Kirjoittaja Aihe: Suomen Huippumalli haussa  (Luettu 152595 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

jensky

• i
  • *
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #450 : 15.09.2011 09:26:38 »
Bongasin Julia Välimäen -blogista tällaista

Lainaus
"Viime vuonna pääsin mukaan yhteen jaksoon, jossa kerroin kilpailijoille mallintöistä ulkomailla, ja teetätin heillä pienen catwalk-haasteen. Viime kauden tytöistä yksi mieleenjäävimpiä oli flirttailen ja seksikkäästi, täysin tehvään antamieni ohjeiden vastaisesti, kävellyt Saara Sihvonen. Hän ylsi kolmen Huippis-finalistin joukkoon, ja vaikkei ykköspaikalle yltänytkään, hän on tämän vuoden paiskinut ahkerasti töitä niin Australiassa, Pariisissa kuin Singaporessakin. Ja eilen New Yorkin muotiviikoilla Saara pääsi avaamaan arvostetun Rodarten näyöksen! Onko Suomi saamassa yhden ihan oikean Huippumallin lisää?"

En ole edes aavistanut, että Saaralla on lähtenyt ura noin hyvin käyntiin! Miksei siitä ole ollut missään lehdissäkään mainintaa?  :o
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #451 : 15.09.2011 12:04:06 »
^Oho.... Musta kyllä tuntuu, et Suomessa uutisoidaan muutenki melko huonosti tällaisista malli- ja muotijutuista. Siis toki jotain tiettyjä tyyppejä lehdissä pyörii, niinku vaikka Suvi Koponen ja Paola Suhonen. Et melkeen pitää olla jotain "skandaalia" ennen kuin kirjoitetaan jotain juttua enemmänkin (esim. Saimin Enkeleissä mukana olleen 14.vuotiaan Linda Vainion rohkeammat kuvaukset ja sen yhden tytön laihdutus). Lueskelen jonkun verran mm. Trendiäkin, eikä sielläkään nyt kovin usein ole ollu juttua suomalaisista malleista, sais kyllä olla. Yllättävän moni tässä kisassa ollu tyttö on pärjänny hyvin, mut katsojana sitä ajattelee, et he ovat jääneet ihan unholaan, koska ei ole juttuja näistä tytöistä!

Mä en kattonut ekaa jaksoa, koska Glee tulee subilla samaan aikaan ja vaikka olenkin sen kauden jo nähnyt, haluan kattoa uusiksi. Jatkossa varmaan katon nettitv:stä huippisjaksot. En vaan avausjaksoja pidä niin tärkeinä, koska näytetään karsintoja, enkä jaksa aina sellasia kattella, ku poppoo on jo selvillä.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

iinuska

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #452 : 16.09.2011 01:27:00 »
Toi Anna-Sofia on mun lukiokaveri :) Hengailin sen kanssa kaa koulussa ainaki lukion tokana vuonna samassa porukassa ja sellanen hiljanen tyttö on kyllä. Tosi hyvä koulussa oli ainakin ja ennen kuin alko seurustelemaan niin aika kova bailaaja myöskin. Se ei kyllä kiinnittäny lukiossa ainakaan yhtään huomiota sen pukeutumiseen, tosi tavallisia vaatteita käytti. Uskon että se voi olla aika hyvä kuvauksissa, mutta uskon että tuo ujo luonne tulee tiputtamaan sen ennen finaalia. Ollaan Annan kanssa vielä Facebook-kavereita mutta ei olla kyllä oltu yhteyksissä pitkään aikaan, lukion tokan vuoden jälkeenhän lähdin vaihtoon ja sitten kun tulin takas niin se oli jo valmistunut.

Myös Elsi oli lukiossa samalla vuosikurssilla mun kanssa, sitä en tosin tuntenut juuri lainkaan. Saatoin ehkä jutella joskus jotain sen kaa jonkun kurssin yhteydessä. Myöskin aika hiljainen tyttö, mutta mielestäni omaa valtavan potentiaalin malliksi :)

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #453 : 17.09.2011 18:55:23 »
^Vai on iinuskakin "melkein-huippumalli-iinuska"  :D

Katsoin eilen netistä avausjakson ja aika vakuuttunut olin kokelaiden laadusta. Kieltämättä Anna-Sofia pisti silmään!

Tällaisia on vaan siinä mielessä raskasta katsella, että kaikille toivoisi parasta.

