Kirjoittaja Aihe: Parhaat TV-sarjat  (Luettu 10564 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
Parhaat TV-sarjat
« : 16.03.2009 00:38:53 »
ei näkyny tällasta thriidiä mut poistakaa tää ja bumpakkaa se vanha jos joku moderaattori löytää sellasen mutta siis ei ainakaan näkyny ku pikaCn vilkasin.

Notta tähän siis omia parhaita tv-sarjoja joista vois kertookin jotai :P Ite ainakin jätin listoilta pois kaikki viihdeohjelmat ja tosi-tv sarjat ja kisailuohjelmat.

Musta ihan selkeesti on 4 ylitse muiden tv-sarjaa eli.
Six Feet Under, Firefly, Pushing Daisies ja Battlestar Galactica (2003).
SFU siis tietenkin se kaikista paras sarja :P, vaikka se on ihan perusdraamaa. Tai ei siis kyllä perusdraamaa mut et ei siinä mitään jännitystä tai scifiä tai mitään muuta kummempii, mut loistava sarja kaikenkaikkiaan :).

Noitten neljän jälkeen sit tulee sellaset "tosi hyvät sarjat" kuten Heroes, 24, Dexter, Deadwood, Shark, Twin Peaks ja Scrubs.

Sitten on "hyvät sarjat"
Felicity, Jericho, Lost, Prison Break, Alias, Californication, Desperate Housewives, Greek....

Katton myös muitakin mutta tossa oli nyt suurinpiirtein ne parhaat :P. Varmasti unohtuikin joitain mut ei aina voi kaikkia muistaa.

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
Re: Parhaat TV-sarjat
« Vastaus #1 : 17.03.2009 09:30:29 »
1. FRENDIT, niiku paras ikinä. Eii mene ikinä mikään tän ohi, ei varmasti.

Seuraavat kolme parasta:
Kumman kaa, Prison Break ja Pushing Daisies
.. Ja loput suosikit:
Heroes, Täydelliset naiset, Simpsonit, Sex and the City.
We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are.

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : 17.03.2009 09:47:16 »
Jennun kanssa tismalleen samoilla linjoilla, Frendit no uno. Mikään muu ei ylety sinne asti.

Mut sit on tietysti jotain loistavia yrityksiä kuten Will & Grace, Prison Break, Pushing Daisies ja Desperate Housewives.
Sit vähän kauempana Serranon perhe, Lost, AI (pakko laittaa toi Ämerikän Idoli tänne ku se on kuitenki 200 x parempi ku Suomen), Ugly Betty, Salkkarit (ihan oikeesti!)..

Ennen kattelin Greyn Anatomiaaki mut se on menny multa ohi jo liian kauan et jaksaisin taas alottaa.

minihiiri10

• Mikihiiren tyttöystävä
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : 17.03.2009 18:04:58 »
Parhait sarjois on monii.. Pako on ykkönen mut sit on myös GG, 24, Lost, salkkarit, pushing daísies, täydelliset naiset yms..:'))
Niin ja Greyn anatomian toki, ja Heroes..

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #4 : 17.03.2009 18:19:34 »
Mulla on kaksi ykköstä Gilmore Girls ja Frendit.

Seuraavat on sit loistosarjoja: Lost, Pushing Daisies, Buffy, Coupling, Rimakauhua ja rakkautta, House...

Ja muitakin hyviä löytyy... kuten 24, Heroes, Alias, TP, DH, AI, Survivor, AR jne.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2009 18:46:19 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #5 : 17.03.2009 18:43:40 »
Ai niin, House unohtu kokonaan!
Se menis mulla tohon kakkosryhmään, eli noihin mitkä tulee heti Frendien jälkeen.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #6 : 18.03.2009 03:03:06 »
Mulla on aika paljon noita parhaita sarjoja mm. nämä Bones, Criminal Minds, Todistettavasti syyllinen, Selviytyjät, Huippumalli Haussa, Top Chef, Muodin huipulle, Täydelliset naiset (huolimatta siitä että taso on laskenut huimasti alaspäin), Amazing Race, Kauniit ja rohkeat, Siskoni on noita, Ruma Betty, Twin Peaks, Melrose Place, American Idol, San Franciscon syke,  Rakkauden anatomia, Sinkkuelämää, Weeds, Californication, Alias ja monia muitakin  :) :D
« Viimeksi muokattu: 22.03.2009 00:25:32 kirjoittanut EurovisionForever »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #7 : 18.03.2009 14:13:56 »
Mulla on aika paljon noita parhaita sarjoja mm. nämä Bones, Criminal Minds, Selviytyjät, Huippumalli Haussa, Top Chef, Muodin huipulle, Täydelliset naiset (huolimatta siitä että taso on laskenut huimasti alaspäin), Amazing Race, Kauniit ja rohkeat, Siskoni on noita, Ruma Betty, Twin Peaks, Melrose Place, American Idol, San Franciscon syke,  Rakkauden anatomia, Sinkkuelämää, Weeds, Californication, Alias ja monia muitakin  :) :D

