Kirjoittaja Aihe: Bones  (Luettu 9619 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Bones
« : 16.03.2009 01:35:50 »
Bones

Perjantaisin klo 22.00.

Uudet, 4. kauden jaksot!

Kun ihminen on kuollut ja kaikki keinot kuolinsyyn selvittämiseksi on käytetty, tuloksetta, on aika kutsua huippu-antropologi Dr Temperance Brennan (Emily Deschanel) apuun. Nainen on kuuluisa harvinaisesta kyvystään löytää vihjeitä ja todisteita rikosten selvittämiseen ihmisen luustosta. Tumman mutta viihdyttävän draaman tuottajina ovat Bary Josephson (Hide and Seek) sekä Hart Hanson (Judging Amy). Sarja perustuu antropologi Kathy Reichsin elämään.

Tää on yksi mun ehdottomista lempisarjoistani. Olen katsonut tähän mennessä muistaakseni kaikki jaksot alusta alkaen. Tällä viikolla käynnistyy 4.kausi.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Odi

• i
  • *
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Re: Bones
« Vastaus #1 : 24.03.2009 03:49:29 »
Ahaa, neloskausi alkanut. Tätä siis pitää ruveta katsomaan taas. Onneksi ohjelmat tulee nykyään melko nopeasti jenkkilän tahtiin niin ei tartte metsästää niitä netin syövereistä. Tosin riskinä on se, että kausi jätetään kesken. Tää on ihan ehdoton lempparisarja. Bonesin ja Boothin sanailua on mukava seurata, ja katsella heidän suhteen kehittymistä. Toivon tosin, ettei heidän välilleen viritellä mitään tosisuhdetta koskaan. Menisi maku koko sarjasta.
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

Odi

• i
  • *
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Vs: Bones
« Vastaus #2 : 22.05.2009 22:57:50 »
Anteeksi, mutta missä vaiheessa Angelasta on tullut bisse? Olen missannut tän ihan kokonaan. Ihan tylsää. Ihan kiva jakso muutoin tämä lentsikkajakso.
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #3 : 22.05.2009 23:10:34 »
Juu tuota pari viikkoa sitten tuo Roxie oli ainakin yhdessä jaksossa ja ilmeisesti he ovat Angelan kanssa olleet pari yliopistoaikana. Ihan kiva jakso oli tänään. Booth oli hauska  :D
from broken mirrors

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #4 : 23.05.2009 23:41:52 »
Mä missasin Angelan ja Hodginsin eron, mitä siinä tapahtu?? :o
Se oli hauskaa kun Booth joutu pyyteleen ihmisiltä kaikkia random-tavaroita siellä lentokoneessa
:D
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #5 : 12.06.2009 22:18:26 »
Bones jää tänään tauolle ja ensi viikolla alkaa Num3rot toinen kausi uusintana. Bones jatkuu ilmeisesti elokuussa ja 29.päivä klo.21.00 alkaen..
from broken mirrors

Odi

• i
  • *
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
« Vastaus #6 : 12.06.2009 22:43:41 »
Auts.. Booth kolautti päänsä jäähän. Kipeän näköistä. Vai jää tääkin tauolle. Hö. Kaikki jää tauolle.

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #7 : 12.06.2009 22:59:29 »
Joo niin oli auts.. Oli muuten aika kiva jakso..
from broken mirrors

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #8 : 29.08.2009 19:55:36 »
Tänään jatkuu 4.kausi jaksolla Sankari häkissä..
from broken mirrors

menni

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #9 : 29.08.2009 20:11:08 »
Karun kuulonen jaksokuvaus..
Ihanaa, että tää alkaa taas, ja vielä niin, ettei Num3rot jää tauolle! :D
"Anyone who says that

Irina

• Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #10 : 30.08.2009 00:26:13 »
^- Mutta CSI Miami jäi? :(

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #11 : 01.12.2009 22:28:39 »
Bones jäi tauolle ja jatkuu ilmeisesti ensi keväänä viidennen kauden jaksoilla.. On tää ihana sarja  :).. Neljännen kauden kaksi viimeistä jaksoa oli jotenkin outoja positiivisessa mielessä  8)
from broken mirrors

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #12 : 25.07.2010 22:46:26 »
Viides kausi käynnistyy 28.8. Tuskin maltan odottaa :P. On tätäkin saanut odottaa ties kuinka kauan.
from broken mirrors

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #13 : 28.08.2010 22:06:13 »
Tykkään niin tästä sarjasta ♥.. Bones & Booth ♥.. Ihan kiva oli tää viidennen kauden avausjakso.
from broken mirrors

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #14 : 19.09.2010 00:26:17 »
kunnanvirasto MITÄ Matti Vanhasta!!!!!!!!! 8<.....

