Kirjoittaja Aihe: Suomen Huippumalli haussa  (Luettu 170688 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #300 : 19.04.2010 00:45:23 »
Riippuu vähän miten ajattelee asiaa. Nannahan on ihan hyvin menestynyt ja pärjännyt.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
« Vastaus #301 : 19.04.2010 01:15:12 »
Missä Nanna on näkynyt? Ani taisi vaipua unholaan saman tien.

Ellu87

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #302 : 19.04.2010 14:26:14 »
No kyllähän Ani ja Nanna on molemmat nättejä, mutta kun kasvot ei vaan huippumalliksi riitä, tai no Nannalla ehkä riittäisi, mutta hän on sotkenut itsensä huumeisiin ja on iältäänkin auttamatta vanha läpimurtoon kansainvälisesti.

Toivottavasti tällä kertaa valitaan pitkä, mutta myös kaunispiirteinen voittaja. Anissa en tykännyt esim. suun jäykkyydestä ikinä.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #303 : 19.04.2010 16:59:24 »
Missä Nanna on näkynyt?

Muun muassa WWF:n kampanjoissa. Juuri pari viikkoa sitten esim. Turun sanomat olivat haastatelleet Nannaa ja siinä kerrottiin Nannan kuulumisista.

Nannalla ehkä riittäisi, mutta hän on sotkenut itsensä huumeisiin 

Voi voi, en nyt noinkaan menisi sanomaan. Kyseessähän oli vanha juttu, josta se sakkotuomio tuli. Eikä edes ollut mikään ison luokan huumejuttu.

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #304 : 19.04.2010 19:27:34 »
^Mun ja varmasti monen muunkin silmissä Nannan maine on kuitenkin tahrattu, sillä hänet tuomittiin huumausainerikoksesta.

Kohta alkaa toka jakso... Can't wait! ;D

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #305 : 19.04.2010 19:29:42 »
No olkoon. Ite en sakota ihmisten menneisyydestä ja tuomitse sitä kautta. Varsinkaan noin "pienestä" rikkeestä.

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #306 : 19.04.2010 19:31:25 »
^Saattaisin olla ymmärtäväinenkin, jos kyseessä olisi ollut joskus yläasteikäisenä tai muuten teininä tapahtunut juttu, mutta Nanna oli käyttänyt huumeita kylläkin yli parikymppisenä, mitä ei voi enää pistää teini-iän kokeilunhalun piikkiin. Minusta aikuisella ihmisellä pitäisi olla tarpeeksi järkeä pysyä kaukana huumeista. Ja minua inhottaa sellaisen puolustelu. Varsinkin, kun Suomen huippumalli haussa-kilpailua katsovat sadat ja tuhannet pikkutytötkin, en yhtään ihmettele ettei Cosmo huolinut Nannaa kanteen tuon takia.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 19:34:46 kirjoittanut Ellu87 »

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #307 : 19.04.2010 19:42:47 »
Mä vihasin jo edellisen Huippiksen aikana sitä et Nannaa nii arvosteltii jatkuvasti siit huumejutusta ja sitä vaa tuotii esille. Mun mielestä ihan naurettavaa. Okei, se ei ollu fiksuu mut se nyt on ollu ja menny ja elämä jatkuu... Varsinki ku tää ei mitenkää liity Nannan mallinkykyihin, mistä ohjelmassa kuitenki oli kyse.

Mun mielipiteeseen Nannasta toi juttu ei ainakaan vaikuta lainkaan. Ei se ookkaa se menneisyys miks siitä kisassa pidin, vaa nimenomaan ne mallinkyvyt ja itse persoona. :') Mun mielestä jokanen tekee virheitä joskus eikä niistä sit tartte koko loppuelämää muistuttaa.

Mutta jee tosiaan, kohta Huippis taas :--)
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 19:45:35 kirjoittanut -Rosaline- »

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #308 : 19.04.2010 19:48:35 »
Varsinkin, kun Suomen huippumalli haussa-kilpailua katsovat sadat ja tuhannet pikkutytötkin, en yhtään ihmettele ettei Cosmo huolinut Nannaa kanteen tuon takia.
Jos tälle linjalle lähdetään, ni en suosittelis sarjaa muutenkaan pikkutytöille. Mallit edustavat tietynlaista kauneusmuottia. :D Monet muut julkkikset, esim. Amy Winehouse edustaa huonoa mallia, koska hän ei ole huumeiden käytöstään päässyt irti. Nanna puolestaan on osoittanut, että on päässyt elämässään eteenpäin ja kisan voitto oli yksi osa sitä. Lisäksi Nanna on ollut alusta asti avoin seksuaalisuudestaan ja sitä kautta auttanut/antanut voimaa monille nuorille, jotka ovat vihdoin uskaltaneet tulla "kaapista ulos". Kantavat itseään ylpeinä, kuten Nanna tuossa mun avassa. ;)

Sitä paitsi mä oon aina ollu sitä mieltä, et ne suurimmat käytösmallit on lähtöisin kotoa. Mediaa on aika turha alkaa syyttelemään loppujen lopuksi.

