Kirjoittaja Aihe: TOP 15 Show  (Luettu 36874 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: TOP 15 Show
« Vastaus #50 : 19.02.2012 21:33:25 »
On vähän vaikea ennustaa putoavia, koska tuomarit päättävät ne.
Saa siis nähdä, pitävätkö he kiinni 5-5-jaosta.

Yleisön suosikit on ehkä helpompi veikata.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #51 : 19.02.2012 21:38:36 »
Miksi minusta tuntui, että Sini oli jotenkin hermostunut koko ajan. Ihan kuin olisi aloittanut väärin, ja sitten jäi jotenkin jumiin. Mutta lauloi mielestäni silti hyvin, ja jotenkin tykkään hänestä, joten toivon että pääsisi jatkoon.

Parasta antia Susanna ja Diandra. Jotenkin ihan omassa kastissaan nuo kaksi. Arthur myös esiintyi hyvin, ja tykkään sen tyylistä. Heikillä oli typerät vaatteet, mutta lauloi myös hyvin. Tiina myös tosi hyvä. Siinä ehkä illan parhaimmisto.

Torsten ei mielestäni ollut parhaimmillaan, tai sitten vain odotin häneltä liikoja. Kuitenkin haluaisin myös hänet jatkoon.

Nuo seitsemän haluaisin jatkoon. Sitten lopuista ehkä Niina ansaitsisi jatkopaikan, oli todella rento ja yllätti minut ainakin. Lauloi mainiosti. Sitten Johanna oli hyvä, vaikka en oikein pitänyt biisistä.

Lopuista pitää sitten jo vähän arpoa. Koska mielestäni ihan huonoja ei ollut. Mutta Alek oli ehkä selvimmin surkea, lauloi niin väärältä korkeudelta ja esityskin vähän korni. Pudottaisin hänet. Petri oli vain ihan ok. Ja se paita oli ihan karsea. Arttu lauloi noista miehistä parhaiten, mutta esitys ei häikäissyt.

Miehistä siis en välttämättä kaipaisi jatkoon kuin Heikin, Torstenin ja Arthurin. Mirella taas jännitti mielestäni liikaa, enkä oikein tykännyt biisistä. Emel oli tosi kaunis, mutta ei ihan parhaalla tasolla onnistunut hänkään. Ja kenet oikein nyt unohdan :D Ehkä kuitenkin Mirella tai Emel jatkoon.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #52 : 19.02.2012 21:38:42 »
Voisiko tämä olla TOP-10:

Diandra Flores: Christina Aguilera - Hurt
Artur Rassman: Aerosmith - Amazing
Johanna Takalo: Hair - Lady Gaga
Petri Piippo: Kings of Leon - Use Somebody
Tiina Puska: Carrie Underwood - Undo it
Niina Kähönen: Aretha Franklin - You Make Me Feel Like a Natural Woman
Torsten Borg: Snow Patrol - Chasing Cars
Sini Tuominen: Beyonce – Halo
Susanna Erkinehimo: House of the rising sun
Ina Forsman: Jessie J - Price Tag

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #53 : 19.02.2012 21:40:53 »
Eikun joo ! Unohdin Inan. Mielestäni Ina ehdottomasti jatkoon, joten pudottaisin:

Alek, Petri, Arttu, Mirella ja Emel.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #54 : 19.02.2012 21:41:06 »
Okei kasataanpas tämmöstä yhteenvetoa nyt tässä...

