Kirjoittaja Aihe: Supernatural  (Luettu 27420 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Supernatural
« Vastaus #25 : 06.05.2010 22:23:35 »
Yksin höpöttely on aina kivaa, koska järkipuhetta on niin mukava kuunnella. ;)

Mulla ois nyt 4 season koneella ja 5.kauden jaksoja tulossa. Sitten ku vaan sais kehitettyä aikaa jostain...

~It feels good. Is that reason enough for you.~

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #26 : 06.05.2010 22:27:24 »
4.kausi tosiaan oli vielä sellaista katseltavaa, ettei suunnatonta koukkuunjäämis-efektiä tapahtunut, mutta 5.kausi sitten muuttaakin kaiken... 8)

Paikoitellen ollut tuskallista odotella viikon verran uutta jaksoa. Onneksi Amerikka suoltaa kuitenkin teiniroskasarjoja hyvällä tahdilla.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #27 : 11.05.2010 20:34:37 »
Hui hemmetti kun jännittää toi Supernatural-sarjan vihoviimeinen jakso mainstoryn osalta kun trailerin katoin. Huhheijaa, en malta odottaa Perjantaihin et saan ladattua sen.

Viiden vuoden mittainen liiankin innokas katselukokemus on tulossa päätökseensä... :(
« Viimeksi muokattu: 11.05.2010 20:38:49 kirjoittanut PhineasMcClintock »

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #28 : 13.05.2010 21:29:28 »
Pakko nostaa tätä edelleen. Huomenna vapaapäivä, joten kuumottaa kuumottaa kun Amerikassa illalla tulee Supernaturalin vika jakso. Pakko ladata heti kun mahdollista..

Aargh. Miten voin olla näin koukussa! 8)

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #29 : 13.05.2010 23:42:03 »
No hittolainen ku mä en vieläkään ole päässy käsiksi 4.kauteen. Jos huomenna koittais aloittaa.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #30 : 14.05.2010 18:28:27 »
Näin on katsottu komeasti hieno Supernatural sarja loppuun. Viimeisestä jaksosta ei voi sanoa muutakun, äbsölytely amazing! Suuria tunteita, kaiken traagisuuden keskellä uskomatonta huumoria. Ei kertakaikkiaan voi muutakuin hehkuttaa! 8)

Tämä sarja menee kokonaisuudessaan Top3seen minun suosikeissa. Tyylikkäästi kausi kaudelta kasvanutta meininkiä alusta loppuun. Kiitos Erik Kribke kun loit tämän sarjan!!

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #31 : 14.05.2010 21:54:47 »
Joo kuudennen(ja varmasti) viimeisen kauden käsikirjoittaa joki romanttinen diibadaiba neito, joten itse en kato kuudetta kautta. Viisi kautta mainstorya vakuutti minut.

Perhanan Erik Kribke kun et kuudetta kautta enää halunnut käskirjoittaa!!

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #32 : 14.05.2010 21:56:13 »
No ohhoh. Mites se nyt noin? :(

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #33 : 14.05.2010 22:00:51 »
No ohhoh. Mites se nyt noin? :(

No katsoluvut olleet hyviä ellei huikeitakin suhteessa sarjan panostukseen. Kribke sanoi että suunnitteli viisi kautta tätä ja se riittää. Hän sai viiden kauden aikana kerrottua tarinansa.

Mutta voi luoja tuota viidennen kauden vikaa jaksoo. Takaan, että Negsu jäät koukkuun alottaessasi jo neljännen kauden!

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #34 : 14.05.2010 22:08:10 »
Vai semmosta.

Ajattelin kohta alottaa 4.kauden ykkösjaksolla. En tiiä miten nopeaan tahtiin ehdin kattoa, mut jos nyt ottais tavoitteeks ainakin 1 jakso per päivä, et saan nää joskus katottua.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #35 : 16.05.2010 19:16:24 »
No niin, nyt ois JOPA 4 jaksoa katottuna 4.kautta. Ei oo ihan vakuuttanu, mut en nyt sinänsä odottanutkaan, et ihan parin jakson perusteella olisin täysin koukussa. 3.jakso oli ihan mielenkiintoinen, ku päästiin tsekkailemaan vähän menneisyyttä. Pakko kehua Misha Collinsia, aika karismaattinen heppu. :'D
« Viimeksi muokattu: 16.05.2010 19:51:49 kirjoittanut Negativ »

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #36 : 16.05.2010 19:26:11 »
No niin, nyt ois JOPA 4 jaksoa katottuna 4.kautta. Ei oo ihan vakuuttunu, mut en nyt sinänsä odottanutkaan, et ihan parin jakson perusteella olisin täysin koukussa. 3.jakso oli ihan mielenkiintoinen, ku päästiin tsekkailemaan vähän menneisyyttä. Pakkokehua Misha Collinsia, aika karismaattinen heppu. :'D

Kyllä se siitä lähtee kun panokset kovenee. Misha Collins on todella loistava ja kuin nakutettu tuohon rooliin. 8)

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #37 : 17.05.2010 19:59:39 »
Meikähän tykästy sitten oikeen kovasti 5. ja 6.jaksoihin! Vitosessa oli kivasti kikkailtu vanhojen kauhuleffojen tunnelmalla, mustavalkoinen kuva ja musiikit. Aika jees. Kutonen taas olikin vähän semmonen humoristisempi pläjäys. Jensen Ackles ja Eye of the Tiger. :'D

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #38 : 17.05.2010 20:24:46 »
Mun taas täytyy valita sanani tarkkaan, etten spoilaa mitään kun en ihan tarkalleen neljännen kauden häppeninkejä järjestyksessä muista. Deanin eye of the tiger tosin muistuu mieleen kyllä..