XDDDDDDDDDD
Onks noi kaikki tosiaan yhtä parhaita? :D

Jenz

• i
  • *
  • lhotp ♥
    • Profiili
« Vastaus #8 : 18.03.2009 19:29:52 »
Apua näit on nii monta : D mut ehkä kumminki O.C, Frendit, Pieni talo preerialla ja Rakkaduen anatomia on ne parhaat :) muita hyviä on sit Gossip Girl ja Selviytyjät. :)

McKenzie

• kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
« Vastaus #9 : 18.03.2009 20:35:31 »
Kaikkien aikojen helmiin kuuluvat Alias, Stargate, Äärirajoilla, Frendit, Sinkkuelämää ja Ihmemies. Tällä hetkellä tulevista hyviä ovat Täydelliset naiset, Lost, Heroes ja Dexter.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #10 : 19.03.2009 02:06:19 »
Mulla on aika paljon noita parhaita sarjoja mm. nämä Bones, Criminal Minds, Selviytyjät, Huippumalli Haussa, Top Chef, Muodin huipulle, Täydelliset naiset (huolimatta siitä että taso on laskenut huimasti alaspäin), Amazing Race, Kauniit ja rohkeat, Siskoni on noita, Ruma Betty, Twin Peaks, Melrose Place, American Idol, San Franciscon syke,  Rakkauden anatomia, Sinkkuelämää, Weeds, Californication, Alias ja monia muitakin  :) :D

XDDDDDDDDDD
Onks noi kaikki tosiaan yhtä parhaita? :D

On ne  :) :D.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

kreacherr

• Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #11 : 19.03.2009 15:33:04 »
njaa. mä oikeestaan kattelen kaikkee randomia mitä telkast tulee, mut muistan kuiteski vaa nää parhaimmat:

prison break, house, desperate housewives, huippumalli haussa, project runway, selviytyjät, amazing race, o.c., gossip girl...

kaikkee tällästä. mtv:lt katon kans kaikkia randomeja illalla yleensä, en kauheesti kattele musavideoit.

Wild nothing.

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #12 : 19.03.2009 15:36:47 »
Äkkiseltään tulee mieleen Frendit (ikisuosikki), OC, Salkkarit (hauskuuden takia) ja C.S.I Miami (kolahtaa eniten C.S.I sarjoista) :)
"Taylor, you'll be fine...""

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #13 : 19.03.2009 16:05:31 »
Frendit on kyl ehkä ainoa sellainen ohjelma, minkä jaksot voi katsoa monta kertaa läpi kyllästymättä
Mä oon kattonu viis kertaa järjestyksessä läpi, ja tietty sit joitain jaksoja oon kattonu enemmän. Vois taas katsoa läpi kaikki :D

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #14 : 19.03.2009 16:35:57 »
Frendit on kyl ehkä ainoa sellainen ohjelma, minkä jaksot voi katsoa monta kertaa läpi kyllästymättä
Heh.. mä oon katsonut Fireflyn kokonaisuudessaan läpi 3 kertaa, ja jotkut jaksot vielä useampaan kertaan : D, tuntuu ettei siihen vaan kyllästy. Nyt tosin oon päättäny pitää taukoa etten kato niitä jaksoja ihan pilalle. Frendei on toki kymmenen kautta et ne kun on kaikki kattonu niin voi alottaa jo alusta =D.
Scrubs on kanssa sellanen sarja, että oon nähny ne ekat kaudet varmaan viiteen kertaan, ja helposti voisin nytkin katsoa ne kaikki. Semmonen kevyt draamakomedia säilyttää yllättävän hyvin uudelleenkatsomisarvon, jos vertaa vaikka johonkin jännärisarjaan ;o. En vois kuvitellakaan et jaksaisin jotain Lostia alottaa katsomaan uudestaan vähään aikaan. Poikkeuksia tietty on, oon kattonu Battlestar Galactican ykköskauden kolmeen kertaan =D, ja se oli aivan loistava vieläkin. Äksönit jännitti, vitsit nauratti ja draama pysäytti. Täydellinen sarja =).

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #15 : 19.03.2009 16:50:29 »
Just semmosia sarjoja, missä ei oo jatkuvaa juonta (CSI sarjoi lukuunottamatta, en YMMÄRRÄ miks joku ostais niitä ikinä DVD:lle) on kivoin katsella uudestaan.
Paitsi Despisten ykköskausi on tullu kyllä katottua useampaankin kertaan :D

tirppaliisa

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #16 : 19.03.2009 17:21:30 »
Siis all time favourites puolelle kuuluu ehdottomasti Dallas, Six Feet Under, Alias, cosby-show oli kova nuorena ja nyt kun sitä on katsonut uudelleen, niin ei hassumpi lainkaan.