//himskatin kirjotusvirheet viel veks.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 20:42:47 kirjoittanut Negativ »

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #309 : 19.04.2010 20:54:37 »
Argh tuo Anette! Jotenkin niin vaikuttaa ylimieliseltä ämmältä.

Kuvaukset oli suurimmalta osaltaan aikamoinen pettymys! Pidin ehkä eniten Jennan kuvasta, joka oli aivan uskomaton!. Saara oli suuren suuri pettymys, kun odotin häneltä selkeästi enemmän. Nelliltä odotin myös enemmän. Iran kuva oli ihan jees.

Ekana sit putosi Anette. Hän oli kyllä ehkä tähän kisaan liian missimäinen ja nätti.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 20:57:13 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #310 : 19.04.2010 20:58:24 »
Ei jääny Aneten putoaminen harmittamaan. En oikein pitänyt hänestä, vaikka kyllähän hän sieltä joukosta erottui. Jennan kuva oli huikee! Samoin Ninan, harmillisesti vaan se ei oikein sopinut kuvauksien tarkoitukseen, mut niinku näin yleisesti ottaen tosi kaunis. Nää tytöthän yllätti positiivisesti.

Pakko sanoa, et Saimi on todella nättinä ollu näissä 2 jaksossa. Siis jotenki vaan aikaisemmilta kausilta on jääny mieleen jotku Saimin aivan kamalat vaatteet ja kampaukset. : D

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #311 : 19.04.2010 21:50:35 »
Saimi on tosiaan parantanut. Mun mielestä Anette erottu porukasta just superkauniilla ulkonäöllään, mutta en mäkään sitä jäänyt kaipaamaan, mun mielestäkin siitä puuttu se jokin.

Nina on mun mielestä ihan älyttömän nätti, harmi ettei osaa oikein kävellä. Kuvastakaan en tykänny niin kauheen paljon, ku jotenkin siinä ne nätit kasvot ei näkynyt niin hyvin.

Jenna tosiaan yllätti positiivisesti. Paras kuva ehdottomasti.

Saara oli paras kävelijä, ja mun mielestä ansaitsi päästä ehdottomasti jatkoon, vaikka se kuva ei onnistunut. Saarassa on paljon potentiaalia.

Muut oli vielä aika tasaista massaa. Ira ei tässä jaksossa oikein loistanut niin kuin casting-kuvissa, Mari oli mielenkiintoinen persoona. Siinä ne jotka parhaiten jäi jaksosta mieleen.

//Ai ni piti sanoo, että sillä Annalla on aivan sairaan ihanat hiukset, ja muutenkin se on nätti. Vois olla mun suosikki, jos ei olis semmoinen hissukka. Persoonana sekotan sen ja sit sen Kristan.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 21:55:02 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #312 : 19.04.2010 22:21:45 »
En tiedä kuvittelenko omiani (tai et onko tää vaan mun oma näkemys asiasta), mut Saimi on tuntunu muutenki miellyttävämmältä ku ennen. :P

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #313 : 19.04.2010 22:22:37 »
No mä oon huomannu saman, että ei oo pelkkä kuvitelma ;D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
« Vastaus #314 : 19.04.2010 23:02:00 »
Anette sai mennä. Yksinkertainen ja tylsä tyttö.

Saarasta tykkään tosi paljon. Todella reipas, positiivinen, ei vedä minkäänlaista roolia. Ohjelman draaman takia ennakkosuosikki täytyi laittaa pudotusuhan alle.

Ninan suhteen olen muutanut mieltä. Todella kaunis! Nina petroolinsinisessä myssyssä ja kaulahuivissa oli tyrmäävä näky. Saimi kuritti Ninaa tuomariston arviossa todella fiksusti: tiukaa ja suoraa läksytystä, mutta loppuun ihana pehmennys.

Eikä Jennakaan huono ole. Ihastuttava kuva, ehdoton ykkönen.

Iran olemassa oloa en muistanut ollenkaan, mutta tämä jakso nosti Iran suoraan suosikkien joukkoon. Myös Maria pidän varsin potentiaalisena menetyjänä.

