Idolslandia löytänyt uuden kodin
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Sara & Michael on parina niinku kaks puupökkelöö. Jaksan aina valittaa siitä, et niiden välillä ei oo kemiaa. :'DD
Ihan kakkaa tämmöne.>:/ Brad oli just paras.
Bradin juttu oli jotenkin hieno ja tunteikas, mutta vähän jotenkin typerää että koko elämänsä ajan ollu itsekäs pölkky ja sit yhtäkkiä siitä tulee tommonen jalo sankari.
Lainaus käyttäjältä: Federico - 23.01.2010 13:25:35Bradin juttu oli jotenkin hieno ja tunteikas, mutta vähän jotenkin typerää että koko elämänsä ajan ollu itsekäs pölkky ja sit yhtäkkiä siitä tulee tommonen jalo sankari.Sinäpä sen sanoit. =DNyt ku oon katellu ihan älyttömästi PB:tä viime päiviin (1 & 2 tk) nii ÄRSYTTÄÄ ku Michaelil on aina kulmat rutus ja sit se puhuu aina sillee kuiskaten aaarghh
Reps, Michaelil oli taas niin punaset huulet, et aloin kelailla, et onks sil laitettu huulipunaa. 8DDDDDDDHuoh, arvattiin taas iskän kaa tapahtumat. :'D Jotenki niin boring, et Self oli petturi.
Lainaus käyttäjältä: Negativ - 09.02.2010 21:54:38Reps, Michaelil oli taas niin punaset huulet, et aloin kelailla, et onks sil laitettu huulipunaa. 8DDDDDDDHuoh, arvattiin taas iskän kaa tapahtumat. :'D Jotenki niin boring, et Self oli petturi.'mä en arvannu, vaikka kaiken muun tiesinki : DD
Lainaus käyttäjältä: Thesugarangel92 - 10.02.2010 15:09:32Lainaus käyttäjältä: Negativ - 09.02.2010 21:54:38Reps, Michaelil oli taas niin punaset huulet, et aloin kelailla, et onks sil laitettu huulipunaa. 8DDDDDDDHuoh, arvattiin taas iskän kaa tapahtumat. :'D Jotenki niin boring, et Self oli petturi.'mä en arvannu, vaikka kaiken muun tiesinki : DDTää oli tyhmä kun jakson nimi (Selfless) paljasti sen vaikken muuten oliskaan arvannu %P