Vähän ärsyttää tuon tyyliset Iltalehtien uutiset, koska ne oikeesti kyl spoilaa...onko pakko kesken kautta julkaista juttuja.
Miksei Minnalle tehty sitten jotain radikaalimpaa muutosta hiuksiinki? Ku tuomarit valitti ettei jää tarpeeks mieleen. No juu, toki ymmärrän ettei kyse ole pelkästään hiuksista, mut itelle tuli sellane olo, et ois tarvinnu jotain suurempaa muutosta.
Huh mitkä kuvaukset. 8D Theon on hot. Eevi yllätti, se kävelee tosi hyvin ja lisäks pärjäs musavideossa. Ja mä olisin suunnilleen ollu pudottamassa sitä viimeks. :p No en silti pidä henk.koht. Eevin ulkönäöstä niin paljon, ei siis oikeen voi olla mun suosikkini. Hetken mietin, et onpas se ohjaaja tutun näköne, mut sehän oli Salkkareiden Teemu. : D Parta hämäs.
Oltiinpa sitä kateellisia ihohoidoista. En muista, et muilla kausilla ois kukaan ihmetelly tai valitellu sen ihmeemmin, jos joku sai jotain extrahoitoja. Sahrassa taisi olla ehkä pientä draamailijan vikaa. Siinäpähän lähti kotio. Mut olihan se toki kaunis....et sinänsä harmittaa.
Mulla ei vaan oikeen oo tullu sellasta lempparia....no Elsistä tykkäilen ainakin. Harmi, et Veronica vaan porskuttaa viel etiäpäin.