Uusista Heroes ja Pushing daisies vetää kyllä pisteet kotiin kovasti. Heroes on varsinkin erityisesti mun mieleen. Pushing Daisies on jo omituisuutensa vuoksi ihan loistava.

Nii ja tv-Viideltä tulee se Flashpoint, jee. Todella hyvä omassa genressään...
Osu ja uppos!!!

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #17 : 19.03.2009 18:24:20 »
Just semmosia sarjoja, missä ei oo jatkuvaa juonta (CSI sarjoi lukuunottamatta, en YMMÄRRÄ miks joku ostais niitä ikinä DVD:lle) on kivoin katsella uudestaan.

Mä oon kyl kattonut GG:tä uudestaan ja uudestaan, vaikka siinä onkin jonkinsortin jatkuva juoni. Miksei CSI-sarjoja voisi ostaa DVD:lle? Siinä, missä muitakin. Tosin ymmärrän pointtisi. Itse en kyllä ostaisi, koska en jaksa katsoa poliisi/tutkija-sarjoja uudestaan, koska mulle niissä kiinnostavinta on just juoni, ei niinkään henkilöhahmot tai dialogi.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #18 : 19.03.2009 18:41:32 »
Uusista Heroes ja Pushing daisies vetää kyllä pisteet kotiin kovasti. Heroes on varsinkin erityisesti mun mieleen. Pushing Daisies on jo omituisuutensa vuoksi ihan loistava.
On muuten molemmat sarjat Bryan Fullerin kynästä (tai no Heroesin eka kausi) =D. Kannattaa tsekata hepun muutakin tuotantoa siis.

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #19 : 19.03.2009 20:55:51 »

Mä oon kyl kattonut GG:tä uudestaan ja uudestaan, vaikka siinä onkin jonkinsortin jatkuva juoni. Miksei CSI-sarjoja voisi ostaa DVD:lle? Siinä, missä muitakin. Tosin ymmärrän pointtisi. Itse en kyllä ostaisi, koska en jaksa katsoa poliisi/tutkija-sarjoja uudestaan, koska mulle niissä kiinnostavinta on just juoni, ei niinkään henkilöhahmot tai dialogi.

Mä en vaan ymmärrä, koska eihän niitä oo kiva uudestaan kun tietää syyllisen. Eikä niissä oo hahmojen tai muutenkaan minkään puolesta mitään erikoista, mikä korvaisi sen, että tietää koko jakson kulun ja päätöksen.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #20 : 19.03.2009 20:58:37 »
^^tuota mä just tarkotin dialogin puutteella ja henkilöhahmojen syvyydettömyydellä.

Fuga.

• Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
« Vastaus #21 : 20.03.2009 15:48:40 »
Mä en ees kato paljoo telkkaa, saatika seuraa moniakaan sarjoja. Mut ihan kuningas on Prison Break =) Ja sen jälkeen heti Los Serranos.
niin ja salkkarit on tietty pakko kattoa 8--D

Sit mul on joku Huippumalli haussa - addiktio. Pari vuotta sit nauhotin joka jakson ja katoin sen varmaa 10 kertaa uudestaa.
Ja muutenki kaikki realitysarjat on hyviä yleensä.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2009 15:51:26 kirjoittanut Fuga. »
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #22 : 22.03.2009 00:07:56 »
 L Word

Oiskohan ollut kesä 2004 tai 2005 kun näin ensimmäisen kauden ja mun ilme näytti tältä: :@ Ihana sarja joka kertoo lesbojen elämästä rehellisesti, häpeileämättä ja mitään peittelenmättä. Sarjassa käsitellään vaikeita aiheita; syrjintää, adoptiota, alkoholismia, sukupuolenvaihdosta,  (koko prosessia), vaikeaa lapsuutta ja niiden mukana tulleita traumoja ym... Mukana on toki heteroita, bi-seksuaaleja, transsukupuolisia ym… kaikkea mahdollista. Tosi kipeitä aiheita käsitellään ja toki huumoriakin löytyy. : )) Ehkä myös ekaa kautta katsellessani annoin itselleni luvan ihailla naisia potematta sen suurempia tuskia omasta suuntautumisesta. : D Jotenki oli vaan joskus sellane asenne, ettei voi missään nimessä ihailla naista jos on hetero. : D

Henkilähahmoja on laidasta laitaan, mutta pystyin moneen jopa samaistumaan. Hyvin elämänmakuinen sarja. Nättejä naisia. 8)

Lost

2,kauden paikallaan junnauksesta ym muusta huolimatta, silti mielestäni yksi parhaimmista sarjoista. Jotenkin mystinen ja niin erilainen, koko ajan tulee vaan oudompaa juttua ilmi.