Tiina: Vahva esitys ja hieno aloitus illalle! Ei huikaiseva, mutta tosi hyvä silti.
Mirella: En oikein tykännyt. Vahvoissa kohdissa kuulosti ihan hyvältä, mutta herkemmissä ääni ei soinu.
Arttu: Hyvä veto Artulta ja ääni kuulosti kivalta, mutta lausuminen häiritsi. Ja biisi on kulahtanut.
Ina: Ihan HUIKEA parannus teatterin viimeiseen esitykseen nähden! Nautin kyllä ja näki että Inakin nautti. (:
Petri: Ei tainnu mennä ihan nappiin Petrillä? =( Harmitti, koska tykkään Petrin äänestä niin valtavasti!
Johanna: Paras Johannan vedoista ehdottomasti, mutta ei lähelläkään sitä tyyliä joka vetoais muhun.
Niina: Hyvä Niina! Tosi vapautunut veto ja tykkäsin, vaikka oletin etten tykkäis. Silti ehkä vähän liian iso biisi.
Alek: Auts, ei parasta Alekkia. Se meni vähän sinnepäin mut ei oikeen napannu. Huono biisivalinta. :s
Diandra: Ei kai tähän voi muuta sanoa kuin että upeaa.
Artur: Vahvaa esiintymistä, mutta Arturin ääni ei iske muhun. Vaikka hyvin sinänsä vetikin.
Emel: Perusnätisti vedetty, mutta ei säväyttänyt yhtään.
Susanna: AAA ihana ihana ääni! Tykkäsin Susannasta tosi paljon, lauloi niiiin hyvin.
Heikki: Okei, kyllä se Heikki muhun iski vaikka viikset olikin poissa, on se vaa IHANA! Vähän hissuttelu biisi ehkä, mut se olemus ja tyyli ja kaikki on niin muhun vetoavaa et lumouduin täysin. Ei ehkä paras veto muihin nähden, mutta kun ah ihana Heikki. Pakko äänestää. Ja TAAS ihanat kengät. Kylläpä musta on tullu teini-ihkuttaja. :'D
Sini: Hienosti laulettu ja riittäis rahkeita vaikka mihin, mutta näytti olevan ihan hukassa esiintymisen kanssa.
Torsten: Perusvahvaa Torstenia ja hieno heittäytyminen, mutta olis voinu laulaa ehkä vähän korkeammalta niin ois soinu paremmin.

Haluan nähdä jatkossa: Tiina, Ina, Diandra, Susanna, Heikki, Torsten
Olisin valmis pudottamaan: Mirella, Alek, Emel

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #55 : 19.02.2012 21:42:27 »
Voisiko tämä olla TOP-10:

Diandra Flores: Christina Aguilera - Hurt
Artur Rassman: Aerosmith - Amazing
Johanna Takalo: Hair - Lady Gaga
Petri Piippo: Kings of Leon - Use Somebody
Tiina Puska: Carrie Underwood - Undo it
Niina Kähönen: Aretha Franklin - You Make Me Feel Like a Natural Woman
Torsten Borg: Snow Patrol - Chasing Cars
Sini Tuominen: Beyonce – Halo
Susanna Erkinehimo: House of the rising sun
Ina Forsman: Jessie J - Price Tag

Eli toisin sanoen putoajat olisivat

Heikki Tuomi
Mirella Korhonen
Arttu Kettunen
Alek Hautanen
Emel Naif

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #56 : 19.02.2012 21:47:26 »
Mä veikkaan että joko Heikki tai Petri lähtee ja toinen heistä jatkaa. Muut putoajat olis Mirella, Alek, Emel ja Arttu. Artulla katsojaäänet olisi ainoa mahdollisuus pelastua, koska tuomarit ei oikein diggaa.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #57 : 19.02.2012 21:53:26 »
Entäs jos Alek ja muut vähän huonommin onnistuneet äänestetään viiden parhaan joukkoon ? :D

Angel

• Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #58 : 19.02.2012 21:54:59 »
heikki oli niin paljo parempi ilman viiksiä 8) ja johanna ihana, meikän huudeilta kotosin :p
oikeestaa kaikki oli ihan hyviä, mutta alekilla, artulla ja mirellalla ainaki meni vähä penki alle.
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #59 : 19.02.2012 21:55:09 »
Entäs jos Alek ja muut vähän huonommin onnistuneet äänestetään viiden parhaan joukkoon ? :D

Sehän tietysti muuttaa kuvioita paljon. Mutta en jaksa uskoa, että kukaan äänestää Alekia niin paljon. Mielestäni hän oli kuitenkin selkeesti huonoin. Ainoastaan siinä tapauksessa hän voi päästä, että hänellä on älyttömästi faneja.

