Kirjoittaja Aihe: American Idol 2010 Amerikan tahtiin  (Luettu 50158 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #75 : 18.03.2010 20:34:23 »
Lacey sitten lähti. No ei yllättänyt pahemmin. Olisin kuunnellut mielelläni Laceyn ääntä vielä myöhemminkin, mutta toisaalta Lacey oli aivan liian tylsä. Hän valitsi tylsiä biisejä, eikä olisi varmaan ensi viikolla ollut yhtään sen mielenkiintoisempi.

Mikä muuten on seuraavan viikon teema?
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

• Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #76 : 21.03.2010 22:49:05 »
Teema rupee hieman kyllästyttämään. Alunperin julkaistiin että se olis tuo Teini-idoliviikko, mutta nyt mennäänkin teemalla Billboard #1 Hits...taas. No, riittääpä ainakin biisejä mistä valita. ;)
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Tigalily

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #77 : 24.03.2010 15:00:44 »
TOP11

A-PU-VA, mentorina Miley Cyrus. En oikein tiedä mitä 17-vuotiaalla on antaa näille

Lee DeWyze: Vetää biisin The Letter, joka on ihan mun lemppari. Nyt Lee on elementissään, ja sovituskin oli hyvä. Lopun taustalaulajien kanssa olis voinu jättää pois, mutta muuten tää oli todella hyvä! Ehkä siitä mentorista sittenkin oli vähän hyötyä.

Paige Miles: Against All Odds on kiva biisi, mutta epäpuhtauksia oli kylllä ihan liikaa. Tässä voi olla seuraava putoaja, ikävä kyllä.

Tim Urban: Vetää Crazy Little Thing Called Love. Timillä on aika heiveröinen ääni...mutta lavashowta tällä on. Epäpuhtauksia aika paljon ja ihan liian pehmo-versio mun makuun. En lämmenny lainkaan. Toivoisin putoavan.

Aaron Kelly; Niiiiin kulunut AI-biisi...eli I Don't Wanna Miss A Thing. Haluisin vähitellen kuulla nopeatempoisempaa musaa tältä Nukku-Matilta. Hyvin tuo lauloi, ei siinä mitään. Pääsee varmaan jatkoon.

Crystal Bowersox
: Me And Bobby McGee. Aloitti todella herkästi, mutta WAU mitkä revittelyt! Ainoo mitä Crystalissa muuttaisin, on se, että sais jonkun biisin kuulla ilman tota elektroakustista kitaraa.

Michael Lynche: Percy Sledgen When A Man Loves A Woman, joka on tosi hieno biisi, ja tosi ihana sovitus. Toki vois Big Mikekin esittää nopeempitempoisia biisejä, mutta jatkoonhan tää memee.

Andrew Garcia: Vetää Marvin Gayen I Heard It Through Grapevine. Andrew on mun mielestä parempi ilman kitaraa. Biisi on kuitenkin oikeesti niiiin tylsä ettei tästä mitään tullu.

Katie Stevens: Poppibiisin valitsi sitten, eli Fergien Big Girls Don't Cry. Jonkin verran epäpuhtauksia, mutta parempaan suuntaan on mun mielestä menossa. Ei säväyttänyt silti ihan tarpeeksi, mutta se on vaan mun mielipide.

Casey James: Vetää biisin The Power Of Loven. Siis ei Cëlinen vaan Huey Lewis And The Newsin. Lähtökohtasesti en tykkää biisistä, eli ottaen sen huomioon, tää oli oikein ok.

Didi Benami: You're No Good alkoi todella epäpuhtaasti ja loppusävelkin oli epäpuhdas. En tykänny oikeesti. Sovitus olis ollu kyllä hyvä. Vois tääkin olla putoamisuhanalla.

Siobhan Magnus: Superstitious on  hieno biisi. Alku oli jotenkin tukkoinen, mutta loppu hieno. Mä vaan ikävä kyllä tykkään liikaa Stevie Wonderista tykkääkseni kunnolla Siobhanista tälä kierroksella.