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #454 : 17.09.2011 21:10:29 »
Nelli on mun kaverin protututtu! (--:
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #455 : 19.09.2011 20:59:34 »
Nigel Barker :P

Muutama tyttö oli kyl kuvauksissa suuren suuri pettymys varsinkin Hilda, Anna-Sofia, Zahra, Eevi & ehkä myös hieman Helen. Heleniltä odotin huomattavasti enemmän tunnetta. Kun Nigel kuvasi edellisenä päivänä Heleniä niin silloin hän oli huomattavasti parempi. Mari & Minna taas oli ihan loistavia molemmat! Elsi kuului myös parhaimmistoon & mielestäni hän onnistui kuvauksissa.

Parhaimmat kuvat ekan kuvauksen jälkeen oli ehdottomasti Minnan, Marin & Elsin.. Varsinkin Marin kuva oli aivan törkeän upea :P: Huonoimmat kuvat taas oli Nellin, Zahran, Roosan, Hildan & Anna-Sofian. Toivottavasti Zahra on ens kerralla paljon parempi kuvauksissa! Eevin kävely oli tuomarien edessä aivan törkeän vahvaa, mutta hänen kuvansa oli vain ihan jees.

Ensimmäisenä putosi Hilda.. Hilda ei vaan pystynyt antamaan itsestään parasta. Onneksi Roosa sai vielä mahdollisuuden. En oikein millään jaksa uskoa, että Veronica pääsee kovinkaan pitkälle tässä kisassa. Mielestäni hän on liian vanha malliksi & lisäksi hän näyttää ikäistään vanhemmalta.

Toi Huippiksen tunnari on muuten aika hyvä :)
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #456 : 19.09.2011 21:44:46 »
Marin kuva oli selkeesti joukon paras. Ihan loistava asento. (:
Jäi harmittamaan Hildan putoominen, koska mä tykkäsin sen ulkonäöstä, se oli sillees hyvällä tapaa 'fierce'. Se muistutti jostain toisesta, mut en saa nyt päähäni, että kuka siitä tuli mieleen.
Helen on paljon kauniimpi luonnollisessa meikissä ku tollasissa vahvoissa maskeissa.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #457 : 19.09.2011 22:05:40 »
Jäi harmittamaan Hildan putoominen, koska mä tykkäsin sen ulkonäöstä, se oli sillees hyvällä tapaa 'fierce'. Se muistutti jostain toisesta, mut en saa nyt päähäni, että kuka siitä tuli mieleen.
Mulle tuli heti mieleen Katee Sackhoff.
Harmitti kans Hildan putoaminen, se oli sellanen, et olin jo tekemässä Hildasta suosiakkini. :< Tykkäsin kaikesta huolimatta Hildan kuvasta.

Olipas muuten kansainvälisen näköinen ja kuuloinen toi uus alkutunnari! Ja oli hauska nähdä sitä Huippismainoksen tekoa.
Nigel Barker on ihan paras. Mulla taitaa olla pieni crush. 8D Mut musta Nigel on tosi mukavan oloinen ja ammattitaitoinen totta kai. Varmasti hänelläkin on kuvaajana enemmän silmää tietyille asioille, koska on itse aikoinaan ollut malli.

Mua ärsytti vähän Veronica. Munki mielestä se näyttää ikäistään vanhemmalta. Eiks Veronica ollu 24.v? Jotenki näin sen sellasena 30.vuotiaana kotiäitinä/edustusvaimona. En usko, et jatkaa kisassa pitkälle, et sinänsä ketuttaa, et vei joltain muulta jatkopaikan. Anna-Sofia on kauheen pelokkaan ja surumielisen näköne suurimman osan ajasta. Nelli oli aika tylsä kuvissa. Sahran kuva oli iso pettymys. En oikeen osaa sanoa, et ketkä ois suosikkeja, ku Hildakin putos ekana.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2011 00:06:38 kirjoittanut Negativ »

jensky

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #458 : 20.09.2011 07:58:47 »
Anna-Sofia ja Mari on tällä hetkellä suosikkeja. Harmittaa, että Anna-Sofia on NIIN JÄÄSSÄ! Toivottavasti se vielä herää tuosta horroksestaan, ettei joudu heti ens kerralla pihalle.

Ja Nigel on <3
-Niiskuneiti

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #459 : 20.09.2011 12:52:27 »
Suomalaiskaunotar säteili New Yorkin muotiviikolla

"Huippumalli haussa -sarjasta tuttu Saara Sihvonen panostaa täysillä kansainväliseen mallinuraan."

iinuska

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #460 : 21.09.2011 00:46:50 »
Anna-Sofia on oikeestikki just tuollainen aika ujo, siinä olis tosi paljon potentiaalii mutta veikkaan että tuo luonne tiputtaa sen jossain vaiheessa jatkosta pois : /// Ainaki se on tossa ohjelmassa oma itsensä, just tuollasena muistan sen lukioajoilta.