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #60 : 19.02.2012 22:01:44 »
Ai niin, yleisesti vielä todettava että musta on TODELLA hyvä taso tänä vuonna! :D
Kun vaan nyt putoais oikeat pois niin jäljelle jää ihan upea poppoo.

McKenzie

• kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
« Vastaus #61 : 19.02.2012 22:05:17 »
Tiina: Yllätin itseni tykkäämällä. Hieno aloitus illalle. :)
Mirella: Esitys jätti täysin kylmäksi. En kuuntelisi levyltä.
Arttu: Voi korvaparat! Artun englannin kielen lausuminen oli jotain niin tajutonta, etten pystynyt nauttimaan äänestä tai esityksestä millään tavalla.
Ina: Positiivinen yllätys. Inalla on jännä soundi; lähes tykkäsin. Inalla oli tosi onnittunut stailaus. :)
Petri: Ihan mukiinmenevä. En mitenkään erityisesti tykännyt tai ollut tykkäämättä. Harmaata massaa.
Johanna: Nätti ääni, mutta niin pliisu kuin vain olla voi. Ei uponnut.
Niina: Niinalla oli myös tosi onnistunut muodonmuutos: eka kertaa hän näytti nauttivan olostaan lavalla, ja nyt Niina näytti kauniilta. Levyä en olisi vielä tällä näytöllä valmis ostamaan, mutta yksi illan parhaista hän tänään oli.
Alek: Alekilta rimanalitus liian mataline äänialoineen. Toivoin häneltä enemmän.
Diandra: Diandra oli suvereeni. Aivan ihana.
Artur: Tykkään Arturin äänestä tosi paljon, mutta tänään hänessä oli jotain takakireyttä. Ehkä hieman yliyrittämistä. Vähän herkkyyttä esitykseen mukaan, ja olen myyty.
Emel: Emel lauloi nätisti, mutta jotenkin tuli ruotsinlaivamainen olo.
Susanna:  Susanna yllätti tosi positiivisesti vetämällä biisin omiin nimiinsä. Yksi illan parhaista.
Heikki: Ihanaa, kun Heikki on ajanut amisviikset pois. Uusi look pukee häntä tosi hyvin. Esitys ihan ok.
Sini: Ei minkäänlaista muistikuvaa Sinin esityksestä; minulle mitäänsanomaton siis.
Torsten:Ei mennyt niin läskiksi kuin etukäteen pelkäsin, mutten tästä myöskään mitään wau-elämystä tullut.

Summa summarum: ehdottomasti jatkoon: Diandra, Susanna, Tiina
mielellään jatkoon: Ina, Artur, Niina, Heikki Torsten
ei ainakaan jatkoon: Mirella, Arttu
lopuista tämän illan perusteella samantekevää, kuka jatkaa ja kuka tippuu
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #62 : 19.02.2012 22:09:59 »
Jatkoon ainakin Diandra, Tiina ja Ina (niiiiiiiiiin paljon parempi, kuin teatterin 3. veto!). Miehistä ehkä Torsten (vaikka tänään oli aika tasapaksu esitys), Heikki oli myös melko hyvä (ilman viiksiä, jes!).

Artun äänessä on kiva sävy, mutta laulaisi suomeksi! Häiritsi kuuntelemista se lausuminen..
Sini ei ollut parhaimmillaan, Petri ja Emel vähän yhdentekeviä, Artur meni vähän ohi multa, samoin Susanna, koska biisi oli oudompi.
Niina ei edelleenkään musta ole niin hyvä kuin hehkutetaan, lavaesiintyminen on parantunut toki hurjasti, mutta äänellisesti ei mitenkään kovin erottuva ja erikoinen. Ei olisi näin pitkällä ilman säälipisteiden keräilytarinaa..
Mirella pääsi alun vaikeuksista eteenpäin, mutta jättää mut täysin kylmäks.

Pudottaisin varmaankin Mirellan, Emelin, ja ja ja.. Aa, en osaa päättää enempää!
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #63 : 19.02.2012 22:15:47 »
Pudottaisin varmaankin Mirellan, Emelin, ja ja ja.. Aa, en osaa päättää enempää!