Putoajaehdokkaita? Tim, Didi, Paige ja Andrew. En osaa tosta karsia enempää. Kakkoja olivat kaikki tyynni.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #78 : 24.03.2010 20:26:38 »
Munkin mielestä oli aika kökkö ilta. Miten voi olla, että kaikki valkkaa jotenkin huonon biisin, ku melkein rajattomat hittibiisimahdollisuudet?

No anyway. Tässä kommentteja:

Lee: Oli paljon parempi ku viime viikollla. Mutta valitettavasti vähän vanhanaikainen ja tylsähkö biisi. Esiintyminen vielä aavistuksen epävarmaa.
Paige: Todella heikko esitys! Olenko koskaan kuullut jotain näin surkeaa kuitenkin potentiaalisesti hyvä laulajalta.
Tim: Letkeää menoa :D Nauratti se esitys, ja siitä tuli hyvä mieli jos ei muuta. Laulu todella keskinkertaista, mutta tykkäsin biisistä.
Aaron: Ei ollut kovin hyvä tääkään laulullisesti, mutta tietty oli vähän kurkkukipuu. Mutta kahden edellisen jälkeen parani taso aavistuksen. Biisiä en voi sietää!
Crystal: Tosi hyvä oli! Ehkä hitusen häiritti ku piti silmiä kiinni, mutta muuten pidin kyllä paljon. Nopee loppuosa oli cool.
Michael: Mun mielestä tää biisi sopi Mikelle. Ja Mikella on karismaa. Ehkä vähän kuitenkin liian neutraali valinta.
Andrew: Melkein nukahdin tän biisin aikana. Ei sitten yhtään hyvä.
Katie: Hyvä biisivalinta hänelle. Hänen äänestään pidän, mutta harmittavasti tyttö laulaa niin usein epävireisesti. Mutta parhaasta päästä tänä iltana.
Casey: Lauloi ok, mutta jotenkin kitara tuntuu viemän Caseyn huomiota liikaa. Ei erityisen mieleenjäävä biisi tai esitys. Semmoinen ok, mutta ei mitään speciaalia.
Didi: Mä jostain syystä pidin tästä. Didi sentään yritti. Biisivalinta oli vaan jotain järkyttävää. Liian teatraalinen esitys mun makuun. Mutta Didin äänessä on silti jotain josta diggaan hirveesti.
Siobhan: Tykkään tykkään tykkään! Mun ehdoton suosikkini. Ja tietty ku on suosikkini, ni annan virheitäkin helpommin anteeksi. Kirkuminen lopussa näyttää olevan tavaramerkki. Se on ehkä aavistuksen ärsyttävää, mutta osaahan hän kirkua. Biisivalinta olisi voinut olla parempikin, mutta esiintyi hyvin. Laulullisesti ei parasta Siobhania.

Pudottaisin Paigen tai Adrewn. Muille antaisin vielä yhden tai useammankin mahdollisuuden.

Tässä jonkinlainen tämän viikon järkkä:

1. Crystal
2. Siobhan
3. Lee
4. Mike
5. Katie
6. Casey

7. Didi
8. Aaron
9. Tim
10. Andrew
11. Paige
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #79 : 25.03.2010 11:48:21 »
Paigehan sieltä tippu. Oli molempien putoajaehdokkaana, eli saamme olla onnellisia. Mä TOIVON että nää kaikki nyt petrais edes vähän!

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #80 : 25.03.2010 18:56:00 »
Paigehan sieltä tippu. Oli molempien putoajaehdokkaana, eli saamme olla onnellisia. Mä TOIVON että nää kaikki nyt petrais edes vähän!

Ihan hyvä näin. Mutta tosiaan saisivat petrata!

Sami

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Hey, Lifesaver, I'm drowning in despair
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #81 : 29.03.2010 01:36:49 »
Viikon teema R&B/Soul voi olla hankala joillekkin kilpailijoille, mutta katotaan.
Omaksi suosiksi on muodostunut Lee, mutta tämä teema voi olla ratkaiseva.

Tigalily

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #82 : 31.03.2010 15:42:55 »
TOP10

Soul/R'n'B-viikko ja Usher mentorina.