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #39 : 21.05.2010 16:43:24 »
Nonni ja nyt on sitten luettu kaikki maholliset broileri-spoilerit Supernaturalin "varmasti" viimeisestä, eli kuudennesta kaudesta.

SN vaihtaa 5.kaudella selkeästi kasvaneen menestyksen vuoksi ohjelmapaikkansa Perjantai-iltaan ja sarja jatkuu Syyskuun puolessa välissä.

Voi perkhele, että hajosin kun luin pohjustusta kutoskauteen. Erik Kripke on varmaan äärettömän kiitollinen, että yksi hänen elämäntöistään pilataan raha-ahneuden vuoksi. No jännä nähdä millaista kuraa on Syyskuussa luvassa..

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #40 : 21.05.2010 19:12:27 »
Onneks saan syksyyn mennessä katteltua nää kaudet. ;D Oon ihan ok tahtia edenny, nyt on 4.kaudesta katsottuna 13.jaksoa. (2 per päivä tahtia oon menny). Vampire Diarieskin palailee jo syksyllä ruutuun, joten se on enemmänkin kuin jees. Mutta joo back to Supernatural.

Yks asia mua 4.kaudessa on häirinny. Laitetaanpas nyt sitten pienellä präntillä, etten spoilaa, ku tää topsi on kuitenkin alunperin ollut Suomen tahtiin seuraaville.

Kuulostaa ehkä typerältä/pinnalliselta, mut mua häiritsee suunnattomasti se, kun Ruby joutui vaihtamaan kroppaa. Johtuen siitä, et Katie Cassidy on varsin hot. ;D :P Genevieve Cortese ei taas oo mun makuuni yhtään. Enkä jotenkin pidä hänestä näyttelijänäkään....joku vaan tökkii. Toki ymmärrän miksi näin tapahtui.....en vaan tykkää Cortesesta.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #41 : 21.05.2010 22:02:27 »
Onneks saan syksyyn mennessä katteltua nää kaudet. ;D Oon ihan ok tahtia edenny, nyt on 4.kaudesta katsottuna 13.jaksoa. (2 per päivä tahtia oon menny). Vampire Diarieskin palailee jo syksyllä ruutuun, joten se on enemmänkin kuin jees. Mutta joo back to Supernatural.

Yks asia mua 4.kaudessa on häirinny. Laitetaanpas nyt sitten pienellä präntillä, etten spoilaa, ku tää topsi on kuitenkin alunperin ollut Suomen tahtiin seuraaville.

Kuulostaa ehkä typerältä/pinnalliselta, mut mua häiritsee suunnattomasti se, kun Ruby joutui vaihtamaan kroppaa. Johtuen siitä, et Katie Cassidy on varsin hot. ;D :P Genevieve Cortese ei taas oo mun makuuni yhtään. Enkä jotenkin pidä hänestä näyttelijänäkään....joku vaan tökkii. Toki ymmärrän miksi näin tapahtui.....en vaan tykkää Cortesesta.

Olen samaa mieltä tuosta asiasta jota "spoilailit 8) Tosin ei haittaa vaikka spoilailit.. Onhan täällä juttua jo vitoskaudestakin ;D Mutta yhtä kaikki.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #42 : 26.05.2010 18:55:44 »
Aikataulu vähän kussee. Pääsi tulemaan 3 päivän tauko jaksojen katselussa, mut oon mä sentään jo 16.episoodissa.

Jensen Ackles - Eye of the Tiger
Ah, en saa tarpeekseni tästä. 8')) Jensen damn it!!! Miksi menit naimisiin, kun tiesit, et mä tääl sua venailen.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #43 : 26.05.2010 19:43:12 »
^Nyyhky  ;D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #44 : 26.05.2010 20:15:38 »
Vähän offina sanottava, mutta Jensenissä on muuten pelottavan paljon samaa ulkonäköä kuin muuan keihäänheittäjä Andreas Thorkildsenissa. Repesin kyllä kun aikoinaan näin heidän kuvat vierekkäin. Identtiset kaksoset oikein..

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #45 : 26.05.2010 20:17:05 »
^ Tuohan pitää saada Kaksimarjaa-topsiin! ; D

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #46 : 02.06.2010 19:38:46 »
4.kausi paketissa. Loppu oli aikamoista tykitystä ja saihan siinä yllättyäkin.

« Viimeksi muokattu: 02.06.2010 19:46:25 kirjoittanut Negativ »

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #47 : 02.06.2010 19:43:38 »
Siis mitä mitä mitä. Ootko sä jo vitoskaudenkin ehtinyt kattoo? Vastahan sä äsken nelosessa menit.. 8)

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #48 : 02.06.2010 19:46:07 »
EIKU FUCK!!!!!!! :'D 4.kausi paketissa. Hehhheheh.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #49 : 02.06.2010 19:46:59 »
EIKU FUCK!!!!!!! :'D 4.kausi paketissa. Hehhheheh.

HAha. Mä jo ihmettelin, että MISSÄ VÄLISSÄ sä tonki jo klaarasit.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.