Oon kattonu viimesen parin viikon ajan tätä sarjaa alusta asti ja voitte varmaan arvata minkä jakson just katoin....

menni

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #15 : 19.09.2010 17:23:57 »
^ Kyllä mulle ainakin tuli mieleen yks jakso josta itelle eräs just tollaset fiilikset.. ):
Se oli yks typerimmistä jaksoista minkään ohjelman historiassa!
"Anyone who says that

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #16 : 19.09.2010 18:20:42 »
Joo tarkotin siis tosiaan kolmoskauden finaalia... Eli jakso jossa:

Zach paljastuu "pahikseksi" eli Gormogonin apuriksi. Nyt onneks kun on neloskautta kattonut vähän eteenpäin niin on tosiaan selvinnyt että ei Zach ketään varsinaisesti tappanut. Se on vaan edelleen harmi että häntä ei sarjassa enää näy, random vierailuja lukuunottamatta.

menni

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #17 : 19.09.2010 19:11:10 »
Joo, just tää sama juttu sai mut ihan raivon valtaan käsikirjottajia kohtaan..
Ei niin vaan tehdä!
"Anyone who says that

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #18 : 19.09.2010 19:42:08 »
Täytyy kyllä sanoa että harva televisiosarjan jakso on aiheuttanut samanlaisia tunteita %P raivoa ja surua. Ja musta jotenkin kivaa miten vielä monia jaksoja myöhemmin Hodgins möksöttää tosta asiasta. No onhan se loogistakin kun monta vuotta työskentelivät Zachin kanssa yhdessä. No, olen vielä parikymmentä jaksoa suomen tahtia jäljessä että en tietty tiedä tuoreimpia tapahtumia 8<

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #19 : 20.09.2010 04:12:26 »
Dr. Sweetsistä on tullu mun ehdoton lempparihahmo Zackin lähdettyä kuvioista 8)... Mitä tästä voidaan päätellä? Olen tommosten nörttimäisten hahmojen ystävä &P

Hodgins on tietty kanssa hyvä ja Booth. Pikkuhiljaa oon myös alkanu tykkäämään Dr. Saroyanista vaikka aluks en tykänny sitä miten se selvästi tuotiin vaan Dr. Goodmanin korvaajaks, ja mä tykkäsin Goodmanista :<

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #20 : 28.09.2010 02:32:37 »
ZOMG triplaposted.

Joo oon nyt saavuttanut jenkkitahdin ja oon kutoskaudessa menossa. En kuitenkaan spoilaa tähän mitään <: vähän vaan erottelen fiiliksiä.

Elikkä mulle todella suurena yllätyksenä tää todella nous yhdeks mun suosikkisarjoista. Ihan sinne top kymppiin asti (ei ehkä kuulosta paljolta, mutta meikäläinen kun on varmaan viitisenkymmentä sarjaa kokonaisuudessa kattonut niin kyllä mä sanoisin että se on ihan niitä ylimpiä suosikkeja) voisin nostaa Bonesin.

Parasta sarjassa on ehdottomasti hahmot. On ne ceissitkin välillä mielenkiintoisia, varsinkin noi tommoset jotka jatkuu jaksosta toiseen. Esim. Howard Epps (kuolemaan tuomittu mies) ja Gravedigger (haudankaivaja, en oo varma onko suomen tahtiin katsoville vielä selvinny kuka se on) on molemmat todella loistavia pahiksia. Se jakso missä Epps laitto niitä ansoja ympäriinsä ja pelas sitä omaa "peliään" Bonesin kanssa oli todella hyytävä ja Gravediggerjaksot on ollu kans loistavia kaikki.

