Idolslandia löytänyt uuden kodin
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Renne nimitti sitä väärin "piipitykseksi". Minusta se ei ollut piipittämistä vaan liian hiljaa laulamista. Ei jatkoon tietenkään.