Siobhan Magnus: Chaka Khanin Through The Fire. Hyvä ääni tytöllä on, mutta korkeissa käväsyissä oli PALJON epäpuhtauksia enkä biisivalinnann suhteen ollut oikein otettu. Eka kerta kun en oikein tykänny Siobhanista. Pitäis silti pysyä kisassa.

Casey James: Hold On I'm Coming, joka on kiva, mutta yksinkertainen biisi. Mun mielestä parasta Caseyta tähän mennessä. Toisaalta...blues-muusikkohan jätkä on. Tää oli todella lähellä sitä Caseyn omaa genreä. Tykkäsin!

Michael Lynche: India Arien I'm Ready For Love on todella kaunis biisi. Kosketti ainakin mua. Ei tähän oo mitään muuta sanottavaa. Mä rakastan Big-Mikea.

Didi Benami: What Becomes Of The Broken-Hearted. Nätti mekko. Ei vaan, yllättävän hyvin veti, mutta ei koskettanu mua yhtään samalla tavalla kuin Miken veto. Not my cup of tea. Ja epäpuhtauksia pullollaan. Blaah.

Tim Urban: Anita Bakerin Sweet Love, joka on aika kasari-ysärin alku-biisi. En biisistä ollu ihan hirveen innostunu, mutta toisaalta...en oo Timistäkään niin hirveen innostunu. Siellä täällä epäpuhtauksia, varsinkin C-osassa jonka olisin jättäny pois kokonaan. Kilpailijat saavat kuitenkin vaikuttaa sovituksiin...blaah. Ei iskeny,

Andrew Garcia: Chris Brownin Foreverin akustinen versio. Mua kyllästyttää jo aika paljon tän soundi. Andrewlla on vähän sellanen soundi joka kuulostaa aavistuksen ylävireiseltä koko ajan. Okei, huomattavasti parempi kuin edellisinä viikkoina, mutta ei tää silti voittaja voi olla.

Katie Stevens: Arethan Chain Of Fools on hyvä biisi, mutta Katiella ei oo niin vahvasti menny viime viikkoina. Viimein vähän stailattua ja puhtaampaa kuin viime viikkoina. Yllätin itseni tykkäämällä tästä suurimman osan aikaa.

Lee DeWyze: Treat Her Like A Lady on kiva soul-biisi, ja nyt Lee vaikutti siltä että vihdoin uskoo itseensä. Korkeet revittelyt oli hienoa. Meni kylmät väreet. Lee on I-HA-NA!!

Crystal Bowersox: Midnight Train To Georgia, hieno biisi, ja Crystal pianon takana...mutta onneks vaan biisin alun. Crystalin falsettia ei ollakaan kuultu, ja tykkäsin paljon siitäkin. Illan parhaita ehdottomasti!

Aaron Kelly: Bill Withersin Ain't No Sunshine, mikä ei ollu tän teeman illalle yllättävää. Aaron laulaa aika paljon nenäänsä tällä kertaa. Haluisin edelleenkin vähän nopeatempoisempaa musaa tältä nuorukaiselta. Käy tylsäks vaikka nätisti laulaakin.

Putousuhassa: Didi, Siobhan ja Tim.

Ja mun über-suosikki on edelleenkin Lee. <3

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #83 : 31.03.2010 22:37:35 »
Mun mielestä surkee teema, koska siedän niin vähän tollaista musaa. Tosin rakastan Aaronin laulamaa biisiä!

Esitykset olivat paljon parempia kokonaisuudessaan kuin viime viikolla, mutta valitettavasti suosikkini Siobhan hieman petti.

Siobhan - Ei ollut yhtään hyvä. Laulu oli vähän outo. Korkeat kohdat menivät huonosti ja alan kyllästyä siihen kirkumiseen. Mutta todella toivon, että ei putoa, koska pidän hänen persoonastaan ja aiemmat valinnat on ollut hyviä. Ei tää nyt ihan pohjanoteeraus ollu, mutta illan huonoimpia.

Casey - Caseyssä on se vika, että se laulaa tasapaksusti. Kaikki biisit kuulostaa samoilta. No joo, se on sen tyyli, mutta se jotenkin hukkuu massaan. Tää oli hyvää ok-tasoa, mutta mä unohdin jo koko Caseyn, piti tarkistaa, kuka esiinty toisena.