Oletko Alek-fani?
« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 15:42:00 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #64 : 19.02.2012 22:41:13 »
TOP 15 Show oli kyllä niin hieno, että alkoi tehdä mieli mennä katsomaan paikan päälle. Hieman samaa tunnelmaa jo kuin legendaarisella 2007-kaudella.

Huutonettiin pitää varmasti turvautua, kun en jaksa mihinkään kilpailuihin osallistua.

sepe

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #65 : 19.02.2012 22:48:01 »
Tiina: Ihan ok, ei huono lainkaan, mutta ei henk.koht. säväyttänyt kauheasti. En kyllä tuntenu biisiäkään tosin. Mulle on kuitenkin jäänyt Tiinasta ihan positiivinen kuva, vaikuttaa sopivasti jalat maassa- ihmiseltä. Ja on tosi söpö.

Mirella: Tääkin ihan ok, mutta puuttui säväytys tänkin kohdalla. Jotenkin vaikuttaa ihmisenä liian kiltiltä, en tiedä miksi, mutta jotenkin oon sellasen kuvan saanut. Tiputtaisin pois.

Arttu: Tästä mulla ei ollut oikein mitään kuvaa etukäteen, kun en ole katsomostakaan kauheesti mitään kattonut, koska on niin surkee kone (äänet pätkii niin paljo katsomoa käyttäessä jostain syystä). Ei tääkään nyt surkee ollut, mutta ei nyt mikään järisyttäväkään. Biisi on aika kulunut (Lue: miekin oon kuullut sen etukäteen :D). Tuntuu, että näitä tän tapasia laulajia on jo aika paljon.

Ina: Olen tykännyt persoonasta alusta asti, mielenkiintosen räväkkä tyyli ja sopivasti sellanen drama queenin olonen tähän kisaan, muttei niin paljon, että se ärsyttäisi. Tämän päivänen laulu ei kuitenkaan vakuuttanut. Tuntui, ettei laulanut edes mikkiin koko ajan. Laulutaidon puolesta oisin tiputtanut jo teatterissa, mutta persoonan takia haluaisin nähdä lisää. Tosin tää uus tukkatyyli ei oikeen vakuuttanut, näyttää ihan peruukilta mun mielestä :D

Petri: En ole vieläkään päässyt oikeen jyvälle että mikä tää on miehiään. Ja miksi sillä oli sellanen kotipaita tuolla päällä? Tavallaan Petrin tyyli kyllä miellyttää sikäli. Hitto, ehin jo unohtaa tässä välissä minkä biisin se veti... Tosin johtuu siitä, etten tuntenu näistä biiseistä puoliakaan. Mutta mulle jäi kyllä kuva, että tää on hyvä laulamaan, jatkoon mie pistäisin.

Johanna: Kaunis ääni ja ihan kivan oloinen persoona, huomasin tän tyypin teatterin vikana päivänä kyllä vasta. Mutta tuntuu että näitäkin on 12 tusinassa. Ihan hyvä veto, mutta ei mua säväyttänyt.

Niina: Muuttunut ihan järjettömästi ja hyvään suuntaan. Olen tykännyt koko ajan ja tänään oli todella hyvä, vaikken tän tyyppisestä musiikista kauheesti tykkääkään. Ehdottomasti finaaliin!

Alek: Mie olen pitänyt Alekista ennen, mutta mitä ihmettä tänään kävi? Tuntui että oli tosi huono. Tuntui, että yritti ihan liikaa ja se kaatui sitten siihen. Olisi keskittynyt enemmän lauluun eikä niin paljon ns. koreografiaan. Harmi, jos nyt tän takia tippuu kun on niin komia poika muuten :D Vaikuttaa persoonana jotenkin melko sopivalta tähän formaattiin.

Diandra: Hyvä kuten ollut koko ajan tähän asti. Näen hänessä tän kisan voittajan. En ite tykkää sen tyyppisestä musiikista mitä Diandra esittää, mutta osaa asiansa täydellisesti.