Ite näen eniten potentiaalia Helenissä, siitä tulee mieleen venäläiset huippumallit. Myös Marilla oli aivan huippu kuva, Eevi varmasti pääsee pitkälle, mutta mun mielestä sen kasvot on liian tavalliset. Minna (?) näyttää hieman Kirsi Pyrhöseltä mun mielestä. Veronika sais munki mielestä tippua, en nää siinä yhtään mallipotentiaalia cittarin kuvastoja pidemmälle.

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #461 : 26.09.2011 20:58:39 »
Olipas aika jännät kuvaukset tällä kertaa! :)

Muodomuutokset sit tehtiin & varsinkin muutaman tytön muutokset onnistui aika hyvin :). Nellin, Elsin, Zahran & Eevin oli kaikista hienoimmat. Nyt Veronica näyttää muutoksen myötä jo enemmän ikäiseltään.

Anna-Sofia oli taas kerran erittäin pidättyväinen kuvauksissa.. Anna-Sofia saisi oikeasti jo piristyä muuten putoaminen uhkaa. Hän on erittäin kaunis nainen, mutta edelleen niin ujo.

Parhaimmat kuvat oli Marin, Elsin, Nellin, Roosan & Jannin.. Marin kuva oli kyllä jälleen kerran erittäin kaunis :P.. Mari on nousemassa suosikikseni. Anna-Sofian kuvasta en juurikaan pitänyt. Minnan & Eevin kuvat oli iso pettymys. Helenin kuva ei kyl vakuuttanut tälläkään kertaa.. Helen saisi oikeasti nyt piristyä! Helenillä on kaikki avut malliksi, mutta hänen kuvansa ovat olleet iso pettymus.

Roosa sitten putosi.. Mielestäni ihan väärä putosi!:( Roosan kuva oli tosi hieno. Kuvan perusteella Eevin olis pitänyt pudota. Vaikka Roosa onkin hieman lyhyt malliksi niin olisin halunnut hänen jäävän vielä kisaan.
from broken mirrors

jensky

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #462 : 26.09.2011 21:31:07 »
Munki mielestä Roosa ois saanut jäädä ja Janni tai Eevi lähteä. Anna-Sofialle haluan antaa vielä mahdollisuuksia, kun potentiaalia on vaikka kuinka. Harmittaa, että on ujo ku peruspalveluministeri.
-Niiskuneiti

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #463 : 26.09.2011 22:33:21 »
Musta se on tosi ärsyttävää, että ekaks ne valitsee Roosan mukaan sinne kisaan ja sitten koko ajan valittaa että sä oot liian lyhyt malliksi. Sillä miten kuvaukset meni ei tuntunut olevan mitään merkitystä, koska Roosan kuva oli kärkipäässä mut heiii, pudotetaan sut kummiskin ku oot niin lyhyt. Laittais oikeesti jonkun pituusrajan sit, jota ilman ei pääse niin ei voi enää käyttää tota lyhyt tekosyytä pudottamisiin.

Toivottavasti Anna-Sofia tosiaan pääsis vähän irti ujoudestaan kameran edessä, koska se on oikeesti niiiiiin kaunis, että siitä voisi tulla tosi hyvä. Ja mua ärsytti se ku joku tyttö sano, että toi Anna-Sofian ujous ei oo terveellistä. Anteeks mitä? Terveellistä? Se on luonteenpiirre, ei mikään sairaus!

Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #464 : 26.09.2011 22:43:03 »
Ja mua ärsytti se ku joku tyttö sano, että toi Anna-Sofian ujous ei oo terveellistä. Anteeks mitä? Terveellistä? Se on luonteenpiirre, ei mikään sairaus!
Mulla meni tää kohta vähän ohi, mut joo.....onko ees tylyä.

Sahralle sopi älyttömän hyvin polkkatukka! Anna-Sofian kohdalla teki kieltämättä vähän pahaa kattoa ku se oli niin ujona siellä. En kestä sen surumielisen olosta katsetta. Älkää ymmärtäkö väärin, Anna-Sofia on kaunis ja kivan oloinen, toki potentiaalinen myös. Mut ei se varmastikaan kauheen helpolla siitä ujoudesta pääse. :( Mua vaan harmittaa sen puolesta. Veronica....ärsyttää.....ja jatkossahan se on...jesh.

Mari oli ihana, se miten se liikutteli sitä mekkoa kuvassa (vai oliks se hame...no anyways). Osas liikkua hyvin. Paras kuva ehdottomasti ja onneks tuomaritki sen huomas.
Eevin silmät on aika pienet, en jotenki tykkää. Ja kuvaki oli epäonnistunu. Nellistä tulee vähän mieleen näyttelijä Tilda Swinton. Ne hiukset varsinkin muistuttaa.

