Olin huojentunut, kun Robin paljastui lopussa morsiameksi, vaikka se aika selvä juttu olikin. Hetken jo mietin, että entä jos se onkin Victoria!

Sarjan toinen luoja kertoo tuoreessa haastattelussa, että Victoria on "viimeinen ovi joka Tedin pitää sulkea, ennen kuin voi tavata vaimonsa". Mä pidän Victoriasta kovasti, joten en pistä pahakseni, vaikka häntä ensi kaudella parissa jaksossa nähtäisiinkin. Quinn onneksi poistunee pian (Becki Newtonin uusi sarja starttaa vasta 2013, joten näyttelijä ehtii hyvin tehdä viimeiset HIMYM-jaksonsakin, varsinkin kun on samat tekijät sarjoissa).
Finaalijakson ensimmäinen osa oli vähän puuduttava (känninen Marshall ei jostakin syystä saanut minua nyt yhtään innostumaan). Ja äh, ilman Lilyn isääkin olisin pärjännyt. Toinen osa oli parempi, vaikkakaan ei kauden tähtihetkeksi jäänyt. Minusta HIMYM on onnistunut aika hyvin myös draaman tekemisessä, vaikka siinä esim. Cougar Town on paljon parempi. Mitään kunnon repskops-repeämistä ei tämä jakso saanut aikaan, vaikka ihan hauska olikin.