Michael - Ensimmäinen semmoinen uskottava esitys. Tosi hyvä. Huomas, että teema sopi Mikelle. Mutta ehkä aavistuksen tylsäksi kävi jossain vaiheissa, mutta kokonaisuudessaan bra bra.

Didi - Tää sovitus oli niin rasittava. Vaikka kuinka paljon haluan pitää Didin äänestä, niin hän ei onnistunut tänäänkään. Mielenkiintoinen ääni ei vain riitä jossain vaiheessa. Ärsyttävää, kun haluaisin pudottaa pojan, mutta tytöt näyttävät rämpivät yhä.

Tim - Tää oli niin huvittava! Tuomarien kommentit illan parasta viihdettä. Ja Tim ON miellyttävä persoona. Lauloi ihan ok tänään, mutta ei hän ole artisti. Sopisi näyttelijäksi.

Andrew - Ehdottomasti Andrewn paras esitys, mutta pudottaisin miehen silti. En saa häneen mitään kosketusta. Hänellä ei ole persoonaa. Hän ei ole mielenkiintoinen. Hän vain laulaa - välillä paremmin ja joskus ei niin hyvin.

Katie - Ihan kivasti lauloi. Ei mitään vikaa, mutta ei tämä sen kummemmin herättänyt tunteita suuntaan tai toiseen.

Lee - Ehdottomasti Leen paras esitys! Upeaa. Vielä kaipaisin pikkuhitusen lisää itsevarmuutta, ni tulee loistavaaa!

Crystal - Ehdottomasti aivan ylivoimaisen ylivoimainen naisista. Leen kanssa ainut tämän illan esityksistä, joka herätti semmoisia vau-efektejä. Pidin siitä alun hiljaisesta pianonsoittokohdasta. Crystalilla on karismaa. Hän on HYVÄ!

Aaron - Aaron valkkas loistobiisin, ja siksi hän oli ehkä hitusen parempi kuin muuten olisi ollut. Aaron on hyvä laulaja, mutta ei vielä loistava. Esiintyjänä parantaa koko ajan.

Illan esitysten perusteella järkkäisin näin:

1. Crystal ja Lee (jaettu ykkössija)
3. Aaron
4. Michael
5. Katie
6. Andrew
7. Casey
8. Tim
9. Siobhan
10. Didi

Mutta pudottaisin silti Andrewn, koska en halua luopua naisista. Tim tod. näk. ei tipu, ja hänenkin persoonastaan pidän enemmän kuin Andrewsta. Pelkään vähän Siobhanin puolesta, mutta toisaalta nyt mitataan kannatusta.

Tigalily

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #84 : 01.04.2010 13:35:48 »
Mun pudotusuhkalaislista meni melkein oikein. Okei, Siobhan vaihtu Katieksi, mutta silti. Ja se mun mielestä heikoin esiintyjä Timiä, jolla on takana kaikki VFTW:n äänet, lukuunottamatta, putosi kisasta. Didillä oli oma juttunsa ja selkeä oma soundinsa. Biisi oli vaan täysin väärä hänelle ja niin ehkä oli koko Soul/R'n'B-teemakin, mutta olis sieltä parempiakin biisejä löytynyt. Ihan oikeutetusti tää silti meni jos unohtaa Timin olemassaolon täydellisesti.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #85 : 01.04.2010 18:41:15 »
Miehet on edelleen kaikki kasassa  >:( Seuraavaksi saa kyl ruveta putoon jo jätkii. Pliis. Mutta toisaalta ihan oikein meni sinänsä. Seuraavaksi jos sit lähtis Tim ja Anrew ni menis hyvin.

Tigalily

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #86 : 07.04.2010 19:01:09 »
TOP9, eli The Beatles-viikko.

Aaron Kelly: Tietty valinnut TAAAAAS slovarin. Jos Aaron nätistä äänestään huolimatta putoaa, syynä lienee tylsyys. The Long And Winding Road on kaunis kappale, mutta siitä oli tehty mun makuun aivan liian pehmonen versio. Pah. Nätti, unettava, tylsä. Sorry.

