Munstakin henkilögalleria on just parhautta tässä. Hyviä tyyppejä on löydetty just sivuosiin. Tykkään kyl Sukista mut Bill ei nappaa juuri tuossa roolissa. Mun mielestä Bill on rooliin liian vanha ja se osittain syö Moyerin karismaa juuri tässä roolissa. 3. kaudella tulee mukaan 2 uutta kuolattavan ihanaa mieshahmoa, joista toinen, oikealta nimeltään Theo Alexander olis sopinut pääosaan paremmin. Onneks kuitenkaan mikään hahmo ei ole vielä käynyt ärsyttämään kunnolla. Siinä mielessä oon itse aika tuuliviiri katsoja, että jos juonenkäänteet alkaa ottaan päähän, niin skippaan sarjan aika nopeasti. Näin kävi esim. Lostin ja Paon kanssa vaikka olinkin ihan in lööv Michaeliin, Jackiin ja Sawyeriin  ;D

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #149 : 10.04.2010 19:21:57 »
Näin kävi esim. Lostin ja Paon kanssa vaikka olinkin ihan in lööv Michaeliin, Jackiin ja Sawyeriin  ;D
Ite olen katsonut Lostia välillä vaikka väkisin, ja vaikka se ei aina ole nautinnollista ollutkaan, se on kannattanut. Kutoskausi on ollut aika huikeeta settiä loppuakohden :).

Mielenkiinnolla kyllä odotan True Bloodin kolmoskautta (ihan senkintakia että kesällä ei oikeastaan muita sarjoja tule), mutta yritän pitäytyä kaikilta spoilerisivustoilta, mitä vähemmän tietää etukäteen sen vaikuttavampi se itse sarja on <: