Kirjoittaja Aihe: Sekalaista ohjelmajutskaa...  (Luettu 139636 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #425 : 03.06.2012 20:40:03 »
Oon ehtiny nyt kattoo 3 jaksoa Up All Night:ia ja oon tykänny! :D Mut siis johtuu varmasti paljon siitäkin, et pääosakolmikko on mun mielestä ihan loisto. Kolmannessa jaksossa vielä vieraili kaiken lisäks Will Forte ja Jorma Taccone, mitä vois enää pyytääkään?! No Lorne Michaels tässä toki häärii kans taustatiimissä, niin toki varmasti tulee jatkossakin SNL porukkaa näkymään. :)
« Viimeksi muokattu: 03.06.2012 21:21:09 kirjoittanut Negativ »

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Aelether

• Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #426 : 13.06.2012 15:05:51 »
Yleensähän en katso televisiota, mutta sairaaloissa sitä tuli katsottua kun ei ollut muutakaan tekemistä. Etenkin Liv, Jim ja TV5 -kanavilta tuli kyllä sellaisia ohjelmia mistä tykkään. Tykkään kaikista sisustus- ja remontointiohjelmista, siitä Jo Frostin lastenkasvatusohjelmasta, Leijonan luolasta ja siitä ohjelmasta jossa ihmiset yritetään muuttaa 10 vuotta nuoremman näköisiksi. En minä nyt näitten nimiä muista. 70s Showta tuli myös yhdessä vaiheessa katsottua joka ilta.
Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

ddrukki

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #427 : 13.06.2012 15:38:28 »
Smashia tuli katsottua pari jaksoa eteenpäin, nyt olen katsonut jakson 5. Täytyy sanoa, etten ole yhtään pettynyt siitä, ettei Ellis tule esiintymään sarjan kakkoskaudella. Tosi rasittava tapaus! Hänen lisäkseen pari muutakin näyttelijää taisi saada sarjasta nyt lähtöpassit. Debra Messing on kyllä ihana, joten onneksi häntä saadaan katsella jatkossakin! :)

Näyttelijävaihdoksia tapahtuu muuten myös Body of Proofissa. Peräti kolme näyttelijä jättää sarjan ja heidän tilalleen tulee uusia hahmoja. Erityisesti Nicholas Bishopin lähtö kirpaisi.

EDIT: Pari jaksoa lisää Smashia katsottu. Alan tykätä jakso jaksolta enemmän. Pidän kovasti sarjan musiikeista ja shownumeroista. Viihdyttävät minua enemmän kuin Gleen vastaavat, ja Gleessähän tehdäänkin covereita tunneituista kappaleista, Smashissa on uusia kappaleita (Mr. and Mrs. Smith ja History is Made at Night ovat esimerkkejä mahtavista kappaleista!)
« Viimeksi muokattu: 13.06.2012 22:49:17 kirjoittanut ddrukki »
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #428 : 14.06.2012 10:29:14 »
^Smashissa on sopiva sekoitus original biisejä ja covereita. Ja kaikki on niiiiin hyvin toteututettu. Musikaalien ja musiikkiohjelmien rakastajana toi on oikeesti vaan upeeta.
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

ddrukki

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #429 : 15.06.2012 10:14:56 »
Smashin eka kausi on nyt kokonaan katsottu. Kriitikot olivat sarjasta sen alkaessa innoissaan, mutta loppukaudenhan he lyttäsivät aivan täysin. Ja, kuten aika usein ennenkin, olen kriitikoiden kanssa aivan eri mieltä!

Ivy vs. Karen -asetelma oli vaikea, koska en itsekään osannut ihan päättää, kumpi olisi parempi Marilyn. Karen kuvasti viatonta, lahjakasta nuorta tyttöä, kun taas Karen oli enemmänkin Marilyn ennen tämän kuolemaa. Ja molemmat jumalaisia laulajia. Miltei meni niin, että joka toisen show'n veti kotiin Karen ja joka toisen Ivy. Loppujen lopuksi miellyin ehkä Ivyn tyyliin hieman enemmän.

Loistavia kappaleita ja musikaaliesityksiä läpi kauden. Ehkä vähän turhan saippuaista draamaa välillä, mutta siihen on luvattu tulevan muutos kakkoskaudella. Debra Messing oli mahtava, tosin hän on ikuisesti minulle Grace Adler, ja vähän hidastaa menoa, kun Messing näyttää yhä Gracelta!

Kokonaisuutena hyvä kausi. Smash on uniikkia viihdettä.

ddrukki

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #430 : 20.06.2012 23:33:51 »
Jenkeissä CBS ja ABS käyvät kunnon taistelua, kun CBS:n mielestä ABC:n "The Glass House" muistuttaa liikaa Big Brotheria. Riidan varjolla CBS julkaisi hulvattoman tiedotteen uutuussarjastaan "Dancing on the Stars".

Lainaus
The dazzling new show, DANCING ON THE STARS, will be broadcast live from the Hollywood Forever Cemetery, and will feature moderately famous and sort of well-known people you almost recognize competing for big prizes by dancing on the graves of some of Hollywood’s most iconic and well-beloved stars of stage and screen.

Hyvää piikkiä ABC:lle ja Dancing with the Starsille. :D Ja kyllä muuten katsoisin DotS:ia, jos sellainen joskus oikeasti tehtäisiin. ;D (Jos jollekin jäi epäselväksi, CBS tuskin tiedotteestaan huolimatta on tekemässä tuota sarjaa tai Postmodern Familyä. ;))

http://tvbythenumbers.zap2it.com/2012/06/20/cbs-pokes-fun-at-abc-with-dancing-on-the-stars-spoof/138858/

poppari

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #431 : 10.07.2012 19:44:31 »
Mielenkiintoinen uutinen: Adam Lambert mahdollisesti tuomariksi American Idolin seuraavalle kaudelle!

http://tvline.com/2012/07/09/adam-lambert-american-idol-judge/

poppari

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #432 : 20.08.2012 08:50:24 »
Happy Endingsia tullut katseltua tassa jonkun verran. Olenko ainoa, jolla jokseenkin tulee mieleen Cougar Town:n meininki?

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #433 : 20.08.2012 10:05:37 »
Mä katsoin kahdessa päivässä MTV:n Awkwardin kaikki ilmestyneet jaksot, todella viihdyttävä sarja! Kaipailinkin lisää alle puolen tunnin sarjoja, tämä sopii loistavasti mun seurailulistalle.

Lisäks katsoin eilen pilotin The Lying Game -sarjasta. Ilmeisesti Pretty Little Liarsin tekijöiltä, katson kyllä lisääkin!
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

ddrukki

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #434 : 21.08.2012 19:18:07 »
Happy Endingsia tullut katseltua tassa jonkun verran. Olenko ainoa, jolla jokseenkin tulee mieleen Cougar Town:n meininki?

Et tosiaankaan ole. Happy Endings on monelta osin kuin Cougar Townin nuorempi versio. Oikein hyvä sarja, vaikka CT voiton viekin.

Ja Happy Endingsissä taitaa olla jonkun verran Bill Lawrencen Scrubs-kavereita, mikä voi myös selittää Cougarin ja Happy Endingsin samankaltaisuutta.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #435 : 01.09.2012 23:09:24 »
En ollut huomannutkaan, että Voice on muuttanut nimeään....tänään tosin vasta muuttui.

Suomen TV saa nyt Kutonen kanavan.

Sieltä tulee tällä hetkellä Twin Peaksin pilottijakso.<3 Kanava sisältää nyt ilmeisesti enemmän tv-sarjoja ja muuta ohjelmaa, ei enää pelkkää musaa.