Nelli ei edellekään hetkauta. Eikä kristat ja annat.

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #315 : 20.04.2010 10:47:55 »
Ihan hyvä et Anette tippu, nätti tyttöhän se mut ei ehkä tohon kisaan ihan sopiva. Tai mä en ainakaa sen mallimaisuutta huomannu. :/ Toisaalta olisin voinu myös sen Saaran pudottaa, koska se vaikuttaa vähän ärsyttävältä.

Nina on mun ehdoton suosikki ja tykkäsin sen kuvastaki tosi paljon. : ) Jenna oli toinen kuka onnistu ihan loistavasti!
Irasta tykkäsin ihan kans ton jakson perusteella, mut sen kuva ei jotenki jääny mielee lainkaa. :<

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #316 : 20.04.2010 13:08:10 »
Aneten Subway mainoskuvia näky tänään Turussa. En muiden mallien kuvia bongannu.

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
« Vastaus #317 : 20.04.2010 13:50:09 »
Aneten Subway mainoskuvia näky tänään Turussa. En muiden mallien kuvia bongannu.

No on tääkin!

Miten tuomaristo meni pudottamaan sellaisen kilpailijan, jonka kuvat valittiin kaikkien joukosta kampanjaan? Siis käytännössä parhain tiputettiin!

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #318 : 20.04.2010 14:20:32 »

No on tääkin!

Miten tuomaristo meni pudottamaan sellaisen kilpailijan, jonka kuvat valittiin kaikkien joukosta kampanjaan? Siis käytännössä parhain tiputettiin!
Sitä just ihmettelin, koska näin noita Aneten kuvia ainakin kolmessa eri paikassa. Ensin mietin, et niitä kuvia olis laitettu jokaisesta kilpailijasta tasapuolisesti. Tai no en sitten tiiä onko niitä kuvia laitettu eri kaupunkeihin eri tavalla.

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #319 : 20.04.2010 15:09:02 »
^Siellä Subwayn mainossivulla Anetesta ja Ninasta on paljon nätimmät kuvat esillä. Tuntuu, että koko pudotus oli etukäteen sovittu juttu - pudotetaan joukon kaunein, koska halutaan osoittaa ettei malliudessa pelkkä kauneus riitä. Epäreilua, sanon minä.  :-[ Kristan kuva oli karmein.

Vertailun vuoksi vielä Ninan ja Aneten kuvat ohjelmassa ja Subwayn nettisivulla (Subwayn nettisivun kuvissa on Subwayn logo).

Stailaus ja koko kuvaus oli kyllä huono.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #320 : 20.04.2010 16:01:45 »
^No noista kuvista voi olla monta eri mieltä  8)

Ei noi toiset kuvat paljon sen parempia /  huonompia ole kummallakaan. Ninan ohjelmassa näytetystä kuvasta pidän enemmän, vaikka tossa toisessa on varmaan vähän paremmin tehtävänantoon sopiva hymy. Noissa Anetten molemmissa kuvissa vartalo on jotenkin omituisesti. Ei säväytä kumpikaan. Sitä kyllä ihmettelen, että Subway sit valitsi Anetten kuvia mainoksiinsa. Olihan se Jennan kuva nyt PALJON parempi. Tossa Anetten kuvassa parasta on tuo liehuva vaate.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #321 : 20.04.2010 16:47:38 »
Musta Aneten ilme näyttää vähän pöllämystyneeltä. Ja jotenkin toi asentokin on tylsä. :p En ois kyl kadunvarsiin laittanu kumpaakaan kuvaa häneltä.

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #322 : 20.04.2010 19:08:06 »
Capri, kyllä siellä Subwayn sivulla on Jennakin.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #323 : 20.04.2010 19:53:11 »

Tarkoitin lähinnä noita katumainoksia, mitä Negsu oli nähnyt. Tosin Negsu on voinut hilluu vain jossain sellaisissa paikoissa, missä jostain syystä vain Anette-mainoksia.

//Ja Subwayn etusivulla on kans Anetten kuva.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #324 : 20.04.2010 19:57:32 »

Tarkoitin lähinnä noita katumainoksia, mitä Negsu oli nähnyt. Tosin Negsu on voinut hilluu vain jossain sellaisissa paikoissa, missä jostain syystä vain Anette-mainoksia.

//Ja Subwayn etusivulla on kans Anetten kuva.
Joo, en mä koko Turkuu sentään käyny läpi. ;D Aneten mainoskuvan pääsyä katumainoksiin on ihmetelty muuallaki (mm.facebookin huippissivuilla).