Katie Stevens: Let It Be...aika vanhanaikanen sovitus, mutta countryhtava myös, mikä mun mielestä sopii Katielle. Yllätyksekseni tykkäsin taas. Outoa. Mikäköhän mua vaivaa..?

Andrew Garcia: Can't Buy Me Love...ihanan fiftari-sovitus. Tää jamppa ei oo missään nimessä voittamassa, mutta tykkäsin tästä enemmän kuin Andrewsta pitkään aikaan.

Michael Lynche: Eleanor Rigby, josta on tehty tosi monta eri coveria. Tavallaan korni, tavallaan erinomainen. Tykkäsin osista tosi paljon enkä toivo että Big Mike lähtee ihan hetkeen.

Crystal Bowersox: Come Together on ihan mun lemppari Beatles-biisi ja on varmaan tän jälkeenkin. Hieno sovitus vaikken siitä didgeridoosta niin paljon välittänytkään. Mulla on tusinan verran tän biisin covereita jossain, mutta tää oli taas vähän erilainen kuin mikään niistä. Ehdottomasti jälleen tähän mennessä paras. Toivon ettei tän kanssa käy Melinda Doolittle-efektiä, eli sitä että koska yks on niin selkeesti paras, sitä ei äänestetä kun "se kumminkin pääsee jatkoon".

Tim Urban: All My Loving...äääh...itseasiassa ei ihan kauhee. Sellanen hyväntuulinen versio vähän niinkun esittäjänsäkin kai. Ihan ok, mutta laittaisin silti putoajien listalle.

Casey James: Jealous Guy, John Lennonin soolomatskua. En tykkää ihan kauheesti tuosta vibratosta. (hieman vuohimainen) Ihan hyvä versio, ja sanoma välittyi kyllä. Eli iski, mutta en kyllä tiiä onko kuivilla vai ei.

Siobhan Magnus: Across The Universe. Beatlesin hippikauden biiisi, joka sopii näköjään Siobhanille. Toivottavasti ei kiljase korkeeta ääntä loppuun ja pilaa tätä herkkää esitystä sillä. No piti kuitenkin melkein loppuun laittaa tollanen kakka kiekasu. Tykkään tytön äänestä muuten tosi paljon, mutta "aika" nasaali. Jatkoon varmaan.

Lee DeWyze: Viimesenä muttei vähäisimpänä  Hey Juden kanssa. Esityksenä...ööh...ei tässä lauluun ehtinyt hirveesti keskittyä kun oli säkkipillikin mukana, mutta hyvä tää silti oli.

Tiputtaisin Aaronin tai Timin.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #87 : 07.04.2010 20:49:23 »
Tykkäsin tykkäsin tykkäsin! Kyllä hyvät biisit vain parantaa heti laulajienkin taitoja!
Kokonaisuudessaan siis vähintäänkin hyvä ilta.

Aaron - Mä tykkään tosi paljon Aaronin äänestä. Hän valitsi myös tosi hyvän biisin. Ainut huono puoli, että hänelle se ei ollut ehkä sopiva. Aaron lauloi paikoin vähän epävarmasti (vaikka ihan ok), ja esiintymisessä ei ollut sellaista tunnelmaa ja potkua.

Katie - Tosi hyvä. Parasta Katieta aikoihin! Lauloi hyvin ja sovitus oli just tytölle sopiva. Ainut mikä vähän härittee niin on se, että Katie on niin aikuismainen, vaikka näyttää niin nuorelta. Se on ristiriita, joka aavistuksen häiritsee, mutta jos pelkästään kuuntelee niin hyvä hyvä. Pidin paljon myös biisivalinnasta.

Andrew - Letkeä biisi. Ok meno, mutta ei mitään spesiaalia. Vähän Andrewin persoona pääsi pikkuisen esiin, mutta hänen laulunsa ja esiintymisensä ei vain kosketa. Pidän kyllä enemmän hänestä tyyppinä kuin aiemmin.

Michael - Oli omannäköisensä sovitus Big Mikella. Hän lauloi hyvin ja minä tykkäsin paljon.

