Kirjoittaja Aihe: Minkä leffan katsoitte viimeksi?  (Luettu 576423 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #1550 : 16.11.2011 10:21:02 »
Kävin katsomassa Kate Reddy - Täydellä teholla... oli aika tylsä leffa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1551 : 16.11.2011 11:23:02 »
One day (suom. Sinä päivänä). Aivan surkee! Hyvä et jaksoin ees istuu siel sen pari tuntii. Niin tökeröjä juonikäänteitä ja tuhat ja yks kliseetä.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #1552 : 16.11.2011 12:17:14 »
One day (suom. Sinä päivänä). Aivan surkee! Hyvä et jaksoin ees istuu siel sen pari tuntii. Niin tökeröjä juonikäänteitä ja tuhat ja yks kliseetä.

Thank kaad ei menty kattoon sitä! Toi Kate Reddy sentään oli ihan siedettävä, vaikka tylsä. Ja kesto puoltoistatuntia,  mikä maksimi leffoille, jotka on tollaisia.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #1553 : 16.11.2011 12:28:22 »
Mä oon kuullu vaan tosta Sinä päivänä leffasta kehuja tai no enemmänki kirjasta, mut leffaa on pidetty myös ihan hyvänä. Sellasena ällöromantikkona varmaan uppoo muhun. Tai voisin niin kuvitella.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1554 : 16.11.2011 12:49:33 »
Pitäis kyl lukee kirja, vois saada enemmän irti! Mä en vaa tykänny yhtään tosta leffasta, vaikka romantiikanystävä olenkin.

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #1555 : 16.11.2011 16:47:01 »
Mä kävin maanantaina kattomassa sen ja mä taas tykkäsin paljon! ;D Oli parempi ku ne kolme muuta mitä oon täs lähiaikoina käynyt kattoos leffateatterissa. Musta sillä Anne Hathawayn roolihahmolla oli just loistavaa läppää.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

sinisimpukka

• Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
« Vastaus #1556 : 19.11.2011 12:45:48 »
Kävin kattomas kans Paranormal Activity kolomosen.
Siin mieles se oli huonompi ku aiemmat, koska niis aiemmissa se juoni on edenny pelottavammaks, mut tos säikky vähä koko ajan, ihan alusta lähtien. Meinasin saada jonku sydän halvauksen aina välillä :--D Loppu oli vähä pettymys..

NII ja olisin varmaa nauttinu leffasta "vähän" enemmän jos sielt salista olis puuttunu semmonen suurehko teiniporukka -.- Ne kommentoi leffaa niin kovaan ääneen että koko sali kuuli ne, sit ne räkätti koko ajan siel.. Pari muutaki mein edessä huokaili et "Olkaa kettu nyt jo hiljaa"..
Sit dude leffan loppupuolella karjas aika kovaa niille vähä julkasukelvotonta materiaalia, ni joha hiljeni 8D Iteki olin jo aikasemmin miettiny et pitäskö vaa huutaa et turvat kii nyt!

Oli niiiiiin ärsyttäviä -.- Ja mä ku mietin leffan alussa et hittolainen jos mua jää häiritsee kaks vieressä istunutta tyttöä ku ne jotain siitä juonesta jutteli.. Mut ne kuiski ja lopetti sen melkee heti. Mut se häirikköporukka -.-'

Miksei leffateattereiden henkilökunta voi tulla tommosissa tilanteissa sanomaan niille että hiljaa! Tuleehan ne valittamaan jos pitää jalkoja penkilläkin ni miksei tommosesta, tosta kuitenki KAIKKI häiriintyy! HUOH UGH!

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #1557 : 19.11.2011 13:01:16 »
Ei mulle oo ikinä tultu valittamaan siitä, et oon pitäny jalkoja penkillä. :'''''D Tosin teen sitä vaan siinä tapauksessa, et siinä mun edessä ei istu kauheesti porukkaa....ja otan kengät pois. Ku aika usein istun ihan vikalla rivillä ja jos siihen mun edellä olevaan riviin ei tuu, ni sit oikeen levittäydyn. Mut se on kyl kumma miten jotku saa vaan rauhassa mesoo. Ite oon alkanu nykyään sanoa, koska eihän siitä mitään tuu. Sanon jotain tyyliin "en maksanu tästä kuullakseni teiän juttelua" ja parit kirosanat päälle. :'''D Yllättävää kyllä se tehoo yleensä. Paitsi kerran oli jotain ES-jonnei, jotka usko sit vast, ku joku aikuinen mies huomautti. Nyt ei oo pitkään aikaan ollu mitään häiriköitä tai sit en vaa oo eksyny sellasiin leffoihin tai näytöksiin.

Mä olin tosiaan eilen kattomassa uuden Twilightin ihan hirvees ryysikses. Mun näytöksessä ei kyl onneks ollu mitään suuria pissaliisaryhmittymiä, jotka ois kommannu tai kikattanu koko ajan. Onneks.... itse leffa oli ihan hyvä, semmonen 3 tähden arvonen taas niinku Eclipseki. Eiköhän se vika osaki tuu olemaani ihan ok. En ite tosta vikasta kirjasta niin välittänykää, ni jotenki kivempi kattoa leffana.

