Kirjoittaja Aihe: Harper's Island  (Luettu 32692 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Harper's Island
« Vastaus #75 : 10.10.2009 00:02:16 »
Viime jaksossa jopa yllätyin hiukan lopussa, ku Richard yhtäkkiä kuolikin. Jotenkin olisin odottanut, että se niljake vielä eläisi hetken kauemman.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #76 : 11.10.2009 01:06:43 »
Hahaa, nyt on ollu pari niin siistii kuolemaa, et pisteet nousee. (Joo moi, oon siis ihan täysjärkinen oikeesti 8'D)

~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #77 : 11.10.2009 13:11:57 »
Mä oikeesti kyl oon tykänny tästä sarjasta paljon. Varsinkin kun tietää, että tää on minisarja, että tätä ei venytetä turhia. Mä tietysti epäilen murhaajaksi nyt kaikkia jäljellä olevia. Ykkösehdokas on tietysti seriffi, koska se on kaikkein epätodennäköisin :P
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #78 : 11.10.2009 19:22:35 »
Mä oon yrittäny pohtii tätä Agatha Christien romaanin pohjalta, silloin hoksasin murhaajan. Mutta en muista sen kirjan tapahtumia niin hyvin, et voisin jotenki hyödyntää sitä niin paljon tän sarjan kohdalla.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #79 : 11.10.2009 23:33:58 »
Mä oon yrittäny pohtii tätä Agatha Christien romaanin pohjalta, silloin hoksasin murhaajan. Mutta en muista sen kirjan tapahtumia niin hyvin, et voisin jotenki hyödyntää sitä niin paljon tän sarjan kohdalla.

Mä kans pohdin aluks, mutta ku kuolemat on ollu niin rajuja, ni alan kallistua siihen tulokseen, että tää sarja ei oo samanlainen kuin kirjat (ja niin Rico on tainnu sanooki)... eli murhaaja voi olla kuka vaan.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #80 : 12.10.2009 08:13:48 »
Joo, mut ei sitä koskaan tiedä. :'>

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #81 : 12.10.2009 11:17:53 »
Joo, mut ei sitä koskaan tiedä. :'>

Sehän täs onki parasta :> Ku on päässään veikkaillu jo melki kaikkia syylliseksi, ni jännä nähdä kuinka paljon oikeasti sit yllättyy lopputuloksesta.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #82 : 15.10.2009 21:54:41 »
Tapahtuipa taas kaikkea  :).. Loppu taas kerran yllätti  8), mitähän mahtoi Madisonille tapahtua  ???. Mikä sen tyypin nimi oli jolla ne oli ne rahat? Kun en yhtään muista ainakin se taisi alkaa M-kirjaimella. No joka tapauksessa niin onneksi hän kuoli, koska hän oli aika ärsyttävä ja vei ne rahat..

Mitähän yllättävää vielä jatkossa tapahtuu.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #83 : 16.10.2009 14:34:37 »
Mä oon ihan varma että Henry on murhaaja. Koska se olis ns. epätodennäköisistä todennäköisin :P

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #84 : 16.10.2009 15:06:32 »
Joo, mä mietin kans Henryy...samalla logiikalla. :'D Tai sit viime jaksoa katsellessa tuli mieleen, et voishan se olla Trishkin.

Ember

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #85 : 17.10.2009 16:30:50 »
Mä en tiedä oonko vaan liian hermoheikko mut mä en oikeesti uskaltanu kattoa viime jaksoa :'D varmaan oli jotain omia ongelmia mut oli pakko loikata ku alko jotenki karmimaa vaikkei ollu mitää syytä...
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #86 : 18.10.2009 20:49:20 »
Mä oon ihan varma että Henry on murhaaja. Koska se olis ns. epätodennäköisistä todennäköisin :P

No joo. Alan kohta kallistuu kans Henryyn tai Thrishiin, ku toi seriffiki on ny ollu jo tarpeeks epäillyttävä. Tai no oikeastaan mun suurin yllätysmurhaaja oli ekaks Jimmy, mutta ku se ilmeisesti ei flasbäkkien perusteella voi olla se.

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #87 : 22.10.2009 21:50:53 »
Jestas sentään on tullut tänään säikähdettyä monessa kohtaa...  8) Mihin mahtoi Madison kadota.. Taisi varmaan joku siepata hänet. JD kuoli kanssa..

Mä alan kanssa kallistumaan tohon että Henry on se murhaaja, mutta luulen että hänellä on joku apuri siinä.
« Viimeksi muokattu: 22.10.2009 21:56:54 kirjoittanut KaMy »
from broken mirrors

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #88 : 27.10.2009 22:00:54 »
Mä taas alan vahvasti kallistua siihen, että Henry ei oo ainakaan murhaaja. Koska ensinnäkin hän näytti viime jakson lopussa syylliseltä verisine käsineen... eli luultavasti yritti vain pelastaa J.D.n hengen. Jimmy sen sijaan vahvasti näyttäytyi tässä jaksossa murhaajana. Tästä syystä mä oon kallistunut Jimmyn syyllisyyteen... toisaalta onko se taas joku hämy, kun sen syyllisyys vaikuttaa nyt niin ilmeiseltä: hahmo, joka on näkyvä, mutta kuitenkin ollut suht näkymättömissä. Vankilassa lojunut Shane vois olla jonkin sortin apuri, koska alan kallistua siihen, että ei kukaan oo yksin voinut noita murhia tehdä.