Crystal - Tosi hyvä tämäkin. Ei ehkä mitään superkoskettavaa tai spesiaalia, mutta tasaisen vahvaa menoa. Nään Crystalin kyllä loistavana artistina.

Tim - Nään Timin niin näyttelijänä! Hänellä on keskiverto ääni, mutta poika on niin hyvännäköinen ja miellyttävä ja söpö, että hän pärjäisi varmasti jossain gleen tyyppisessä musikaalitv-sarjassa. Ei artistiainesta kuitenkaan, vaikka esitys ei ollut huono.

Casey - Ehdottomasti parasta Caseytä! Pidin valtavan paljon. Tässä oli tunnetta, ääntä ja sellaista jotain spesiaalia.

Siobhan - Pidin paljon tästäkin. Mielestäni Siobhan lauloi kauniisti ja hänessä on jotain tosi spesiaalia. Ei tajunnanräjäyttävä esitys, mutta viime viikon jälkeen takaisin omalle hyvälle tasolle.

Lee - Vähän tässä Leessä vaivaa vielä se esiintymiskokemattomuus tms. Ääni paikoin vähän epäpuhdas, mutta mun mielestä säkkipillityyppi oli hyvä veto, koska se toi mielenkiintoa tähän esitykseen, joka ilman sitä olis ehkä jäänyt vähän latteeksi. Eli tästä jäi hyvä maku.

Pistäisin järkkään näiden esitysten jälkeen jotenkuten näin:

1. Casey
2. Siobhan
3. Katie
4. Michael
5. Crystal

Nämä viisi onnistuivat kaikki tosi hyvin. Makuasioita, kuinka ne laittaa järkkään.

6. Lee (Säkkipillityyppi ja loistava loppuosa laulusta pelasti kuudennelle sijalle... plus tykkään tyypin äänestä vieläkin paljon.)

7. Aaron
8. Andrew
9. Tim

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #88 : 07.04.2010 20:51:03 »
Ai niin ja piti kommentoida, että munkin mielestä Katien esitys oli kantrahtava. Siinä oli semmoista country-vibaa eli kyllä Simon oli oikeilla jäljillä. JOS se kuitenkin olis Katien kohtalo ennemminkin kuin r&b tai pop.

Tigalily

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #89 : 08.04.2010 08:09:05 »
Kerrankin bottom 3:ssa oli vaan miehiä...mutta oon silti niiiiin onnellinen siitä, että tuomaristo käytti just tällä kertaa seivauksensa. Putoamisuhan alla olivat siis Aaron, Andrew ja Big-Mike, ja ite olisin ekat kaksi pois päästänytkin mutten sitä kolmatta. Putoaja olis siis ollu Big Mike, jonka kuitenkin tuomaristo pelasti. Tää nyt tosin tarkoittaa sitä, että ens viikolla putoaa kaksi. Toivottavasti tää vaaranpaikka herättää ihmiset äänestämään niitä OIKEESTI hyviä ja antaisivat Teflon- Timin vaan mennä.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #90 : 08.04.2010 16:53:33 »
Mä olin kans tyytyväinen ratkaisuun. Big Mike ansaitsi päästä jatkoon. Ensi viikolla saa kyllä jännittää, kun kaksi lähtee. Toivon, että silloin lähtee kaksi miestä, koska en halua luopua naisista. Andrew ja Tim voisivat lähteä, niin olisin tyytyväinen.

Hassu muuten, että Tim on ollut bottom 3 aina tätä ennen, ja sit nyt ei yhtäkkiä ollut edes bottom 3 :d

Tigalily

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #91 : 08.04.2010 18:05:38 »
Joo-o, eiku poikia karsimaan. Kun vaan tietäis ens viikoon teeman...

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #92 : 09.04.2010 09:10:54 »
Mua rupee nakertaa noi teemaviikot, kun musta tuntuu et ne imee kaiken omaperäisen noista kilpailijoista.

Tigalily

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #93 : 14.04.2010 13:41:05 »
TOP9...Part II

Elvis-viikko ja "valmentajana" Adam Lambert.