//Tosin tulihan sieltä se komediasarjaputki jo aiemminkin, mut nyt siis vieläkin enemmän sarjoja.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2012 23:22:52 kirjoittanut Negativ »

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #436 : 07.09.2012 22:18:57 »
Maanantaina alkoi TV2 brittiläinen sarja Misfits (tulee klo 22.35). Jakso on vielä 10 päivää katsottavissa Yle areenalla. Katoin just ekan jakson ja oli aika hyvä! Yle näyttää kaikki 3 kautta putkeen...4.kauden pitäis alkaa briteis tän vuoden puolella.

http://yle.fi/ulkomaiset/sarjat_ao2.php?id=1918

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #437 : 08.10.2012 14:29:35 »
Kattoko kukaan Vain elämää - sarjaa neloselta? Mun mielestä siinä on hauska idea. :D Cheekin tulkinta Jari Sillanpään biisistä oli oikeesti yllättävän hyvä.
Tulee perjantaisin klo 20.00, mut ite kattelin taas nettitv:stä. Uusinnat tulee sunnuntaisin.

Lainaus käyttäjältä: nelonen.fi
UUSI SARJA ALKAA! Uudessa musiikkiviihdeohjelmassa Katri Helena, Jari Sillanpää, Kaija Koo, Erin, Neumann, Jonne Aaron ja Cheek viettävät yhdessä viikon maaseudulla ja esittävät omia tuoreita versioitaan toistensa suurimmista hiteistä. Jokaisessa jaksossa yksi tähdistä on vuorollaan päivän artisti, jolloin hän päästää toiset kurkistamaan omaan elämäänsä ja uraansa. Miltä kuulostaakaan Katri Helenan ja Jari Sillanpään tulkinnat räppari Cheekin hiteistä tai Erinin versio Kaija Koon klassikkokappaleesta? Millaisia tunteita herättää Jonne Aaronin tulkinta idolinsa Neumannin tärkeästä kappaleesta?
« Viimeksi muokattu: 08.10.2012 14:43:16 kirjoittanut Negativ »

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #438 : 08.10.2012 19:40:58 »
Mä katoin Vain elämää!! Yllätyin todellaki positiivisesti. Oon sun kanssa Negsu samaa mieltä, tosi kiva idea :)

Ootan innolla ens viikkoa, koska Erin on noista kyllä ehdottomasti mun suosikki :)
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Angel

• Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #439 : 10.10.2012 12:13:00 »
määki katoin tosta vain elämää sarjasta perjantaina viimeset puol tuntia ja sunnuntaina sen uusinnan ja tykkäsin kyllä ihan. ja cheekin ja jarin yhteisvetoha oli aika huikee.. :D
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

ddrukki

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #440 : 13.10.2012 23:33:56 »
Vain elämää on hyvä! Sattumalta viime viikolla katsoin ekan jakson lopun, ja seuraava jakso olikin jo pakko nähdä kokonaan.

Aika samantyyppinen sarja kuin Linnan tähdet, mutta vähemmän pitkäveteinen ja täynnä upeita musiikkiesityksiä. :)

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #441 : 20.10.2012 20:11:29 »
Ovatkos muut forkkalaiset tietoisia, että uusi Dallas on tulossa maikkarilla marraskuun alusta alkaen. Ilmeisesti uusi Dallas on ollut Amerikassa niin suosittu, että se on saanut toisen kauden. Pitää varmaan nyt ainakin ensimmäinen jakso katsoa ennen kuin teilaan tän :D. Mukana sarjassa ovat Täydellisistä naisistakin tutut Brenda Strong, Jesse Metcalfe & Josh Henderson. Alkuperäisistä näyttelijöistä sarjassa nähdään Bobby, Sue Ellen & J.R eli Patrick Duffy, Linda Gray ja Larry Hagman.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

poppari

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #442 : 21.10.2012 20:23:49 »
Up All Night-sarjasta.. katsoin parii ekaa jaksoa tokalta tuotantokaudelta. Nyt kyllä loppuu kärsivällisyys. Sarjaa on taas "tuunattu". Sarja keskittyy enemmän kotielämään. Evan sarja perutaan, ja muutenkin tuodaan uusia hahmoja. Jo ekan kauden puolessa välissä tuunattiin ja sivuhahmoja vaihdeltiin. Tämä sarja on kyllä tuomittu kuolemaan kun ei osata päättää mitä halutaan tehdä. Harmi sinänsä, kun pidän näyttelijöistä ja tässä olisi paljon potentiaalia....

