Kirjoittaja Aihe: Supernatural  (Luettu 27435 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PhineasMcClintock

• Vieras
Vs: Supernatural
« Vastaus #50 : 02.06.2010 19:54:02 »
Tätä sarjaa vissiin ei seuraa kun neiti FUCK!!! ja minä eli ei ole vaaraa spoilailuista.

Se on sitten Deanin ja Samin isukki ehtinyt käydä vieraissakin mörköjen metsästelyn ohessa. Tosin hivenen huonosti oli tossa neloskauden 19.jaksossa tuo Adam kirjoitettu. Tyyliin "hei me metsästetään demoneja ja koitetaan estää sammakon kudun maihinnousu..." "Joo mä uskon teitä ihan oikeesti koska ootte mun broideja ja tavattiin ekan kerran vartti sitten"..

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #51 : 02.06.2010 19:54:20 »
Joo, sain sen verran extratuntei vuorokauteen, et katoin jo 5.kaudenkin... 8) NOT. Helle on pehmentäny mun aivot. :'DD

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #52 : 02.06.2010 19:55:50 »
Tätä sarjaa vissiin ei seuraa kun neiti FUCK!!! ja minä eli ei ole vaaraa spoilailuista.

Ahhah. :'D

19.jakso oli yks kauden heikoimmista. Samoin kuin se High School-jakso. En meinannut jaksaa keskittyä siihen ollenkaan.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #53 : 02.06.2010 20:49:04 »
Sam kyllä tosin nosti ainakin minun silmissä profiilia pitkin 4. kautta. Oli ihan yes nähdä että pojusta löytyy pimeäkin puoli. Lisäksi on enää aivan samantekevää kuinka monta naista Dean kaataa jatkossa. Sam kuitenkin harrasti demoniseksiä Rubyn kanssa, eli kaikki sen rinnalla on aika kevyttä.

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #54 : 02.06.2010 20:50:26 »
Mä oon saanu käsityksen, että tää on joskus melko pelottava ja mä oon iha hysteerinen, en voi ees kattoa kauhuleffoja. Siks en koskaan alkanu kattoa tätä.

:-[ :-[

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #55 : 02.06.2010 20:54:11 »
Suga, ei tää nyt oikeesti niin scary oo. Oikeestaan 4.kaudella ei ollu musta yhtään pelottavaa jaksoa, siinä missä 1.kauden aikana taisin paria jaksoa säikähtää. :p

Sam kyllä tosin nosti ainakin minun silmissä profiilia pitkin 4. kautta.
Samat sanat. Olin aiemmin pitänyt Samia vähän tylsimyksenä, no okei saattoi johtua siitäkin, et Dean heittää välillä niin loistavaa läppää ja on semmoinen komistus, et oksat pois. ;D Mut hienosti Sam on hahmona kehittynyt.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #56 : 02.06.2010 20:56:06 »
Mä oon saanu käsityksen, että tää on joskus melko pelottava ja mä oon iha hysteerinen, en voi ees kattoa kauhuleffoja. Siks en koskaan alkanu kattoa tätä.

:-[ :-[

No Supernaturalissa ei kyllä itse kauhulla mässäillä mitenkään yksityiskohtaisesti. Ehkä alussa saattaa siltä vaikuttaa, mutta sitten kun silmissä avautuu ISOMPI juonikokonaisuus, on kauhuelementit varsin yhtentekeviä. Lisäksi tätä sarjaa tuli käsittääkseni Jenkkilän aikatauluissa klo 20-21, eli ei tuonkaan vuoksi suurta pikkulasten silpomista ja silmien päästä kaivamista tavata. Jos rehellisiä ollaan niin Supernatural muistuttaa enemmän perhedraamaa komediallisilla vivahteilla kuin jotain muuta 8)

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #57 : 02.06.2010 22:49:44 »
Mä oon kattonut tästä sarjasta vain ekan jakson. Ja sit se jäi... vaikka ihan tyksin.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #58 : 03.06.2010 16:38:31 »
Mä oon kattonut tästä sarjasta vain ekan jakson. Ja sit se jäi... vaikka ihan tyksin.