Crystal Bowersox: Biisinä Saved eikä tähän oo mitään pahaa sanottavaa. Vaikka stemmat olivat vahvat, solistin ääni ei hukkunu mihinkään. Hieno sovitus, Crystal vaan on jo tähti! Ja oli onneks vähän nopsampi kuin yleensä. Erinomaista!

Andrew Garcia: Hound Dogista hitaamman puoleinen ja tylsä, mutta tavanomaista paremmin laulettu versio. Voi olla toinen putoajista hyvinkin...

Teflon-Tim: Can't Help Falling In Love...toivottavasti tämä menee hyvin. Nätti, akustinen versio, mutta alku oli pelkkää hönkimistä. Adam Lambert neuvoi lopettamaan falsetissa, mutta Tim ei niin tehnyt. Ei yhtä paha kuin yleensä, mutta kyllä tää nyt pitäis jo äänestää pois. Tai siis olla äänestämättä tätä. ;)

Lee DeWyze: A Little Less Conversation...Adam anto jopa kelponeuvon neuvomalla Leetä hymyilemään ja esiintymään vapautuneemmin. Se osa-alue tästä jampasta onkin puuttunut vaikka tykkäänkin Leestä ihan älyttömän paljon. Alku pelkän akkarin kanssa, mutta loppua kohti improvisoikin kivasti. Tykkään Leen äänestä niin paljon, että mitään sovituksellinen - tms. virhe haittaa lainkaan. Mutta Lee jopa otti paremman kontaktin yleisöön. Tykkään!!

Aaron Kelly: Vetää Blue Suede Shoes. Oli kyllä aikakin valita jotain nopsampaa. Vähän epätarkkuuksia siellä täällä, mutta tykkäsin erityisesti hitaasta lopun revittelystä...viimestä säveltä lukuunottamatta.

Shiobhan Magnus: vetää Suspicious Mindsin. Tyttö osaa laulaa, mutta hitaaseen osaan saakka tää oli ihan hajuton ja mauton. Hidas osio oli enimmäkseen oikein hyvää, vaikka piti sinne joku vähän epäpuhdas kiljahduskin iskeä.

Big-Mike: In The Ghetto, aloittaa pelkällä akkarilla vähän niinkun kertoen tarinaa. Flyygelikin tuli mukaan muttei muuta. Olis saanu revitellä vähän enemmän. Kaunista tämä oli, tottakai. Edelleen JUMALOIN Big-Mikeä.

Katie Stevens: Biisinä Baby, What Do You Want Me To Do, ja parista epäpuhtaasta sävelestä huolimatta tykkäsin tästä. Epäilen silti että saattaa olla vaarassa.

Casey James: Lawdy Miss Clawdy on taas tätä bluesimpaa Elvistä joka on Caseyn juttu. En vaan lämpene enää tän äänelle. Parhaimmisto on kasvanut viikkojen kuluessa, - Casey ei. Saattaa olla vaarassa.

Mun järjestys:

1. Crystal
2. Lee
3. Big-Mike
4. Aaron
5.Siobhan
6. Katie
7. Casey
8. Tim
9. Andrew

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #94 : 14.04.2010 14:49:33 »
Omat arvioni Elvis-viikosta (top 9 uudestaan):

Kokonaisuudessaan ihan mukiinmenevät esitykset kaikilta. Ei mitään tajunnanräjäyttävää oikein keltään.

Crystal - Aloitti vakuuttavasti. Kuulosti hyvältä ja näytti hyvältä. Paketti kasassa. Ei moitteen sanaa, mutta toisaalta Crystal on niin perusvahva, että jotain extraa olisin tähän kaivannut.

Andrew - En edelleenkään ihan pääse sinuiksi tämän tyypin kanssa. Laulullisesti ihan semiok, esiintyminen semiok, mutta ei mitään käsinkosketeltavaa. En vain pitänyt tätä oikein minään.

Tim - Näytti hyvältä. Biisi oli hyvä ja pidin sovituksesta. Kuulosti paikoin hyvältä - paikoin tosi huonolta. Näytti jotenkin spesiaalimmalta kuin kaksi edeltävää.

Lee - Paras tähän astisista. Laulullisesti tosi hyvä ja esiintyminen ekan kerran varman oloista. Vähän miespuolinen Crystal tällä kertaa. Jotain pientä extraa olisin kaivannut tähänkin.