Telkusta kattelin WALL-E:n, loppu äsken nelosella. Olipas söpö! Ja tässä oli semmosta syvällisempää ajatusta.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2011 13:06:20 kirjoittanut Negativ »

sinisimpukka

• Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
« Vastaus #1558 : 19.11.2011 13:20:04 »
No mäki mietin et jos mä olisin alkanu karjumaan ni et ne olis varmaa vaa kahta kauheemmin möykänny.. :'D Et jonku kunnon aikuisen olis pitäny mennä niille kyl sanomaan!
Ne ei edes olleet meidän lähellä, vaan ihan toisella puolella salia ja alempana, ni ei siinä voinu edes "sanoa" vaan piti oikeesti huutaa, huhu

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #1559 : 19.11.2011 13:27:09 »
No seki on tietty hankalaa jos ne häiriköt ei oo siin lähel. : DD Vähän kovempi kynnys sit ruveta sanomaan mitään. Mut tollane on kyl niin inhottavaa. Pitäis olla oikeesti joku vahtimestari siel. :'D

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1560 : 19.11.2011 13:40:52 »
Mäkii katoi Wall-E:n! On se vaan niin hyvä leffa.

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1561 : 19.11.2011 15:58:45 »
Mä katsoin loppupuolen Wall-E:sta!
On se vaan joka kerta yhtä ihana <3
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1562 : 20.11.2011 01:10:47 »
Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme. En oo varma onko tää mun leffakirjassa (kirja on Helsingissä) mutta muistelin että on ni siks katoin. Ja olihan se tosi hyvä! Tosi harvoin tulee katottuu mitää kiinalaisii leffoi, mut näyttää siltä et täytyis alkaa kattelee enemmänki! >D

Irina

• Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1563 : 20.11.2011 03:38:00 »
Eilen katottiin Thor siskon ja veljen kans. Oli hyvä!
Ja tiistaina käytii kattoo Immortals, alku oli tosi tylsä mutta sitte ku se pääs kunnolla vauhtii nii oli hyvä. :)

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1564 : 26.11.2011 16:26:25 »
Scary movien. Mitä paskaaaaaaa! Nauroin ehkä yhes kohtaa koko leffan aikana -.- Ei kyl yhtää mun huumorii.

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #1565 : 26.11.2011 20:49:33 »
Karvakamut ja Monsterit Oy:n *****/*****
"Taylor, you'll be fine...""

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1566 : 01.12.2011 09:29:33 »
Katoin Donnie Darkon. Kuin outo leffa :'DDDD Mut Jake Gyllenhaal <3

kreacherr

• Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1567 : 01.12.2011 21:38:59 »
Se Tinttileffa joka pyörii nyt leffateattereis. Tosi hyvin tehty, tykkäsin!

Wild nothing.

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1568 : 01.12.2011 21:41:47 »
Confessions of a shopaholic. Olipas huono : D No joo toisaalta ehkä odotin vähä enemmän kirjan kaltasta mut vaikka oliki kaikkea muuta ku kirjan kaltanen ni arvasin silti kaikki juonenkäänteet etukäteen... Ärsyttävät henkilöhahmotki...

kreacherr

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1569 : 03.12.2011 20:00:45 »
Paranormal Activity 1&2, pimees huonees.. :D

Wild nothing.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #1570 : 05.12.2011 01:45:01 »
Hetken mielijohteesta tuli katottua kaks kotimaista nuorisoleffaa, jotka on kummatki olleet aikoinaan kehuttuja ja suosittuja. No....en tykännyt oikeen kummastakaan. Sairaan kaunis maailma oli ehkä hitusen kiinnostavampi, vaikka se oli paljon halvemman oloinen. Ja joka toinen sana oli v'ttu. Ois pitäny oikeen laskee kuin monesti se tuli. : D

Sairaan kaunis maailma 2/5
Pitkä kuuma kesä 2/5

Eilen katoin uuden Smurffi-leffan, vaikka noi tietokoneanimoidut smurffit ei oikeen houkuttanu aluks. Tuntu siltä, et lapsuuden aikanen sarja on menny pilalle. Katoin kuitenki Neil Patrick Harrisonin ja Jayma Maysin takia. Oli se ihan ok kertaviihdettä. :P 3/5

Crazy, Stupid, Love. 3,5/5. Pirtsakka romanttinen draamakomedia. Ei niin komediallinen mitä aluks luulin. Täs oli omasta mielestäni suht yllättävä käänne, tai en etukäteen osannu yhtään ajatella.

