Kirjoittaja Aihe: Psych - Vihjeet hukassa  (Luettu 3377 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
Psych - Vihjeet hukassa
« : 09.05.2011 04:13:52 »
Mitenkäs tälle ei tainnu ollu omaa ketjua vaikka pyöriny jo pitkään Suomessakin. En voi olla ainut joka kattoo tätä hulvattoman hauskaa sarjaa. Vaikuttaa just semmoselta sarjalta mitä ainakin Ilppe seurais.

Psych on komediapainotteinen rikossarja. Päähenkilö Shawn Spencer (James Roday) on ylitarkkaavainen ja yliaktiivinen nuorimies, joka pystyy pienimmistäkin yksityiskohdista päättelemään, mitä on tapahtunut. Hänen lähes maagisen huomiontekokykynsä ansiosta hänellä on aina käsitys siitä missä mennään ja hän saakin idean ruveta konsultoimaan Santa Barbaran poliisilaitokselle meediona. Yhdessä vastahakoisen partnerinsa Burton Gusterin (Dulé Hill) kanssa Spencer ratkoo rikoksia ja murtaa skeptikkojen ennakkoluuloja, huijaamalla omaavansa selvänäkijän lahjan.
« Viimeksi muokattu: 09.05.2011 04:19:34 kirjoittanut Rico »

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Psych - Vihjeet hukassa
« Vastaus #1 : 09.05.2011 10:14:09 »
Mä oon itseasiassa nähnyt ainakin yhden jakson tästä (ehkä jopa pari)!!! Ja pidin siitä, kuten ounastelitkin. ;D Tuleeko tätä muuten tällä hetkellä telkkarista täällä?
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : 09.05.2011 14:20:41 »
Taitaa olla että ei tuu tällähetkellä ollenkaa jaksoja. Ainakin maikkarin sivut sarjalle on niin suppeat eikä siellä kerrota mitään lähetysaikaa. Tää tais tulla aika myöhään iltasin keskellä viikkoa. Ite oon kattellu koneelta nyt kolmoskautta, eli oon varmaan jäljessä maikkariakin, tää on kuitenkin aika vanha sarja kun jenkeissä alkaa syksyllä kutoskausi.

Mä niin tiesin et tää ois Ilppexin mieleen 8).

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #3 : 09.05.2011 18:19:49 »
Joo, se tais tulla niin myöhään, että sen takii en seurannut mitenkään aktiivisesti.  :/

Mä niin tiesin et tää ois Ilppexin mieleen 8).

Haha xD. Oot pro!

Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #4 : 08.09.2011 00:44:29 »
LOL, katoin sen "Twin Peaks" jakson.

Jaksossa viitattiin ainakin Windom Earleen, siihen tosi hitaaseen papparaiseen, joka näytti peukkua Cooperille, niissä näyissä olleeseen jättiläiseen...ööö sit siin ihan lopus oli silmälappu sillä Jackillä (Nadinella oli silmälappu) ja Sherrilyn Fenn vihjaili tanssimisesta (Audreyhän tykkäs tanssahdella ympäriinsä).  Jotain muitakin nimiviittauksia kyl tais olla. Hajosin ku siin lopus siel kahvilassa kaikki tyyliin tanssi. :'D Niin ja piirakoita syötiin ahkerasti. ;D Ois viel joku niistä sanonu, et "damn good coffee and hot." :p Ja lopussa soi Julee Cruisea, vaikka itse biisi ei kyl mun mielestä oo Twin Peaksissä soinu, muuta Julee Cruisea on kyllä. Inkkaripoliisikin oli. : D Varmaan unohtu jotain ku en pistäny ylös. Yritin bongailla semmosia vaikeempii viittauksia, mut en toisaalta tiiä, et oliks täs nyt niin vaikeita. Tietty multa saatto mennä jotain ohikin, on sit nyt jo kai kaks vuotta ku viimeks oon sarjan kattonu. Voiski kattoo kohta taas uusiks. 8D

Hajosin kans sille, et ne kyläläiset kerääntyy torstaisin kattoo Everwoodia. :'''''''''''''''''D Oli jotenki järkkyy nähdä Bobbyn näyttelijä harmaahiuksisena.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2011 00:58:49 kirjoittanut Negativ »

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #5 : 08.09.2011 06:12:37 »
Ois viel joku niistä sanonu, et "damn good coffee and hot." :p
Detective Lassater sanoi lopussa "That's a damn fine cup of cider" (kahvikupista) tai jotain sensuuntasta, jonka jälkeen porukka rupes jorauttaan ihan vailla järkee siellä piirakkapuodissa. Ilmeisesti ihan sanasta sanaan tota samaa lainia ei haluttu sitten käyttää, ja log Ladyhän siinä jaksossa oli myös :P..

Ray Wisen esittämä pastorihan on tosiaan sarjassa aiemminkin esillä ollut hahmo, joten varmaan sentakia ei hänestä tehty tappajaa tälläkertaa %P. En kyllä tiedä paljonko tommonen yksittäinen jakso Psychiä tarjoaa katsomatta itse sarjaa, mutta musta siihen oli saatu mukavasti viittauksia, ja muutenkin oli aika hyvin tehty siihen nähden, että se oli ihan randomjakso keskellä kautta.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #6 : 08.09.2011 10:01:39 »
Miten mult meni tommone siiderijuttu ihan ohi.... : D

Olihan muuten sillä Jackilla punanen pukukin päällä. 8D Niinku sillä takaperin puhuvalla kääpiöllä. Ja hei, sormus!! Mut en oo ihan varma, et oliko siinä sormuksessa Mustan loosin tunnus, ku en nyt muista niin tarkkaan, mut voi olla, et se oli joku väännös siitä. 8>

Mut siis emt oliks ton perusteel sellane, et jaksaisin kattoo. Kyl mä jo etukäteen silleen tiesin suurinpiirtein millane sarja on kyseessä ja oon tainnu maikkarilta kattoa joskus kans yhen jakson.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2011 12:13:16 kirjoittanut Negativ »

~It feels good. Is that reason enough for you.~