Aaron - Aaron esiintyi hyvin, eikä laulukaan ollut huonoa, mutta jokin hänen äänessään on sellaista, että se ei aina miellytä mun korvaa. Loppukohti parani. Tämä oli nice.

Siobhan - Tosi hyvä biisi ja pidin Siobhanin tyylistä. Lauloi hyvin, ehkä jopa vähän liian maltillisesti välillä. Esiintyminen oli hyvää. Hänessä on mielestäni (toista formaattia lainatakseni) x-factoria. En osaa sanoa, oliko tämä paras, mutta tämä jäi mulle parhaiten mieleen.

Michael - Aluksi olin, että vau. Tämä koskettaa, mutta lopulta biisi jäi jotenkin tosi tylsäksi. Mike lauloi ihan hyvin.

Katie - Lauloi tosi hyvin. Biisi ei ollut ihan suosikkejani, mutta mun mielestä tää oli hyvä.

Casey - Tässä mätti vähän kaikki. Odotin paljon parempaa, enkä saanut oikein mitään. Laulukaan ei ihan sujunut.

Järkkäisin tällä kertaa näin:

1. Katie
2. Siobhan
3. Lee
4. Crystal
5. Michael

Mielestäni nämä viisi ehdottomasti pitäisi olla jatkossa.

6. Aaron
7. Tim
8. Andrew
9. Casey

Näistä neljästä voisin luopua kaikista. Illan perusteella pudottaisin Caseyn ja Andrewn, mutta kyllähän se Timkin voisi jo lähteä.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #95 : 14.04.2010 14:53:47 »
Oltiin Tigan kanssa hieman eri mieltä joistain. Toisaalta mun top5 voisi olla muissakin järkissä. Aaron myös esiintyi hyvin, mutta koska en välitä siitä niin paljon tyyppinä, ni ei päässyt mun top5.

Tigalily

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #96 : 14.04.2010 20:52:18 »
Munkin TOP5 :n järjestys vois olla tosi erilainen. Siobhan ei ollut ihan sillä normaalilla tasollaan ja siks vähän listalla tippu. Putoajista kyllä ollaan aika samaa mieltä. Kyllä mäkin toivon että Katie pysyy skaboissa mukana, koska tytössä on potentiaalia. Tim joutais pois, Casey joutais pois, Andrew joutais pois ja Aaronkin joutais pois, - Aaron oli korkeemmalla mun listassa täysin ton esityksen takia. Sillä oli vihdoin edes yritystä ja nopeempitempoinen biisi. Persoonaa siinä ei silti juuri ole.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #97 : 14.04.2010 21:31:46 »
Siobhan ei tosiaan ollut esityksensä perusteella mun listalla noin korkealla. Se oli aavistuksen vaisu, mutta toisaalta mun mielestä se on persoonana niin kiinnostava, että pistin tohon. Toisaalta Crystal on ihan omalla tasollaan, jos mietitään koko kautta.

Andrew joutais ihan ykkösenä pois. Olen hyvin hämmästynyt, jos ei nyt putoa. Mistä sillä riittääkään niitä faneja?

No toisaalta noista yhdeksästä vain neljä ei ole ollut bottom 3 vielä kertaakaan (Siobhan, Crystal, Lee ja Casey)... näistä Siobhan ja Casey vois jompikumpi olla tällä kertaa.

Tigalily

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #98 : 15.04.2010 07:43:28 »
Jippiiii!!! Andrew tippu! Toinen tippuja oli se mitä pelkäsinkin, eli Katie. :( Lunttasin vaan noi joten en tiedä lähes-putoajista yhtään mitään.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #99 : 15.04.2010 19:06:07 »
Tiga aavisteli oikein. Toisaalta Katie ei missään vaiheessa kerännyt kunnon fanikuntaa. Harmi, että tyttö tippui - taas. Olisin suonut kolmen jäljellä olevan naisen jatkavan edes top 6 asti.

Bottom 3 ei varsinaisesti paljastettu. Big Mike ei ollut kuitenkaan bottom 3.