Idolslandia löytänyt uuden kodin
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: menni - 11.08.2009 20:57:12Ihan varmasti Joella olis ollu, mut joku manageri on kieltäny kun hiukset on niin iso osa niiden imagoo.. Miten ihmeessä jotkut hiukset voi olla niin suuri osa imagoo? Tai no okei, on niitä nyt tyhmempiikin juttuja.
Ihan varmasti Joella olis ollu, mut joku manageri on kieltäny kun hiukset on niin iso osa niiden imagoo..
Olin iha unohtanu miten hyvä bändi Blood on the dance floor onkaan. 8 ) <3
Ihan kivan biisin vetäsivät Conanissa. :>
Lainaus käyttäjältä: Negativ - 12.08.2009 09:23:56Ihan kivan biisin vetäsivät Conanissa. :>OIKEIN!
Ja JB:n kuuntelijat lisääntyy.. Se on hyvä!Ja negsu, ne Camp Rockin biisit on siihen tehty, eikä ne oo ees poikien ite tekemiä, mutta kyllä ne niitä silti keikoilla vetää
Mä en oikein tosta JB:stä tykkää yhden ainoan biisin olen kuullut taisi olla se S.O.S joka on mielestäni ihan hyvä biisi
No on JB ihan hyvä..
Lainaus käyttäjältä: KaMy - 15.08.2009 15:51:52Mä en oikein tosta JB:stä tykkää yhden ainoan biisin olen kuullut taisi olla se S.O.S joka on mielestäni ihan hyvä biisi Anteeks nyt mut: REPS : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
AI MITEN NIIN ? :''''D
Lainaus käyttäjältä: Jennu - 15.08.2009 16:10:06Lainaus käyttäjältä: KaMy - 15.08.2009 15:51:52Mä en oikein tosta JB:stä tykkää yhden ainoan biisin olen kuullut taisi olla se S.O.S joka on mielestäni ihan hyvä biisi Anteeks nyt mut: REPS : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDSama reaktio oli täälläkin. :'D Anteeks, ei tää oo millään pahalla, vähän ristiriitaista vain.Mä itse en JB'stä tykkää, jotenkin liian...purkkapoppia mun makuun.
Meinasin tukehtuu, kun last fm suosittelee mulle jtn hemmetin taikapeiliä
Ja negsu, ne Camp Rockin biisit on siihen tehty, eikä ne oo ees poikien ite tekemiä, mutta kyllä ne niitä silti keikoilla vetää