Weeds

Ihanan kieroutunut aihe. 4.kauden tason laskusta huolimatta silti tv-maailman helmiä huumorinsa ansiosta.

Dexter

Sama pätee Dexteriin, aivan loistava aihe!

Twin Peaks

Erittäin persoonallinen sarja jossa on paikoin hyvin painostava tunnelma. Kehtaan hyvällä omatunnolla väittää tätä yhdeksi parhaimmaksi sarjaksi ikinä. Sisältää myös omituista huumoria, käsittämättömiä henkilöitä ja uskomattomia yksityiskohtia. Hyvä ja paha vastakkain. Tv-historian spookein henkilö BOB! : DDD Musiikki ja kaikki ihan mahtavaa! Olen katsonut 3 kertaa läpi, ja tekis mieli taas katsoa.

Muitakin loistavia sarjoja on, mutta nää on mulle ne mitkä on ylitse muiden tällä hetkellä. : ))

~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #23 : 22.03.2009 00:22:49 »
Gilmore girls on loistava, just sellasta verbaalista pölötyshuumoria mikä iskee muhun.

Uusista Pushing Daisies on myös ihana sen tunnelman takia ja siinä on suurinpiirtein täydellinen casting.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Parhaat TV-sarjat
« Vastaus #24 : 16.06.2009 12:38:50 »
Mulla on ollut nyt kova Arrested Development putki menossa... melkeen 2.kausi katsottu kokonaan (6 jaksoo jäljellä) ja sen jälkeen vielä 3.kauden 13 jaksoo). 8D Hävettää ihan älyttömästi koska en oo muuta nyt viime aikoina puuhaillutkaan. :'<

Suomessa sarja on tuttu Sukuvika nimellä ja tätä on esitetty subilla ja ilmeisesti maikkarillakin. Tais just tulla 3.kauden uusinnat subilla joskus keskellä yötä. Jaksot on sellasii 20 minuuttisii, joten pystyy katsomaan monta jaksoo kyllästymättä.
Sarja nousi heti mun suosikkeihin, tajuttoman hyvät näyttelijät ja omituiset hahmot. Jaksot ei oo sellasii, et naurattaisi koko ajan (paria poikkeusta lukuunottamatta) vaan tässä enemmänkin sellasta kieroa huumoria joka laittaa hymyn kasvoille ja aiheuttaa myötähäpeän tunteita.

Sarja kertoo rikkaasta Bluthin suvusta jonka isä on vähän sössinyt yrityksensä kanssa ja perheen keskimmäinen poika Michael ottaa ohjat käsiin. Hän joutuu kestämään kaikenlaista p*skaa, mutta ei silti hylkää perhettään. Hänen sisaruksensa, kaksoissisko Lindsay, isoveli Gob, pikkuveli Buster ja  myös äiti Lucille ovat kaikki ahneita eivätkä ole valmiita tekemään mitään rahan eteen. Lindsayn aviomies vasta koominen tapaus onkin, hän on toiminut psykologina mutta on hylännyt työnsä koska uskoo menestyvänsä näyttelijänä. Tobias on hieman homomainen. : DD Lindsay yrittää ottaa osaa hyväntekeväisyystempauksiin, mutta yleensä jokin menee aina pieleen, lisäksi hänellä on ollut monia yrityksiä jotka ovat tyssänneet täysin. Gob puolestaan on ylimielinen naistenmies joka heittää taikurin keikkoja Europen Final Countdownin soidessa aina taustalla, Buster on hieman jälkeenjäänyt ja äidin helmoissa viihtyvä kuopus.

Parhaat hetket ekalla kaudella tarjoili ehdottomasti 4.jakso jossa Michael Ceran esittämä George Michael otti osaa koulun näytelmään ja Tobias erehtyi luulemaan häntä homoksi sekä Buster joka flirttaili vahingossa äitinsä ystävälle ja kaimalle Lucillelle.

* Jason Bateman – Michael Bluth
    * Portia de Rossi – Lindsay Bluth Fünke
    * Michael Cera – George Michael Bluth
    * Jeffrey Tambor – George Bluth sr./Oscar Bluth
    * Jessica Walter – Lucille Bluth
    * Will Arnett – George "GOB" Bluth II
    * Tony Hale – Byron "Buster" Bluth
    * David Cross – Tobias Fünke
    * Alia Shawkat – Mae "Maeby" Fünke
    * Ron Howard – Kertoja

Ei muuta kuin leffaa odottamaan. :P
« Viimeksi muokattu: 16.06.2009 12:40:45 kirjoittanut Negativ »