Mutta siis hahmot. "Bones" ja Booth on tietty aika ilmeiset suosikit, ja vaikka "Bones" tosi usein ärsyttääkin mua suvaitsemattomuudella ja ilkeydellään niin silti omalla tavallaan ei se kuitenkaan pahaa useimmiten tarkota : D.  Booth on hauska ja moniulotteinen hahmo "cocky"-vyönsolkineen, jotenkin tykkään siitä dynamiikasta miten Booth on armeija ja FBI-taustastaan huolimatta tavallaan se 'nainen' niiden suhteessa, emotionaalisempi ja herkempi kun taas Bones edustaa rationaalisempaa ajattelua ja jopa tunteettomuutta. Musta on nerokas idea ollu laittaa se Dr. Sweets (oon aina muutenkin pitänyt John Francis Daleysta) analysoimaan niitä ja muutenkin kaikki toi psykologien näkökulma noihin hahmoihin ollut todella mielenkiintoista. Tykkään hirmusti niistä jaksoista joissa Stephen Fryn esittämä psykologi Dr. Gordon "Gordon" Wyatt on ollut vierailemassa (siis se vanhempi brittiherrasmies jonka konsultaatioon Booth joutui ammuttuaan sitä klovnia). En tiedä onko suomessa vielä näytetty vitoskaudelta sitä takaumajaksoa jossa kerrotaan siitä miten Bones ja Booth tapasi. Se on Boothin näyttelijä David Boreanazin ohjaama jakso, ja yks sarjan parhaita jaksoja. Todella kaunis jakso jossa hahmot on pääosassa <:

Muista hahmoista Angela tasapainottaa hienosti niitä labranörttejä vähän inhimillisempänä persoonana. Hodgins on sarjan koomisempaa puolta, mutta toimii hyvin myös vakavemmissa kohtauksissa, kaikenkaikkiaan tosi todentuntuinen hahmo. Zackia ei voi kukaan korvata, se oli mun ylivoimainen suosikkihahmo 8<, mutta noista uusista labra-apulaisista tykkään eniten siitä britistä, Nigel-Murraysta ja sit siitä yltiömasentuneesta tyypistä, Fisheristä. Sivuhahmoista myös se suulas naissyyttäjä Caroline(? tms) on todella hauska. Myös Dr. Saroyan on ihan jees, toivoisin kyllä ehkä että sen tarinaan paneuduttaisiin vähän enemmän. Nyt se on vähän statistin roolissa lukuunottamatta muutamia konflikteja Michellen kanssa.

Todella hyvin kirjoitettu sarja, vaikka noissa tutkimusjutuissa menee välillä ehkä vähän överiks noi 3D mallinnukset ja kuvien analysoinnit (se ite antropologiasetti/ ötököiden analysointi saattaa olla hyvinkin realistista, en tiedä, mutta noi tietokonejutut on välillä vähän höpöhöpöä). Mut Bonesin vahvuus on hahmoissa, todella vahvaa kirjoittamista. Onneks tätä herkkua tehdään ainakin kuus tuotantokautta, ja katon kyllä mielelläni seittemännenkin jos tilataan. Toivottavasti Zack tuodaan takaisin 8(.

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #21 : 04.12.2010 20:26:12 »
Ainakin tänään & ensi viikolla tulee kaksi jaksoa peräkkäin! Ihanaa <3. Ensi viikon lauantain ensimmäinen jakso on sit muuten Bonesin sadas jakso!
from broken mirrors

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #22 : 04.12.2010 21:57:07 »
Ja tuo Bonesin sadas jakso elikkä juhlajakso on kyllä todella hyvä jakso :P

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #23 : 12.12.2010 03:10:21 »
Tykkäsin todella paljon sadannesta jaksosta <3.. Aivan mahtava jakso oli. Zackiä oli ihana nähdä pitkästä aikaa :D.

Tää on nykyään niin mun lempparisarjani <3.. Pidän tosi paljon.

Muuten ensi viikollakin tulee kaksi jaksoa!!
from broken mirrors

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #24 : 12.12.2010 12:45:59 »
Toi sadas jakso on kyllä yksi sarjan parhaita. Zackia näkyi pitkästä aikaa ja Brennanilla/Boothilla aika tosiherkkä hetki siinä lopussa.