Artur: Tästä tykkäsin tänään. Hieno ääni ja esitys ja pistäisin jatkoon kyllä. Vähän häiritsee vaan habitus, kun näyttää jotenkin liian huolitellulta rokkariksi, jota vissiin kuitenkin haluaa olla. Tuntuu olevan ulkoisesti jo liiankin valmis paketti.

Emel: Hmm. Tääkin on mun mielestä näitä joita on musiikkimarkkinoilla jo kauheesti. Eipä siinä, hyvä laulaja ja ulkonäöllä varmaan monen miehen päiväuni, mutta itse en näe häntä kovin kiinnostavana. Mutta se on kai vaan musiikkimieltymyksistä kiinni. Persoonana ei kuitenkaan ärsytä mua, että ei haittaa vaikka ois jatkossakin.

Susanna: Tää on ihan paras. Teatterin vikana päivänä huomasin tämän ja odotin tän päivästä vetoa sen pohjalta. Hirveen kulunut biisi, mutta silti näistä tän päivän biiseistä sen Coldplayn ohella ainut, jota itse vapaaehtoisesti kuuntelisin (siis alkuperäisversiona). Mutta oli tehnyt biisistä todella hienon sovituksen. Ainut esitys tänään, joka ihan oikeesti vaikutti minuun. Ja tää on näistä naisista ainut, jonka tyyli ja olemus kiinnostaa minua. Ehdottomasti jatkoon ja toivon siellä pitkään pysyvän. Parasta.

Heikki: Oli leikannu viikset, plussaa siitä. Hyvän biisin oli valinnut, plussaa siitäkin. Mutta lauloi sen vähän tylsästi. Ei kauheesti vakuuttanut, joskaan ei ollut huono kuitenkaan. Sellanen perus "ihan ok" kuten suurin osa tänään olikin. Tää vois olla jatkossa silti.

Sini: Olen tykännyt Sinistä persoonana alusta asti, vaikuttaa jotenkin aidolta ja avoimelta tms. Ja olen tykännyt kyllä hänen laulustakin, joskaan ei hänkään taida olla musiikkimaullisesti yhtään yhteneväinen kanssani :D Mutta oli ihan hyvä, pistäisin jatkoon varmaan. Mutta miksi sen piti vaihtaa tukkamallia, se edellinen oli parempi? Miksi lähes kaikki naiset näissä yrittää näyttää samoilta geneerisiltä kiharakaunottarilta?

Torsten: Torsten on ollut mun suosikkeja alusta asti ja veti tänäänkin hyvin, kuten aina. Mutta silti mun suosikki sen vedoista oli se koelaulu. On kuitenkin selkeesti pojista tässä kisassa persoonana mielenkiintoisin ja huutokuorosta päätellen sillä taitaa faneja ollakin. Ihana! Veikkaan että tulee tässä kisassa kakkoseksi (Diandra voittaa).

Kauhean vaikea arvostella näitä, kun kaikki on niin subjektiivista. Tässä vaiheessa kaikki ovat hyviä laulajia, mutta persoonat ja biisivalinnat tekee sitten kai aika pitkälti sen, mistä pitää ja mistä ei. Yleisesti ottaen kaikki näyttää näissä kisoissa laulavan biisejä, joista mie en välitä (en kuuntele nykypoppia enkä r'n'b:tä) joten se vaikuttaa varmaan omalla kohdallani aika paljon siihen, mikä esitys säväyttää ja mikä ei. Omiksi suosikeiksi nousee yleensä ne, ketkä vaikuttavat persoonaltaan maanläheisiltä ja normaaleilta ja jotka laulavat mielenkiintoisia biisejä kuten rokkia (ja laulavat sitä hyvin sitten tietysti). Tässä vaiheessa mun suosikit on Susanna ja Torsten. Alekista oon pitänyt kans, mut kai se johtuu enimmäkseen sen söpöstä naamataulusta :D :D

Näin tälleen erittäin nopeana arviona. Poikaystävä painostaa kattomaan leffaa tuossa ni tuli kiirus :)

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #66 : 19.02.2012 22:48:46 »
Nyt vasta selvisi kuinka pieni Tiina on ja kuinka pitkä Ina todella on (tosin kengätkin vaikuttaa).

