Niinku aiemmin jo totesin, niin Warrior ja Drive oli mun mielestä sellasia, joita ois pitäny huomioida enemmän. Ja Brad Pittin ehdokkuus ainakin ois pitäny korvata jollain muulla näyttelijällä tai sitten Pittin ois pitäny saada Three of Lifesta se ehdokkuus. Nyt ei oikeen osaa sillee ees ennustaa voittajia, mut oon veikannu, et Gary Oldmanille menis vihdoin miespääosa ja naispääosa taiston oon ajatellu olevan Glenn Closen ja Michelle Williamsin välinen.
Miessivuosa menee luultavasti Christopher Plummerille tai Max Von Sydowille (ite toivon, et Maxille) ja naissivuosa ehkä (aika iso ehkä) Janet McTeerille tai Octavia Spencerille, jotka kummatkin oli musta tosi hyviä. Tosin naissivuosa kategoria on sellainen, et olisin iloinen kenen tahansa voitosta.

Best Motion Picture of the Year on aika varmaan The Artist tai The Help ja Best Achievement in Directing kans The Artist. Tai no vois kyl melkee olla Hugokin. En tiiä.
Heitin jo alkuviikosta nelosen Oscarveikkaukseen vastaukset, mut en muista enää mitä sinne pistin. : DDDD Ja en siinä vaiheessa ollu vielä kaikkia nähny...
Mut vitsi tää on vaan hauskaa! : DD Valvojaisetki tuntuu olevan just asialliset ja hyvät, jesh!