Useimmiten se on varma merkki että tykkää jostain sarjasta, kun katsoo ensimmäisen jakson ja lopettaa sen siihen 8)

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #59 : 03.06.2010 16:45:52 »

Useimmiten se on varma merkki että tykkää jostain sarjasta, kun katsoo ensimmäisen jakson ja lopettaa sen siihen 8)

:DDD

Mutta ku mä oikeesti pidin. Mutta en vain tarpeeksi  :'(
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #60 : 03.06.2010 19:56:19 »
Pitäisiköhän oikein pistää rahaa haisemaan ja ostaa kaikki tähän mennessä ilmestyneet SPN boksit. Ei oikein tahdo mieleen muistua enää mitään ykkös -tai kakkoskaudesta.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #61 : 03.06.2010 19:59:14 »
Boxien ostamista voin AINA suositella... josta tuli mieleen, että yks mun ostama boxi lojuu vieläkin postissa :/

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #62 : 03.06.2010 20:01:35 »
Mulla muistaakseni lojuu jossain postissa vissiin vieläkin vuonna 2005 tilaamani kolme xbox peliä. Joten ei varmaankaan kannata tilata mitään mistään.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #63 : 03.06.2010 20:10:07 »
 :o Et kai sentää maksanu...

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #64 : 03.06.2010 20:12:16 »

En tietenkään..

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #65 : 03.06.2010 20:12:54 »

En tietenkään..

No sit tarina ei oo ollenkaan niin jännä.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #66 : 03.06.2010 20:16:25 »

En tietenkään..

Et ole kuullut vielä vuosia kestäneestä oikeusrumbasta, yllätystodistajista ja korvaus summan suuruudesta

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #67 : 03.06.2010 20:17:11 »

En tietenkään..

Et ole kuullut vielä vuosia kestäneestä oikeusrumbasta, yllätystodistajista ja korvaus summan suuruudesta

Pystyyköhän nekään ny enää tätä tarinaa pelastamaan...

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #68 : 03.06.2010 20:19:46 »

En tietenkään..

Jos tätä lainailua jatkaan tähän tahtiin, niin varmasti pystyy..

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #69 : 03.06.2010 21:27:33 »

En tietenkään..

Tämähän ei ole vielä lainailun huippua nähnytkään :D

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #70 : 04.06.2010 09:12:22 »
Nyt ollaan mukavasti, forkan tapaan sivuraitella. ;D Suurin lainailuepisodi taisi tapahtua joskus Selviytyjät-topsissa.

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #71 : 04.06.2010 15:09:03 »

En tietenkään..

Tämähän ei ole vielä lainailun huippua nähnytkään :D

Pitäs Phinelle kaivaa joku lainausten huippuviesti niin se näkee forkan ihmeellisen todellisuuden.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #72 : 20.06.2010 02:09:27 »
Alkaa jo aika virallista olemaan että tämä sarjaa lasketaan viimeiselle levolleen kuudennen kauden päätteeksi. Padalecki antanut aika vahvasti siihen suuntaan viittaavia kommentteja. Sarjaahan haluttiin venyttää juuri hyvien katsojalukujen vuoksi. Mutta eipä tämä sarja mitään olisi enää kun Acklesin ja Padaleckin sopimukset päättyvät kuudenteen kauteen eikä jatkossa ole kummalakaan halua olla mukana.

Mitähän fanien kiusaamista tämä "sarjan luoja Eric Kripke jättää sarjan" -uutisointi on oikein? Hän on muka jättämässä sarjan, mutta on "ainoastaan" siltä osin mukana, että ollut avustavana käsikirjoittajana kuudennelle kaudelle, on avustava ohjaaja ja tuotantopuolellakin mukana vielä 8)

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #73 : 20.06.2010 02:34:30 »
Vaikee ois kuvitella, et sarja venyis mahdottoman pitkälle. 6.kauteen päättäminen on enemmänkin kuin jees. Tosin itelläni on edelleen 5.kausi pahasti kesken, oon jopa avausjakson kattonu. Siinä mielessä paha puhua mitään sarjan tasosta ennen 6.kautta ;D Tosin olin viikon reissussa joten...mut nyt ku oon taas aur...sateisessa Suomessa, ni täytyy käyttää joku päivä siihen, et sais jälleen muutaman jakson katsottua.
Eikä todellakaan oo järkeä jatkaa, jos pääosanesittäjätkin ovat väsyneet touhuun.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #74 : 20.06.2010 12:12:39 »
Ei välttämättä syynä ole Jensenilla ja Jaredilla se, ettei homma enää kiinnostaisi, mutta miehet ovat kuitenkin siinä iässä jo että jos haluaa kokeilla muita vaihtoehtoja urallaan, niin nyt on se hetki. Ja eihän Supernatural istu muutenkaan miksikään 20kauden mittaiseksi Kauniit ja Rohkeat spektaakkeliksi 8)

Sanottava muuten että season 5:n 8.jakso on selvästi top 3seen menevä jakso koko sarjassa. Kerrassaan mainio ;)