Tiina: Ihan ok, ei huono lainkaan, mutta ei henk.koht. säväyttänyt kauheasti. En kyllä tuntenu biisiäkään tosin. Mulle on kuitenkin jäänyt Tiinasta ihan positiivinen kuva, vaikuttaa sopivasti jalat maassa- ihmiseltä. Ja on tosi söpö.
Mirella: Tääkin ihan ok, mutta puuttui säväytys tänkin kohdalla. Jotenkin vaikuttaa ihmisenä liian kiltiltä, en tiedä miksi, mutta jotenkin oon sellasen kuvan saanut. Tiputtaisin pois.
Arttu: Tästä mulla ei ollut oikein mitään kuvaa etukäteen, kun en ole katsomostakaan kauheesti mitään kattonut, koska on niin surkee kone (äänet pätkii niin paljo katsomoa käyttäessä jostain syystä). Ei tääkään nyt surkee ollut, mutta ei nyt mikään järisyttäväkään. Biisi on aika kulunut (Lue: miekin oon kuullut sen etukäteen

). Tuntuu, että näitä tän tapasia laulajia on jo aika paljon.
Ina: Olen tykännyt persoonasta alusta asti, mielenkiintosen räväkkä tyyli ja sopivasti sellanen drama queenin olonen tähän kisaan, muttei niin paljon, että se ärsyttäisi. Tämän päivänen laulu ei kuitenkaan vakuuttanut. Tuntui, ettei laulanut edes mikkiin koko ajan. Laulutaidon puolesta oisin tiputtanut jo teatterissa, mutta persoonan takia haluaisin nähdä lisää. Tosin tää uus tukkatyyli ei oikeen vakuuttanut, näyttää ihan peruukilta mun mielestä
Petri: En ole vieläkään päässyt oikeen jyvälle että mikä tää on miehiään. Ja miksi sillä oli sellanen kotipaita tuolla päällä? Tavallaan Petrin tyyli kyllä miellyttää sikäli. Hitto, ehin jo unohtaa tässä välissä minkä biisin se veti... Tosin johtuu siitä, etten tuntenu näistä biiseistä puoliakaan. Mutta mulle jäi kyllä kuva, että tää on hyvä laulamaan, jatkoon mie pistäisin.
Johanna: Kaunis ääni ja ihan kivan oloinen persoona, huomasin tän tyypin teatterin vikana päivänä kyllä vasta. Mutta tuntuu että näitäkin on 12 tusinassa. Ihan hyvä veto, mutta ei mua säväyttänyt.
Niina: Muuttunut ihan järjettömästi ja hyvään suuntaan. Olen tykännyt koko ajan ja tänään oli todella hyvä, vaikken tän tyyppisestä musiikista kauheesti tykkääkään. Ehdottomasti finaaliin!
Alek: Mie olen pitänyt Alekista ennen, mutta mitä ihmettä tänään kävi? Tuntui että oli tosi huono. Tuntui, että yritti ihan liikaa ja se kaatui sitten siihen. Olisi keskittynyt enemmän lauluun eikä niin paljon ns. koreografiaan. Harmi, jos nyt tän takia tippuu kun on niin komia poika muuten

Vaikuttaa persoonana jotenkin melko sopivalta tähän formaattiin.
Diandra: Hyvä kuten ollut koko ajan tähän asti. Näen hänessä tän kisan voittajan. En ite tykkää sen tyyppisestä musiikista mitä Diandra esittää, mutta osaa asiansa täydellisesti.
Artur: Tästä tykkäsin tänään. Hieno ääni ja esitys ja pistäisin jatkoon kyllä. Vähän häiritsee vaan habitus, kun näyttää jotenkin liian huolitellulta rokkariksi, jota vissiin kuitenkin haluaa olla. Tuntuu olevan ulkoisesti jo liiankin valmis paketti.
Emel: Hmm. Tääkin on mun mielestä näitä joita on musiikkimarkkinoilla jo kauheesti. Eipä siinä, hyvä laulaja ja ulkonäöllä varmaan monen miehen päiväuni, mutta itse en näe häntä kovin kiinnostavana. Mutta se on kai vaan musiikkimieltymyksistä kiinni. Persoonana ei kuitenkaan ärsytä mua, että ei haittaa vaikka ois jatkossakin.
Susanna: Tää on ihan paras. Teatterin vikana päivänä huomasin tämän ja odotin tän päivästä vetoa sen pohjalta. Hirveen kulunut biisi, mutta silti näistä tän päivän biiseistä sen Coldplayn ohella ainut, jota itse vapaaehtoisesti kuuntelisin (siis alkuperäisversiona). Mutta oli tehnyt biisistä todella hienon sovituksen. Ainut esitys tänään, joka ihan oikeesti vaikutti minuun. Ja tää on näistä naisista ainut, jonka tyyli ja olemus kiinnostaa minua. Ehdottomasti jatkoon ja toivon siellä pitkään pysyvän. Parasta.
Heikki: Oli leikannu viikset, plussaa siitä. Hyvän biisin oli valinnut, plussaa siitäkin. Mutta lauloi sen vähän tylsästi. Ei kauheesti vakuuttanut, joskaan ei ollut huono kuitenkaan. Sellanen perus "ihan ok" kuten suurin osa tänään olikin. Tää vois olla jatkossa silti.
Sini: Olen tykännyt Sinistä persoonana alusta asti, vaikuttaa jotenkin aidolta ja avoimelta tms. Ja olen tykännyt kyllä hänen laulustakin, joskaan ei hänkään taida olla musiikkimaullisesti yhtään yhteneväinen kanssani

Mutta oli ihan hyvä, pistäisin jatkoon varmaan. Mutta miksi sen piti vaihtaa tukkamallia, se edellinen oli parempi? Miksi lähes kaikki naiset näissä yrittää näyttää samoilta geneerisiltä kiharakaunottarilta?
Torsten: Torsten on ollut mun suosikkeja alusta asti ja veti tänäänkin hyvin, kuten aina. Mutta silti mun suosikki sen vedoista oli se koelaulu. On kuitenkin selkeesti pojista tässä kisassa persoonana mielenkiintoisin ja huutokuorosta päätellen sillä taitaa faneja ollakin. Ihana! Veikkaan että tulee tässä kisassa kakkoseksi (Diandra voittaa).
Kauhean vaikea arvostella näitä, kun kaikki on niin subjektiivista. Tässä vaiheessa kaikki ovat hyviä laulajia, mutta persoonat ja biisivalinnat tekee sitten kai aika pitkälti sen, mistä pitää ja mistä ei. Yleisesti ottaen kaikki näyttää näissä kisoissa laulavan biisejä, joista mie en välitä (en kuuntele nykypoppia enkä r'n'b:tä) joten se vaikuttaa varmaan omalla kohdallani aika paljon siihen, mikä esitys säväyttää ja mikä ei. Omiksi suosikeiksi nousee yleensä ne, ketkä vaikuttavat persoonaltaan maanläheisiltä ja normaaleilta ja jotka laulavat mielenkiintoisia biisejä kuten rokkia (ja laulavat sitä hyvin sitten tietysti). Tässä vaiheessa mun suosikit on Susanna ja Torsten. Alekista oon pitänyt kans, mut kai se johtuu enimmäkseen sen söpöstä naamataulusta

Näin tälleen erittäin nopeana arviona. Poikaystävä painostaa kattomaan leffaa tuossa ni tuli kiirus