Idolslandia löytänyt uuden kodin
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Odi - 14.05.2009 19:28:13Lainaus käyttäjältä: Jennu - 14.05.2009 19:26:05No jotain kannabista vaan viljelly, jos multa kysytään niin ei edes kovin paha. Hmmmm.... YK:n tuoreehkon tutkimuksen mukaan kannabis ei ole niin haitallista ihmiselle kuin tupakan poltto tai alkoholin käyttö. Kannabis ei ole niinsanotusti "huume". Se vain on laitonta. Kannabiksen käyttäjät on aika tavallisia tyyppejä eli mistään piripäästä ei ole kyse.
Lainaus käyttäjältä: Jennu - 14.05.2009 19:26:05No jotain kannabista vaan viljelly, jos multa kysytään niin ei edes kovin paha. Hmmmm....
No jotain kannabista vaan viljelly, jos multa kysytään niin ei edes kovin paha.
//Mäkin puhun vähän toisella puolella suuta. Ei siis kannata koskaan miitata mua jollette halua että päänne räjähtää =p
Lainaus käyttäjältä: Federico - 20.05.2009 03:18:42Lainaus käyttäjältä: Odi - 14.05.2009 19:28:13Lainaus käyttäjältä: Jennu - 14.05.2009 19:26:05No jotain kannabista vaan viljelly, jos multa kysytään niin ei edes kovin paha. Hmmmm.... YK:n tuoreehkon tutkimuksen mukaan kannabis ei ole niin haitallista ihmiselle kuin tupakan poltto tai alkoholin käyttö. Kannabis ei ole niinsanotusti "huume". Se vain on laitonta. Kannabiksen käyttäjät on aika tavallisia tyyppejä eli mistään piripäästä ei ole kyse.Hmjoo hei, se et se on kasvattanu kannabista ei kyl paljasta mitään sen muista huumehommista jos sellasia on joten voi ihan hyvin olla piripää
On muistettava, että on olemassa tieteellistä näyttöä siitä, että kannabiksen käyttö lisää alttiutta sairastua psykooseihin.
Lainaus käyttäjältä: yxfani - 20.05.2009 12:47:31On muistettava, että on olemassa tieteellistä näyttöä siitä, että kannabiksen käyttö lisää alttiutta sairastua psykooseihin. Mä en halunnut varsinaisesti oikeuttaa kannabiksen käyttöä, ilmaisin vain sen että kannabiksen käyttäjät on ihan tavallisia tyyppejä ei mitään semmosia viemärirottia jotka valehtelee ja lainaa rahaa piikittääkseen heti ne rahat suoraan suoneen. Kannabis ei aiheuta fyysistä riippuvuutta.
Täääh, mä en löytäny kummastakaan paikasta mitään spoilaavaa :O