Kirjoittaja Aihe: Kauniit ja rohkeat (The Bold and the Beautiful]  (Luettu 3195 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili

Kauniit ja rohkeat (The Bold and the Beautiful) on yhdysvaltalainen saippuasarja, jonka ensimmäinen jakso näytettiin kotimaassaan 23. maaliskuuta 1987. Sen luojat ja alkuperäiset tuottajat olivat William J. Bell ja Lee Philip Bell, joiden työtä on myös toinen suosittu saippuasarja Tunteita ja tuoksuja (The Young and the Restless). Sarjaa tuottaa televisioyhtiö CBS ja siitä nähdään yksi, noin 20 minuutin jakso joka arkipäivä. Suomessa sarjan ensiesitys tapahtui Kolmoskanavalla 20. tammikuuta 1992 ja sarja siirtyi kanavauudistuksen jälkeen MTV3-kanavalle 1993. Kyseessä oli ensimmäinen Suomessa nähty päivittäinen saippuaooppera, ja se keräsi parhaimpina 1990-luvun vuosinaan enemmän katsojia kuin mikään muu televisio-ohjelma. Se oli pitkään MTV3:n lippulaiva ja katsojamagneetti, minkä aseman se myöhemmin menetti Salatuille elämille. Kauniit ja rohkeat jatkuu sopimuksen mukaan vuoteen 2011.Amerikassa,Suomessa sarjaa nähdään ainakin vuoteen 2013.

Sarjalla on yli 300 miljoonaa katsojaa yli 100 maassa. Italiassa sitä lähetetään nimellä Beautiful, Ranskassa nimellä Amour, gloire et beauté, Belgiassa, Sveitsissä, Luxemburgissa ja Marokossa nimellä Top Models, Quebecissa Top Modèles ja Ruotsissa Glamour sekä USA:ssa espanjaksi Belleza y poder. Sarjan visuaaliselle ilmeelle ovat tyypillisiä erikoislähikuvat ihmisten kasvoista.

Oon vissiin ainoa täältä joka katsoo tätä, mutta silti halusin perustaa tälle topicin  :) :P.. Saa haukkua jos niin haluatte  :D.. Tää on mun yksi lempparisarjoistani ja olen katsonut tätä niin pitkään että en edes muista koska olen katsonut ekan kerran  :D.. Tuossa kuvassa on kaksi sellaista näyttelijää jotka tulevat kylläkin näkymään jossain vaiheessa tänä vuonna..
« Viimeksi muokattu: 18.09.2009 17:58:57 kirjoittanut KaMy »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Kauniit ja rohkeat (The Bold and the Beautiful]
« Vastaus #1 : 18.09.2009 23:26:16 »
Katoin joskus teininä aika paljon, mutta en oo enää jaksanut kattoa. Mä muistan jotain vielä niistä aika alkuajoistakin kun se Ridgen eka vaimo Caroline kuoli yms. tollasia.
Mutta se Taylorin henkiinpaluu oli jo aika friikki juonenkäänne...
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #2 : 22.09.2009 10:33:42 »
Mä seurasin tätä sarjaa aika aktiivisesti 93-96/97.

Silloin se oli jotain uutta ja ihmeellistä. Mutta onhan tää oikeesti tosi läppä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #3 : 09.12.2009 21:49:19 »
On taas kyllä paljon tapahtunut Kaunareissa  :) :).. Rick vikittelee Tayloria  ???.. Brooke hieman pimahti tästä, kun Rick suuteli Tayloria hänen nenänsä edessä.. Taylor & Nick erosivat.. Nick on taas Bridgetin kanssa, mutta nyt hän taitaa hieman vikitellä Katietä. Pam kiusaa oikein urakalla Donnaa :'DD.. Varsinkin se rusketusjuttu sai mut niin repeämään :'DD.. Hyvä Pam  :).. Itse vihaan tosi paljon Donnaa.. Lutka mikä lutka. Ericiä taas en ymmärrä yhtään.. Eric & Donna on siis menossa naimisiin..  >:( >:(

Mua käy Stephanieta sääliksi.. Stepu on yksi mun ehdottomista lemppareistani  :P.. Stephanielle on edelleen tunteita Ericiä kohtaan, mutta Eric vaan vokottelee ''lutka'' Donnaa  >:(.

Tässä on yksi Kaunarit uutinen!!

Lainaus
Kauniit ja rohkeat vältti lopettamisen

Kansallinen amerikkalainen tv-kanava CBS on karsinut päiväsaikaan esitettäviä ns. saippuasarjoja kovalla kädellä. Tänä vuonna se päätti lopettaa kaksi vuosikymmenien ajan jatkunutta daytime-sarjaa. Jäljellä ovat enää Kauniit ja rohkeat sekä Tuoksuja ja tunteita.

Daytime-sarjojen katsojaluvut USA:ssa ovat pudonneet jyrkästi, koska perusyleisö perheenemännät/ kotiäidit, eläkeläiset ovat löytäneet muuta tekemistä tai siirtyneet takaisin työelämään. Kyseinen trendi aiheutti vuosikymmeniä pyörineen Guiding light -sarjan lopettamisen. Seuraavana on vuorossa As world turns on, jota on ehditty esittää CBS TV:n kanavalla noin 13 700 jakson ja 54 vuoden ajan.

Guiding Light- ja As world turn on -sarjojen sponsorina/ tuottajana on alusta asti toiminut mm. saippuaa ja pesupulveria markkinoiva Procter & Gamble -yhtymä. Firma on tuottanut radio/ tv-ohjelmia 1930-luvulta lähtien.

Discopress
from broken mirrors

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #4 : 29.12.2009 17:16:22 »
Mun mielestä on typerää kun Kaunarit ja Tunteita ja tuoksuja kierrättää näyttelijöitä. + joskus niihin sotketaan vielä Days of our livesinki tyyppejä ni siin on kyl kiva sekasoppa jo.

Meijän mummo on hirvee Kaunari-fani 8)

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #5 : 16.04.2010 17:54:52 »
RIP Phoebe Forrester! :'( :'(

Eiii. Niin väärin. Phoebe kuoli liian nuorena.
from broken mirrors