Torsten oli todella kasvanut teatterista! Koskas teatteri olikaan?

« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 14:01:02 kirjoittanut Etsku-Etana »

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #67 : 19.02.2012 22:50:24 »

Oletko Alek-fani?

Aa, Alek unohtui kokonaan! (kertoo, kuinka paljon hän jää mieleen..)
Tiputettaviin hänkin!
« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 15:41:43 kirjoittanut Etsku-Etana »
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #68 : 19.02.2012 22:55:49 »
Sini:Mutta miksi sen piti vaihtaa tukkamallia, se edellinen oli parempi? Miksi lähes kaikki naiset näissä yrittää näyttää samoilta geneerisiltä kiharakaunottarilta?

No kun aiemmin Sinin otsatukka oli aina silmillä!  :D

« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 14:00:21 kirjoittanut Etsku-Etana »

Ellu87

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #69 : 19.02.2012 22:58:32 »
Nyt vasta selvisi kuinka pieni Tiina on ja kuinka pitkä Ina todella on (tosin kengätkin vaikuttaa).

Oi, Tiina on kauden taskuvenus! ;D

Mua kyl vähän huolestuttaa että kaikki unohtaa äänestää Tiinaa, kun Tiina esiintyi ekana :(
« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 13:59:54 kirjoittanut Etsku-Etana »

sepe

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #70 : 19.02.2012 23:00:43 »
Sini:Mutta miksi sen piti vaihtaa tukkamallia, se edellinen oli parempi? Miksi lähes kaikki naiset näissä yrittää näyttää samoilta geneerisiltä kiharakaunottarilta?

No kun aiemmin Sinin otsatukka oli aina silmillä!  :D

No se otsatukka oli kyllä vähän hölmö, mutta se muun tukan pituus oli aiemmin parempi. Ois voinu napsasta siitä otsatukasta pari senttiä pois niin ois ollut hyvä.
Ja se silmillä oleva otsatukka on nyt sitten Inalla, mun mielestä se oli parempi ilman otsatukkaa. :D
« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 13:59:02 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #71 : 19.02.2012 23:09:43 »
Mua kyl vähän huolestuttaa että kaikki unohtaa äänestää Tiinaa, kun Tiina esiintyi ekana :(

Tuomarit kyllä pelastavat Tiinan joka tilanteessa!

Ja luulen kyllä että Tiinalla on jo aika paljon äänestävää fanikuntaa.

Ellu87

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #72 : 19.02.2012 23:11:49 »

Tuomarit kyllä pelastavat Tiinan joka tilanteessa!

Ja luulen kyllä että Tiinalla on jo aika paljon äänestävää fanikuntaa.

Ai niin, tuomareilla on niin iso rooli tässä! Se on hyvä, koska kaikki kehuivat Tiinaa. :) Minä haluan nähdä Tiinan söpöyttä jatkossakin.

laa

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #73 : 19.02.2012 23:38:05 »

Joku vähän aikaa sitten facebookissa oli tietävinään että 3.-5. tammikuuta.

Minun puolestani putoamaan joutaisivat Mirella, Petri, Alek ja Emel. Viidettä pitäisi sitten arpoa vähän enemmän.
Miehissä ehkä tasoltaan naisia heikompia, mutta silti heistä toivoisin loppujen pääsevän jatkoon.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #74 : 19.02.2012 23:43:06 »
Mirellan olisi tässä vaiheessa valita jokin iloisempi kappale ja rakentaa sen varaan iloinen esitys. Nyt hän lauloi vähän vakavahkoa Adelea. Olisi ollut samanlainen kuin teatterin viimeisessä esityksessä! Sillä tavalla hän olisi noussut äänestävän yleisön tietoisuuteen paremmin. Nyt Mirella taitaa pudota elleivät tuomarit pelasta.