LOL, katoin sen "Twin Peaks" jakson.
Jaksossa viitattiin ainakin Windom Earleen, siihen tosi hitaaseen papparaiseen, joka näytti peukkua Cooperille, niissä näyissä olleeseen jättiläiseen...ööö sit siin ihan lopus oli silmälappu sillä Jackillä (Nadinella oli silmälappu) ja Sherrilyn Fenn vihjaili tanssimisesta (Audreyhän tykkäs tanssahdella ympäriinsä). Jotain muitakin nimiviittauksia kyl tais olla. Hajosin ku siin lopus siel kahvilassa kaikki tyyliin tanssi. :'D Niin ja piirakoita syötiin ahkerasti.

Ois viel joku niistä sanonu, et "damn good coffee and hot." :p Ja lopussa soi Julee Cruisea, vaikka itse biisi ei kyl mun mielestä oo Twin Peaksissä soinu, muuta Julee Cruisea on kyllä. Inkkaripoliisikin oli. : D Varmaan unohtu jotain ku en pistäny ylös. Yritin bongailla semmosia vaikeempii viittauksia, mut en toisaalta tiiä, et oliks täs nyt niin vaikeita. Tietty multa saatto mennä jotain ohikin, on sit nyt jo kai kaks vuotta ku viimeks oon sarjan kattonu. Voiski kattoo kohta taas uusiks. 8D
Hajosin kans sille, et ne kyläläiset kerääntyy torstaisin kattoo Everwoodia. :'''''''''''''''''D Oli jotenki järkkyy nähdä Bobbyn näyttelijä harmaahiuksisena.