Friends With Benefits 3/5. Mielestäni samassa aihepiirissä pyörivä No Strings Attached oli parempi. Tässä jotenki tuntu vähän liialliselta venyttelyltä tai siis tää aihe oli kaluttu aika nopsaan ja sitten tuli sellasta toistoa ja vähän turhaa sivujuonta. Kunisin ja Timberlaken kemioista kuitenkin pojoja, koska ne dialogit oli nopeatempoisia ja ihan hauskoja. Siitä yks puolikas lisää, muuten ois tullu vaan 2,5/5. :>
« Viimeksi muokattu: 05.12.2011 18:07:02 kirjoittanut Negativ »

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1571 : 05.12.2011 17:18:02 »
Katottii koulussa elokuvahissan tunnilla Berliinin taivaan alla. Olipahan omituinen elokuva. En oo ikinä nähny mitää vastaavaa, mut en ehkä välttämät haluiskaa. Ei nimittäi iskeny muhun kyl yyyyyyhtään. 1,5/5

Ja sitte kamun kaa kateltii tossa perjantaina Definitely, maybe. Mä en oo pitkään aikaan nähny edes keskivertaista romanttista komediaa, kaikki tuntuu olevan ihan hillittömän huonoja. Mut annan tälle 3,5/5, koska tässä oli jopa yks juttu mitä en ihan suoranaisesti arvannu tapahtuvan. Ja tykkäsin tän ideasta. Eli oli kyl keskivertoa parempi romkom.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #1572 : 05.12.2011 18:08:47 »
Oon kattonu Berliinin taivaan alla joskus. : D Se on ainakin toisessa leffakirjassani. En oikeen päässy siihen leffaan sisälle. Toisaalta, mun keskittyminen sen kanssa tais herpaantua jossain vaiheessa. : DD

Definitely, Maybe - leffasta tykkäsin kans. (:
« Viimeksi muokattu: 05.12.2011 19:09:09 kirjoittanut Negativ »

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1573 : 05.12.2011 19:07:39 »
Definitely, Maybe on varmaan mun kaikkien aikojen suosikki romkom jos Garden Statee ei lasketa : D... En yleensä hirveesti tykkää genrestä mut se on sellanen vähä erilainen leffa.

Ite oon viimeaikoina katellu:

Moneyball 4-/5
Kävin tän leffassa kattomassa puolivahingossa kun serkun kanssa myöhästyttiin In Timestä. Kannatti myöhästyä koska tää oli yllättävän hyvä leffa. Aika perusdraaman kaarta mentiin. Yleensä en diggaa urheiluleffoista, mut tässä ei selvästikään ollu urheilu pääosassa vaan ihmiset ja draama. Vähän samallalailla kun Social Networkissa ei ollu kyse Facebookista. Muutenkin näillä leffoilla paljon yhteistä.

The Station Agent 4/5
Harvoin tulee katottua leffaa missä tapahtuu yhtä vähän. Ei kuitenkaan estänyt leffaa olemasta todella hyvä. Tää oli tosi lämminhenkinen "keskeltä elämää"-kuvaus. Kertoo yhteiskunnasta syrjäytyneestä kääpiöstä Finistä, jonka ainut kaveri kuolee ja testamenttaa sille juna-aseman johon Fin sitten muuttaa asumaan. Tosi erilainen leffa, tuli hyvällä tapaa Garden State mieleen. Just tällasia elokuvia pitäs tehdä enemmän. Uskon et arvosana paranee uusintakatseluilla.

Paul 3½/5
Olin kuullu tästä Frost/Pegg leffasta jonkunverran negatiivista palautetta etukäteen ja odotin huonoa komediaa, mut tää olikin yllättävän mukiinmenevä. Toki huumori oli aika suurelta osin suunnattu scifinörteille, että edustin just varmaan sellasta katsojakuntaa mikä mielessä tää leffa oli tehty. Ihan Shaun of the Deadin ja Hot Fuzzin tasonen leffa ei ollu, mutta ihan semmonen perushauskahko komedia kuitenkin.

In 30 Minutes or Less 3+/5
Tääkin oli keskivertoo parempi komedia, lähinnä näyttelijöidensä ansiosta. Aziz Ansari ja Dan McBride on lähes aina hauskoja, Jesse Eisenberg on hyvä ja myös Nick Swardson veti idioottiroolin ihan hyvin. Mitää elokuvataidehistoriallisesti merkittävää tämä ei ollut, mutta semmonen että puoltoistatuntinen meni todella sutjakkaasti tämän parissa.

Blitz 2/5
Varmaan ensimmäinen katsomani rikos/toimintaleffa, missä Jason Stathamkaan ei onnistunut pelastamaan leffaa huonouden suosta. Näyttelijät oli kohdallaan, mutta Statham ja Aidan Gillen meni kyllä ihan hukkaan tässä. Dialogi oli kökköä, tekohauskuudet vaivaannutti. Juoni oli pliisu ja leffan lyhyestä kestosta huolimatta siihen oli silti ängetty yks täysin turha sivujuoni.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2011 19:25:32 kirjoittanut Rico »

kreacherr

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1574 : 06.12.2011 17:42:35 »
Melindan salaisuus. Kristen Stewart oli hüva.

Wild nothing.