Kyllä, se ensimmäinen.
Pelkäsin aina kuollakseni kun Prinsessa Romia pelastettiin Ylipapittaren roviolta! 
Se oli mulle aina hirmuinen paikka.
Se oli ehkä se eka pelottava kokemus tv-ruudusta käsin. :j
Muakin ahdisti se kohtaus!
Josta tulikin mieleeni Kaukametsän Pakolaiset. Se sarja ei ehkä sopinu pienimmille lapsille koska se sisälsi melko ”raakoja” kohtauksia. Muistaakseni joku elämistä jäi auton alle ja yksi kaneista pomppi pellolla jossa traktori oli juuri myrkyttämässä viljaa. Silti sitäkin olin pakko katsoa vaikka pelotti.
Tykkäsin myös Beatrix Potterin Petteri Kaniineista ym, niitä piirrettyjä yle esitti paljon. Siinä alussa oli nainen joka esitti Potteria ja tavallaan se alusti aina sitä tulevaa tarinaa.
Muita suosikkeja oli Prätkähiiret, Halinallet, My Little Pony, Turtlesit, Ankronikka ja Nokkapokka!
Ainaki halinalleista, prätkähiiristä ja turtleseista on tehty uudet animaatiot, mut ei ne vaan toimi. Animointi ei ole enää ollut niin söpöä ja pehmeää, juonikuviot tietysti ihan uusia ja ääninäyttelijät on ollu monesti aika tönkköjä.
Halinalleissa oli ihan paras sen pahiksen Sydänmettömän (?) apuri Piikkinen, se oli niin parka. :’<
Uusimmista lastenohjelmista en oikein ole perillä koska perheessä ei ole mitään pieniä lapsia niin ei tule enää katsottua. No Paavo Pesusieni on kyllä loistava.

Sopii vähän isommillekin lapsille ja lapsenmielisille, kuten mulle.

Täällä onkin mainittu jo Tohtori Sykerö, Mikko Mallikas, Myyrä, Babar ja Vili Vilperi. Niistä pidin myös. Ja kun pikkuveli oli pieni niin tykästyin Frankliniin.
Hopeanuolesta en taas oikein koskaan tykännyt, vaikka moni silloisista kavereista siitä aina puhui.
+ Maija Mehiläinen ja Tao Tao.<3