Olisin varmaan Eevin pudottanu, mut ehkä se oli vähän enemmän mallimainen mitä Roosa...en oikeen tiiä!

iinuska

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #465 : 27.09.2011 01:21:02 »
Voi Anna, sillähän on ihan järkyttävä potentiaali mutta rohkaistu ees vähän : )))
Mun mielestä potentiaalia oikeesti malliksi on näillä: Anna-Sofia,Mari,Minna,Elsi,Helen, Sahra ja Eevi

Muut voitais mun puolesta jo pudottaa, Nelli on aivan liian lyhyt eikä osaa kävellä yhtään, Veronican vois kuvitella johonki cittarin kuvastoon ja Jannilla on mun mielestä aivan liian huono iho malliksi ja muutenkaan se ei oo yhtään kuvauksellinen ja kävelyki on jotain hirveetä.

Valitettavasti moni noista tytöistä on liian lihavia, ainaki pariisiin ja milanoon. Mallimaailma siellä on oikeesti aika raaka ja uskon tuomareidenki katsovan sitä.

jensky

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #466 : 27.09.2011 22:14:47 »
En tajua, miten Veronica on mukana. Tai siis onhan siitä ainesta katalogi-malliksi, mutta ei huippumalliksi. Meikän ikänen ja varmasti vanhemman näkönen. Hmphm.

Helenissä on potentiaalia, vaikka siroa ruumiinrakennetta hänellä ei olekaan. Kasvojen kuvauksellisuus on ihan omaa luokkaansa ja koska on valmiiksi liikunnallinen, niin varmasti saa kroppansa mallinmentävästä aukosta läpi, vaikka luustonsa vuoksi ehkä jääkin "raskaampaan" sarjaan. Mut ihan hyvä vaan, ei kaikkien mallien pidäkään olla mitään hiton tikkuloita.
-Niiskuneiti

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili

iinuska

• i
  • *
    • Profiili

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #469 : 03.10.2011 09:07:41 »
Katsoinpa digiboxilta pari jaksoa.

Roosan putoaminen oli kyllä pettymys mutta arvattavissa loppuvaiheessa. Hän olisi ollut itse ohjelmallekin melkoinen väriläiskä ja piristys. Mukava persoona.

Miksi taloon edes otettiin sellaisia, joiden pituus ei riitä? Eihän siinä ole mitään mieltä.

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #470 : 03.10.2011 20:57:10 »
Jopas oli mielenkiintoista, että tytöt pääsi Lovexin musavideolle! :) Aika moni tyttö oli ihan kissoja.. Grr. :P Helen, Nelli, Veronica, Anna-Sofia & Elsi olivat selvästi parhaimpia! Vihdoinkin Anna-Sofia pääsi kuorestaan :). Heikoimpia taas olivat Zahra, Mari, Minna & Eevi. Mari ei antanut kyllä parastaan.

Zahra oli tällä kertaa aikamoinen tapaus, kun hän ehkä luovuttaa tän kisan kesken. En oikeasti tajunnut Zahraa, kun hän väitti muutamien tyttöjen saavan etuoikeutta.

Tytöt pääsee sit Lontooseen! Tuskin maltan jo odottaa ens viikon jaksoa :)

No oho! Zahra & Janni putosivat molemmat kisasta.. Mielestäni Janni olis kyl ansainnut vielä mahdollisuuden!! Zahran putoaminen ei kyl yllättänyt mua, koska hän ei vakuuttanut oikein missään vaiheessa.

Mistä ihmeestä toi videon kuvauksien kuvaaja oli tuttu? Ku hän oli niin tuttu mulle jostain.

from broken mirrors

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #471 : 03.10.2011 21:55:17 »
Mika Kurvinen esitti Salkkareissa Teemu Korhosta. Ja on se muutenkin pyöriny julkisuudessa, esim. ajelemalla moottoripyörillä Suomen halki Heikki Paasosen kanssa. (:
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #472 : 03.10.2011 22:56:23 »
Höh, vähän pöljää ku melkeen kaikki väriläiskät on jo lähteny talosta! :D

Fuga.

• Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
« Vastaus #473 : 03.10.2011 23:13:38 »
Eeeei hitto miten hajoilin ku Saimi näytti miten ne jotkut käveli :''''DD Hyvä et Janni tippu, siin ei ollu mitää muuta mallimaista ku kroppa...
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #474 : 03.10.2011 23:58:46 »
Mika Kurvinen esitti Salkkareissa Teemu Korhosta. Ja on se muutenkin pyöriny julkisuudessa, esim. ajelemalla moottoripyörillä Suomen halki Heikki Paasosen kanssa. (:

Ahaa Salkkareista 8). Aika kamala parta sillä kyllä oli :D.
from broken mirrors