Toivottavasti olisin väärässä, ja lopulta murhaaja onkin Seriffi, jota epäilin aluksi, ja joka nyt näyttää tosin taas vaihteeks tosi syyttömältä... mutta parasta ois tietty, että syyllinen on joku jota en todellakaan oo epäillyt hetkeäkään.

Madisonin hengissä säilyminen oli odotettavissa. Lapsen tappaminen olis ollu täs vaihees aika järkkyy.

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #89 : 27.10.2009 22:21:59 »
Madisonin hengissä säilyminen oli odotettavissa. Lapsen tappaminen olis ollu täs vaihees aika järkkyy.
Tää oli meikäläiselle valtava pettymys 8(...

Aivan järkyttävän ärsyttävä kakara ja hurrasin kun se katos 8D..

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #90 : 28.10.2009 14:24:37 »
Ai selvikös se kersa hengis. :'DDDDDD Katoinkohan mä ees viime viikon jaksoo. Ei mitään muistikuvii. :O

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #91 : 28.10.2009 14:51:26 »
Ai selvikös se kersa hengis. :'DDDDDD Katoinkohan mä ees viime viikon jaksoo. Ei mitään muistikuvii. :O

Viime jaksos kuoli kaksi tyyppii ... toinen niistä oli J.D. Jos et muista veristä loppua ni et oo kattonut.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #92 : 28.10.2009 15:07:52 »
Joo, kai mä sen katoin. Hetkellinen blackout.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #93 : 29.10.2009 21:20:26 »
Mitäs jos Trish on Wakefieldin tytär ja samalla myös murhaaja. :P Heh, ehkä aika kaukaa haettuu.

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #94 : 29.10.2009 21:24:57 »
TEKIS MIELI KERTOA JO MUT EIIIIII...

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #95 : 29.10.2009 21:48:31 »
Mäkin tiedän murhaajan kun jotkut älyhyypiöt mainitsi sen Nelosen sivuilla.. Ei näin..  >:( >:(

En paljasta..  :)

On kyllä niin pelästynyt tänään monta kertaa.. Varsinkin siinä kohtaa, kun Beth löydettiin sieltä käytävästä.. Hyii. Madison olisi saanut kuolla.. Rasittava lapsi.  >:(
« Viimeksi muokattu: 29.10.2009 21:56:41 kirjoittanut KaMy »
from broken mirrors

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #96 : 29.10.2009 22:17:41 »
Joo sama : D

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #97 : 30.10.2009 19:15:02 »

Varmaan kovasti tekis mieli kommentoida, ku me veikkaillaan kaikkii älyttömyyksii ;D

Itse aloin taas viime jaksossa epäillä seriffiä uudestaan ;D Mulla tosiaan vaihtelee Seriffi - Jimmy - Shane -Seriffi... mut sit jakson lopuksi se nostettiin pelottavan pikkutytön (aka Madisonin - joka olis mun mielestä oiva murhaaja ;D) ansiosta taas syyllisehdokkaaksi, joten...

Mä aattelin jo silloin ku paljastu, että Abbyn äitillä ja Wakefieldillä oli suhde, että Abby olis niitten lapsi, toisaalta nyt ku noi sarjassaki epäilee sitä, ni rupesin miettiin, että ehkä se onki joku muu. Mä en enää muista, että pitikö sen olla just tyttöpuolinen sen lapsen... Chloe on nimittäin ollu erittäin vähän epäilyksen alainen ;D

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #98 : 05.11.2009 21:55:18 »
Mä en voi uskoa että sheriffi voisi olla se murhaaja en sit millään ja ei hän sitten ollutkaan.. Sen on pakko olla joku muu?? Mulla on sellainen tunne että John Wakefield on elossa ja hän jatkaa näitä murhiaan apurinsa kanssa.. Tämä sitten varmistuikin  8).. Kuka hän sitten mahtaa ollakaan?? On kyllä paljon ihmisiä kuollut ja varmaan kuolee lisää vielä.

Jes Jimmy on elossa!!  :)..

from broken mirrors

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #99 : 05.11.2009 22:59:27 »
Mun mielestä oli hyvin intensiivinen ja hyvä jakso muuten, mutta lässähti jotenkin totaalisesti. Ensinnäkin, miksi ihmeessä Jimmy piti pitää hengissä? Comoon. Oon pettynyt siihen, ellei se Jimmy sit lopulta kuitenkin päädy murhaajaksi yhdessä toisen lässähdyksen kanssa eli sen, että Wakefield sitten lopulta astui kuin astuikin kuvioihin. Tätähän oli alusta asti esitetty, joten jos ratkaisu on näin helppo, ni en ... en usko, vielä tulee joku toivottavasti mullistava käänne.