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #443 : 21.10.2012 20:37:33 »
Muakin vähän ärsytti Avan show'n peruuttaminen, mut toisaalta taas koin sen ihan hyväksi asiaksi, koska ainakin päästiin siitä ärsyttävästä assistentista Missystä eroon. Ja Reaganin veli on musta hyvä hahmo. Mut joo, periaatteessa oon samaa mieltä, en vaan oikeestaan oo antanut asian häiritä, koska pidän pääosakolmikosta niin paljon. Toivottavasti tulis tasapainoa sarjaan, et tää sais jatkoakin.

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #444 : 27.12.2012 14:33:26 »
Junior Masterchef on oikeesti yks parhaimpia ruokaohjelmia telkkarissa tällä hetkellä! (okei, nää on uusintoja! :-D)
Siis tää on niin sympaattinen ja sulonen ja mä IHAILEN että noin nuoret osaa kokata. Mitä niistä tuleekaan isona.

Ja miten viatonta ja rehellistä tää onkaan! Lapset myöntää virheensä, ne on oikeesti ilosia toistensa puolesta ja muutenkin se, että jokainen pudonnut palkitaan tosi hienoilla palkinnoilla! Kai tästä tulee lisää kausia?!?!?! :-D

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #445 : 14.01.2013 22:33:27 »
Iholla sarjan uudet jaksot alkoi tänään ja itkin jo ekan jakson aikana. : D Voi hyvänen aika.........mut tää on vaan niin aito sarja.

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #446 : 15.01.2013 23:14:38 »
Olin ihan varma et joku olis luonu Breaking Badille ketjun mut en löytäny sitä. WHAT! Sehä on loistava.

Ruvettuu poikaystävän kaa kattoo sitä season ykköstä ja ainaki toistaseks tää on ollu tosi hyvä. Täst on kyl tehty jo viis kautta et itteäni mietityttää vähän se et voiko tää tästä ainaka paremmaks kehittyä, varmaan väsyneemmäks vaan :S

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #447 : 15.01.2013 23:19:56 »
Mä oon nähny Breaking Badista joskus ajat sitten ekan kauden ja se jäi siihen, kun katoin neloselta...ja ne näytti kai 2.kauttaki jossain vaihees, mut ihan sukkaan aikaan. :< Täytyy joskus kattoo kyl!

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #448 : 15.01.2013 23:24:16 »
Breaking Bad on kyllä ihan hyvä sarja, mutta taso heittelee niin pahasti laidasta laitaan että mihinkään ihan huippusarjoihin en sitä lähtis vertailemaan. Hyvää viihdettä kuitenkin ja sarja paranee edetessään.

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #449 : 20.01.2013 01:07:38 »
En löytänyt Big Bang Theorylle omaa keskustelua, mutta pastetaan tänne:

http://butmyopinionisright.tumblr.com/post/31079561065/the-problem-with-the-big-bang-theory

Tässä erinomaisen loistavasti kirjoitettu blogiartikkeli, siitä miksi Big Bang Theory ei ole hyvä komediasarja. Itse olen osasta asioita erimieltä, mutta silti yleisen mielipiteen kanssa samoilla linjoilla. Jos joku jaksaa tuon oikeasti alusta loppuun lukea ja siihen vastata muunkinlaisilla kuin "muttakun minusta tuntuu..."-argumenteilla jotka ovat vastustamattomia, niin lupaan myöntää olleeni väärässä ja pyörtää täälläkin pahennusta aiheuttaneen mielipiteeni: The Big Bang Theory on heikko, homofobinen, korkeasti koulutettuja kohtaan katkera ja ennalta-arvattava komediasarja.